Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szerinted. Nálad jóval tapasztaltabb haverok meg jőt röhögnek rajta...
sok gúnyos?szánakozó mosoly?sztem a kis cbr inkább száni mint a juszung hiába van ráírva hogy honda...de ezen kár vitatkozni
abban reménykedem hogy 1-1,1nél nem lesz drágább
mé, te mennyijé vetted, és most mennyit ér? heeee?
Arról már ne is beszéljünk, hogy a kis SV-ről másolták. Egy kis SV tulaja azt mondta nekem, hogy 24e km előtt el kell adni, mert "szétrázódik". A koreaiak, meg azt másolták egy pontatlan tolómérővel...
ja, gecirégen, aszsem szutyokinak is gyártották a motorjait, beszállítóként vagymi. és ha megnézed a hio fórumokat nem sok olyan tulajt olvasol akinek sír a szája hogy szar, és sokan ülnek át japo nagygépről is. asszem totalbike teszt is van gt250r-el.. érted.. egy miskáér egy lég-olajos 250es, ami geccire jól néz ki, nomrál nagymotor méretű, és jucsúúbos vikik szerint is megy 171-et óra szerint. valszeg a yahaha25-ö9se áráért.. azé nem szar. olvassátok el a tesztet. vagy totalbike, vagy másik ilyesmin van.
ja és olyan mértékben zuhan az ára minha évente legalább egyszer összetörnéd!
ja, ez is, hogy a gm nem vállalta volna fel teljes mellszélességgel D-t ha nem lenne elég jó. és ha beülsz egy kia magentisbe, nem sok difit látsz bármely német vagy japó felső-közép és ő közte. igenis a hyo-k meg kymco-k uyganazt tudják mint egy japo, és egy aquila pl neem is néz k iszarul. láttam már élőben, és elég dög. szte 5év kb és fájhat a feje a szigeti sárgáknak..
juszung 60as években alakult vagy mi vagy 70es?lényeg hogy kurta régen
máshogy nem versenyképesek szerencsétlen kóreai cuccok. Így sokat kell szervízelniük, de így is jobban járnak mintha nem vennék meg az autóikat
Amit nyersz: 2-300e Ft-tal alacsonyabb ár.
Amit vesztesz: technikai megbízhatóság (mégiscsak most kezdtek motort gyártani...)
Ami még vele jár: a sok "gúnyos"/"szánakozó" mosoly...
daewoo nincs már a GM-é...KIA Ceed 7év garival...bocsika
hyunadi-ra 6év gari van asszem? azé nem szar.. kia, hyundai, daewoo, nem szar autók, sőt.. tök japo szinvonal, de legalább annyira igyexenek, semmi baszakodás.. pl ho9l van oylan mint hyo-kereskedőnél itt pesten, hogy pl valami szervíze volt a gyereknek, és garis probléma volt vagy mi, és ajiba kapott két gyertyát..azé bármelyik NAGY gyártónál úgy lerántanak mint szar.. meg egyáltalán, mindig jobb egy feltörekvőnél lenni, mert az igyexik többet adni, hogy bizoinyítsa hogy ő is jó, míg egy honda vagy hasonló nagynak a kereskedőinél mennyi visszaélésről hallunk, meg hogy egyáltalán nem becsülik a vevőt.. biztos van kivétel, de iylesztően sok hasonló sztori van.
totalbike-ot se akarja köcsög tűzróka
inkább ülök japán biciklin mint koreai motoron!
de most komolyan sztem jó kis gép lehet,megnéztem a 650es GTRt és nem találtam rajta kivetni valót...egy próbautat megér...főleg ha 1,5ért fogják adni az yzet
Ha a kis Y cikkről beszélsz, akkor igen.
De ha neked nem, menj fel a totalbike-ra, ott van a hírek között.
na, még az a legösszeszedettebb sztem kismotorban. teljesen normál méretű. egy felnőtt férfi, aki nem akar biciklin ülni mint egy majom, annak scak a hio marad...
Koreai autók pffff. Koreai motorok - ROFL .
neked most megnyitja a linkedet?amit belinkeltél?mert nekem nem
Igen, az meg 6-12 embert jelent, attól függően (ld. "elejében"), hogy éppen ki talált jó beállításokat, hogy sikerült összerakni a technikát (ld. "viszonylag").
A nagy számok törvénye alapján vannak ennyien, pláne, hogy mindenki győzni megy oda és minden tőle telhetőt megtesz érte...
csak nem...ha annyira magas lesz az ára akkor ott a juszung GTR125 .
hát a 3-4 gyári csapat azért elég rendesen el szokott lépni a többiektől.
Igen, nem a 2T vs 4T a dolog kulcsa, hanem:
1. ahogy említetted az "óriási" létszám,
2. az elejében viszonylag technikai kiegyensúlyozotság érvényesül, nincsenek drasztikus különbségek.