Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csáó! Már elég rég írtam! Mivan veletek és gépeitekkel?
Lassan jön a szar idő meg a tél, és nemtuzdom mi a szokás téli motortárolás ügyben... Vetessem ki az aksit meg ilyesmi, vagy elég ha hetente beröffentem?Help please!
8000-res szrvizelve volt!most van benne 12xxx km-er!
hali menyninél kell elvinni srvízbe a kis cbr-t?mert 1 8000 megvolt és mikor kell elvinni következőként?és ha nem viszem el akkor uszik a gari?
Hát egy kicsit megkell reszelni az idomot, de nem vészes és lecsavarozható a gomba!
Értem. Amúgy meg akkor minden nap ill. hétvégén lehet menni a pályán? (kivéve persze, mikor be van jegyezve valamilyen esemény)
Ezt még elfelejtettem megkérdezni ott, hogy egy olyan bukógomba felszereléséhez kell valamit átalakítani (vágni, cserélni, fúrni, faragni) a motoron vagy simán felrakhatom és, ha úgy tetszik levehetem?
vagyis az idomot védte meg a gomba!
Nem is az index ami zavar , mert azt a gomba megvédte, hanem a kormány, mert az esés folyamán elgörbult és ujat kell vennem!
jah hogy bukógomba...ezért is csodálkoztam hogy elnyaltál és a legnagyobb gondod az idomhoz képest semmiségnek számító index
Aha, oké kösz!
hát ugyebár van egy kis pereme és az már elég ahoz hogyha betámasztod ahhol kalapálás közben nem ugrik arrébb a rúd.
De ott a konzol hátuljánál hol akasztotad be?
én úgy csináltam hogy betámasztottam a farúd egyik végét a konzol hátuljához és a rúd másik végét egy gumikalapáccsal elkezdtem kalapálni amíg ki nem egyenesedett a konzol.
Nem is lett nagy baja, csak a bal oldali két indexem sérült egy picit (javítható), a váltó kar picit elhajlott( Javítva) és a kormány lefele elhajlott( megszívtam) ennyi! Egyedül a kormány ami sérült annyira h az csere azt kész!
Farudal? Hogy? Én sima fogora gondoltam!
Kép nincs, megfektettem a kanyarban a vasat, a kormányom csapodot le elöször a földre és elgörbült az öntvény lefelé!
a fejidom ugyebár szerencsére nem sérült mert megvédte a bukógomba (köszönet megint Tomiboy-nak érte ) de az első indexek a fejiomtartó konzolja vannak rácsavarozva és ha megnézed szemből a motort akkor észrefogod venni hogy a sérült index kevésbé áll ki a fejidomból mert elhajlott mögötte az aluminium konzol, de azt egy hosszú farúddal simán vissza lehet a helyére kalapálni.
Nem is csak megvizsgáltam az aszfalt minöségét! NA jó még a legjobbakal is elöfordul h megpihen a kanyarban!
kép van?mi sérült?hogy történt?
Köszi az index burát még tegnap megragasztottam az indexnek a lapos merevítését kell csak vissza hajlitanom meg a hátsó indexet valahogy az eredeti formájába kell helyeznem , de ahoz is meg van a technikám! A fejidomnak semi baja sincs , vagy láttál rajta valamit?
össze ám. és a legelső menetben. Együtt róttuk a köröket és egyszercsak hallom a hátam-mögül azt a jólismert "na most valaki eldobta a vasat" hangot. A célegyenes-ráfordító kanyarban történt a bejáratnál.
gépet...
összezúztad a képet?
nekem van egy karcos indexbúrám. Nincs eltörve csak a felülete karcos. Ha kell odaadom! A fejidomtartó konzolt meg egy farúddal és egy gumikalapáccsal vissza tudod kalapálni a helyére. Az index nyakában pedig a fém-merevítést egyenesítsd vissza és kész. Húúú milyen expert vagyok a rekonstrukciós munkálatokban
Rocky 11 700 ft-ba kerül a kormány maga és elméletileg csütörtökön meglesz , remélhetöleg még aznap lesz idöm kicserélni!
Hát ha nem férbe a kezed simán a villa melett mint nekem akkor szed le a müszer fal melletti boritást mindkét oldalon és csavarozd ki a füszerfalat majd emeld meg ekkor kiugrik egy ilyen patent marhaságbol és akkor már elégé fel tuddod emelni h kényelmesen letud huzni azt a müanyag kupakot a az ízó mögöt a pöcköt kiakasztod és kitudod huzni az ízot!