Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Akkor valószínűleg lentebb fog menni az ára annak is, nem?
a mito is 4T-és lesz! ez mekkora jó már
Nézzetek utánna mobile.de oldalon a sachs xtc-nek, számomra elég ismeretlen. Ahogy elnézem a régebbiek 2T-ek az újabbak pedig 4T-ek farokidom alatti kipuffal .
persze hogy jó.
hi a kipuff mennyiért adód? ja és nsr-re jó-e?2T:)
szasztok eladó a motorom a dob is és a a sportlégszűrő is a motor sérült kell 1 új jobboldali lábtaró és az a z idom amibe az index van a jobb oldali összesen 30000 a kár benne éppen ezért a motor ára 600 580 ezer vn benne 15000km-ter,akit érdeken az szóljon
Ja sajna így van ahogyan Teejay írja ezért is fogok így eljárni ahogyan írtam
Na ezt majd mondom neki.
jaja, emlékszem rá. Kicsit beteg az arc ha motorozásról van szó Először azt hittem hogy csak photoshoppal rátette a motorját a képekre
Keresd meg KrisztiánFZ6-ot (az adatlapját) a Fazer topikban...
hát mivel zsebpénzből másra nem fussa
Meg úgy minden "kis", régi géppel. A sok kis hormonbeteg korlátozott jogsis csak erre ülhet fel legalba, aztán szanaszét cibálják, ja és max annyit költenek ré, hogy olajat cserélnek (jó esetben)...
aszondják hogy a ZX400-asokkal nagyon kell vigyázni! Meg úgy eleve a régi kawákkal mindig.
jaja , énis néztem hogy szeret túrázni a srác
Ja kb
de legalább tavaszra olyan lessz hogy veszedelem
Hú szép helyeken jártál
hol motorod? ott a kosárban van a blokk az idomok meg valahol ... várjááá...
Az így az hosszú í, de az igyjártálbazze az rövid.
Így van. "Nagygenerál", ahogy mondtam.
A japánt is azért át kell nézni szerintem mert abban is lehetnek kopásokrendesen
Mihejst megveszem a zx4r-t azt is darabokban fogja először csodálni zoli
az így az hosszú Í !
köszönöm, köszönöm.. a kor ugye és a tapasztalat..
Ön nyert.
igyjártálbaze?