Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tyt már nem azért de nem vagyok kiváncsi a Flex hangra ha ilyen hangra vágyom kimegyek a műhelybe és bekapcsolom a flexet
nemonddmá hogy 2 hónap alatt elkopik, szerintem még kurva sok idő van amíg az cserés lesz.
egyébként hátra a kis cirbibe befér 160-170es is, még most rendeld meg!
(mi a ráknak szélesebb gumi, ha ezzel kezelhető? ) folyamánya: add eel és vegyél RSt, azon 150es van hátul :D


málészájúak, ha akartok motorhangot hallani, töltsétek le a vidim, amit az rs topicba felraktam :)
Hello
Valaki tudna segíteni?
Most kaptam meg 2 hónapja a CBR-emet(2007-es) és szeretnék rá majd venni új hátsógumit ha elkopik.
Azt szeretném kérdezni hogy mekkora fér be mert ez a 100-as kis vékony gumit le szeretném cserélni és nemtom hogy belefér e a 130-as.
Jah és előre majd mekkorával próbálkozzak?
Előre is kösz!
Hali!
Létezik hogy enyibe kerülne az uj 250-es ninja?
http://www.kawasaki.com/Produc...

3500*177=620.000
Ft!
Ez a lepence ring?:)
Ok, megnyugodtam. Köszi az infokat erről meg a CG-ről is.
Na megyek! Jó éjt mindenkinek és szurkoljatok a holnapi vizgazdálkodásos dolgozatomhoz!
nekem itt van lábtartón a gép és még tök stabil
Tényleg nem kell paráznod ilyentöl! Ha megnézed az adatlapom van egy kép rolam a cél egyenes kanyarában, be vagyok még dölve és akkor ért le a lábtartom szóval tényleg kicsi a dölés szöge! Én mindig addig döntöm ameddig csak lehet azért van szét kopva a lábtartom!
Zolorb: A CG 2 kw-tal gyengébb volt. Kb. 70-ig gyorsult "nagyon", 110 volt a vége, 80-90nel utaztam vele. Leghosszabb utam Nyíregyháza volt (410km). Kényelemre az talán egy hajszállal kényelmesebb volt, viszont menettulajdonságokat tekintve nem gondoltam volna, hogy a CBR ennyivel jobb. Lazán rágyorsul a 110-re, és kényelmesen lehet vele 100-110-et utazni. Fogyasztás szempontjából még nemtok mit mondani, mert a CBR kereken 3 litert evett mindkét tankolásnál, bár jobban hajtottam, mint anno a CG-t. A CG fogyasztása 90-nél 2,5 liter volt...A 27e km-es átlag is ennyi lett. Ha azt nagyon szadiztam, akkor max. 2,8 litert evett.
A CBF 250-ért voltam nagyon oda, csak árban jelenleg nem volt elérhető. Már mentem olyannal is, de ha választhatnék, akkor újra CBR-t vennék.

Z3: Hát nem sietek, csak normálisan közlekedek...bár azzal nem is lehetett nagyon sietni.

Norbi01: Autó helyett motort használok, ha szép idő van + szeretek túrázgatni (balaton körül, bakonyban, pilisben). Évente kb. 10e km-t megyek motorral (+ 15e km-t autóval). 6 napja van meg és 700 km-t tettem bele (pedig 2 nap nem is mentem vele).
én ha kapnék egy új 125öst kivenném a beteg szabimat suliból és bejáratnám 2 nap alatt még ien rossz időben is
amíg nem ér le a lábtartója a CBR-nek addig olyan pici még a dőlésszög, hogy vizes pályán se borulnál meg vele. Szal ne parázz!
Helo Zsolti

TE hova járátl motral? Hogy enyit mentél veel?
Zsolti akkor te nem vagy egy sietős ember
Zolorb! - 0
Zsoltee:
És teljesítményben mi a tapasztalatod a CBR-hez képest?

Rockandyroll, Száguldozó:
Tudom, hogy fura kérdés, de úgy milyen valószínűséggel történhet meg, hogy egy száraz Kakucsringen egy kanyarban kicsúszik alólam a motor? (Csak, mert még nincs semmi védelem a motoron és nagyon nem szeretném, hogy bemocskoljam a motor makulátlanságát.)
Nekem elötte Honda CG 125-öm volt, azt 3 nap után vittem az 1000 km-es szervízre. Emlékszem bejáratás alatt kereken 2 litert evett. Jó kis motor volt. 3 évesen adtam el 27e km-rel
nekem? ember suli van! habár nem tudom...ha új 25ös 4tm lesz akkor az se lesz bejáratlanul 1hétévégén tovább
bejáratéás? nem egy nap az?
Nálam is ez van a szintjelzővel. Mikor eléri a pirosat alig tudok még 5 litert belerakni. Utána még (nekem), akár 150km-nyi időm is van, hogy elkezdjem keresni a benzinkutat. De fosok, hogy mikor fogy ki, így max 50-80 km után tankolok, de akkor sem tudok 7 liternél többet belerakni.
Ez van. De meg lehet szokni.
?
200kg?
415e Ft + átiratás.
Bálint gépével mentél? és hova mentél ekkora tempóval? :D
lool ember
csak azért kérdeztem mert csodálkoztam hogy 5nap alatt bejárattad grat hozzá és soksok balesetmentes kilómétert