lehet hogy eladom forgalombol kivonva 50ezerér az 500ast.. nincs más lehetőség, és akkor talán megcsináltatom az apriliát, éés lesz enfield. ezzel amúg nagy bajban vagyok.. most legyen oldscool, me rta stílu sa lényeg, nem meghjalni akarunk, vagy tegyem össze a lóvékat, és vegyek egy ezrest németben? de az tuti öngyilok basszus..
jó de azzal is az a probléma hogy 400as és se a jogsim se a szüleim nem engedik hogy 400assal járjak holott sokkal jobban megérné mint egy 25ös dehát ez van
jaja, a 400-as VFR nagyon vaddisznó! Valooo ráköltött kb. 60 ezret hogy picit megfialatítsák és láttad Te is (Z3) hogy mit tud egy olyan gép! A 650-es GT-nél is többet tud nemhogy a 250-esnél
Hidd el nyugodtan. Igazság szerint ők kínjukban röhögtek, mert szerelők. 1-2 évtizede...
Másrészt. Ha már az anyagi oldalát feszegetted: ennyi pénzből (1 misi) már vehetsz egy jó állapotú 400-as CBR-t vagy VFR-t és még egy nagygenerál is bőven belefér a különbségbe (jó állapotúnál persze "nagygenerálra" nincs szükség). Ja és van egy megbízható motorod...
szerintem egy utcai 125-ösnél tök mindegy hogy milyen futóműve van. Olyan gyenge hogy nem igényel spéci cuccokat mint amilyen egy 100 lovas nagymotorhoz kell!
mákoscsávó.. ha ezt olvassa egy biztosítós akár bár én nem gyanusítanék senkit ilyen gealádsággal, akár arra is gondolhatnék hogy egy haverra kicsit megtámasztattad a motort, de úgy hogy azért még pályázni lehessen vele meg iylenek, viszotn jó píz legyen..
több mint egy 100-assal olcsóbban adom mint a legolcsóbb normál állapotban lévő CBR125-ös. Persze, nem pont 210, de 100 fölött lenne a plusz ha nem baszott volna el az autós tavasszal. Viszont tényleg mákom volt a biztosítóval, szal ezért virul a szám
Szerintem ez a kis gtr 125 hiába koreai a futó műve szimpatikusabb mint a cbr-é mega fékei is és egy gyári 4t nél nem tudnak sokat a le-ben vacilálni szóval ha pályára kéne vinni egy képet én biztos a koreai,,szart" választanám.
A széthullásról meg annyit hogyha valaki meg vesz egy motort legyen az új vagy régi tökmind1 azzal kezdi hogy mindent átnéz hogy megvan e húzva rajta van e rendesen és egy teljes folyadék csere
Én mondjuk a másik véglet vagyok mert mindent elemjeore szedek átnézem és én rakom össze magamnak mert az a biztos ha nyomatkulcsal mindent áthúztam akkor nincsen baj
én 650-ért vettem a szalonból és 360-ért veszi meg most egy lány törötten. Plusz fizetett a biztosító 210-et. 360+210=570. 650-570=80ezer forint. 80ezer forintért volt 3 évig egy bazijó kis 125-ös motorom. Szóval erről ennyit
2. IJB
3. IJB
Most meg ősz van számolj le belőle 100-at.
1.az használt
2.jogssssiiii
3.nem engedik a nagyobbat
Másrészt. Ha már az anyagi oldalát feszegetted: ennyi pénzből (1 misi) már vehetsz egy jó állapotú 400-as CBR-t vagy VFR-t és még egy nagygenerál is bőven belefér a különbségbe (jó állapotúnál persze "nagygenerálra" nincs szükség). Ja és van egy megbízható motorod...
A széthullásról meg annyit hogyha valaki meg vesz egy motort legyen az új vagy régi tökmind1 azzal kezdi hogy mindent átnéz hogy megvan e húzva rajta van e rendesen és egy teljes folyadék csere
Én mondjuk a másik véglet vagyok mert mindent elemjeore szedek átnézem és én rakom össze magamnak mert az a biztos ha nyomatkulcsal mindent áthúztam akkor nincsen baj