Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

na ja ako erről enyit marad a gyári

bár szerintem is csak akor van értelme ha valaki 166 henegert tesz rá mert kurvára pörögni fög.
és mi a véleményetek a 16 os első kerékről. látam a pinkmotors oldalán a jt első fogaskereke közöt.
van 14 es fogaskerekem de aval meg 2 dikba kelet elindulni mert az 1 be csak a lendület volt meg de a poén az hogy lehet vele 3 és 4 dikbe kanyarosni ja meg 5 fordulatal többet pörög olyan mint ha csúszna a kuplunkja szegénykémnekl
köszi rocky
Tudom, de úgy meg nem akartam használni, és tovább nem is foglalkoztatott a dolog.
ugye azt tudod hogy anélkül a műanyag nélkül is megy a motor?
Én vettem 17-es fogaskereket. Nem bírtam kipróbálni sem mert beleért a fogaskereket lefedő műanyagba a lánc, de ha gondolod én eladom neked
van a hozzászólásomban egy fölösleges "nem", azt fejben mindenki vonja le belőle!
szerintem felejtsd el a 17-es kereket. Már a gyári 15-öshöz is kevés a 14 lóerő. Nem fog nőni a végsebesség (max ezer kilóméter hosszú leejtőkön) és hatodikban olyan gyenge lesz már hogy nem esni fog a fordulatszám. és ahoz hogy utazóban használni tudjad ahoz vissza kell majd váltanod 5-be vagy 4-be és akkor már cseszheted is a kedvezőbb fogyasztást!
hali mindenkinek

Olyan kérdésem volna hogy honda cbr 125 R hez 17 -es fogszámú első fogaskerék ügyben.
menyivel lesz lombhább a vas töle mert hoszab lesz az áttétele hátul marad a gyári 42-es.
fontos lenne mert vásárlás előtt állók a fogaskerékkel csak azé jó lenne ha a kuplungtácsákból is maradna valami.
mindne infó érdekel é tapasztalat vagy észrevétel is. pl fogyasztáson csöken e ha nem pörög anyit., vagy a menet dinamikáján. több lesz a vége csakhogy menyivel lesz még gyengéb lasban fog gyorsulni .
kösz
fygi
V4 400,ha már álmodozunk
egy 400as DRZ blokkon viszont én is elgondolkoztam,jó kis "játszós" motor lenne belőle
hááátőőőő fasztudja...apránként töltötem őket föl
te mennyi időt pöcsöltél az adatlapod képeivel?
én arról beszéltem h egy 125ös 4t mito....
merjünk megújulni
szerintem inkább V2es kellene bele...a mito mindig is az épp aktuális dukikra hajazott akkor elég érdekes enne sor4 essel
Ne is mondj ilyet! Van egy haverom, aki legszívesebben elcsórná tőlem az Af-1 et, meg van egy haverja, tőle a törött ZZR 400-at, és betetetné velem a ZZR blokkot az apriliaba...
Gondolhatod, mennyire örülök az ilyen hülyeségeinek? Elveszi az én motorom, megmég munkát is adna... Ügyes...
inkább valami 400as soros kéne ezekbe a gépekbe. Bár nem túl valószínű, hogy beférne, szívesen beleraknék az RSbe egy ilyen blokkot. A váza meg a féke bírná a terhelést.
Na azért az 500 -as négyütemű enduroblokkos mito szerintem megdobogtatnáa szívét minden volt, és jelenlegi Mito tulajnak is...
nagyon szép az új mito szerintem. Szebb is mint az előző.
Viszont ha jól gondolom az idomokon kívül sok más dolog nem változott. Semmi radiális fék, fémfékcső vagy valami.
szerintem akinek 2t-je volt az a 4mitot ugy megutálná mint a szart. nem 2t 4t vita miatt hanem ennek a motornak 2tnek kell lennie, mert oyan a multja stb....
a képen látszik is a kis kukorica pattogtató kipuff
ja, a nagyobbik. a 125ösben marad a 2t, a nagyobbik lesz a 4t supermono....
Hondarepsol 16 engem érdekelne a kipuff felvettelek msn-re majd ott megbeszéljük
vaghyis má kihozták, de mikor lesz szériagyártásban..
azt várom mikor hozzák ki a mito 500 supermono-t. na az duurva..
reméljük
Keresztes Jordánát nem ismeri vki véletlenül?
Hello mindenki! Vasárnap jönn valaki Kakucsringre? Hogy is lesz Rocky? 4-töl 6-ig egy ezres?