Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kivülröl minden sokkal lassabnak tünik.... hat nemtom h vagy vele de motoroztam mar cbrel meg sokat rsel és ég és föld... 70-80 ig meg h ugyanugy megy? hát azért....:) na mind1 ezen ne vesszünk össze mert ugyis mindenkinek a sajátja a legjobb:)
szerintem azért egy 50estől nem rossz a 100fölötti végsebb...megérdemli a 10est szvsz.köbcentihez mérten nézd a teljesítményt
NA azért ez nem egészen így van... Nekem van egy Af -1 aprilia... Mikor motoroztunk, volt egy 125 ös cbr... Háát ott mentem el mellette, ahol akartam! Könnyedén! Persze, nem fénysebességgel, de gond nélkül! Pedig akkor volt már rendesen km a motoromban... Persze a 600 -as hoz képest játék... De valójában egy nagyon komoly motor! Persze, a CBR is! De nekem ne vakerjon senki, hogy egy 25-ös kétütemű alig megy el mellette....
hát ja..elég fura..de nem lehet megodlani rendesen a pontozás
csak azon mosolyogtam jókat hogy pl...50es valami,rs talán..nemtom már.arra nyomott egy 10es a teljesítményre
aztán néztem egy 6kilós gixert,az meg 8 vagy 9 es volt
hát mint mondottam vala, erőlködés és leejtő nélkül megy 140-et. Igen a kuplungot ezért változtatta meg. Mikor utoljára dumáltunk msn-en akkor éppen Ő is 17-es fogaskereket akart venni mert a gyári áttéttel nagyon hamar felpörög tiltásig 6-ban pedig lenne még benne erő.
Én a motoroázis-ban szoktam venni a fogaskerekeket. 1000valahány forintért.
hilo rocky

menyivel tud többet a malossi 166 os hengerel?
a kuplungot mért kell alakitani? vagy csak uj tárcsákat meg erősebb kuplung rúgót kapot hogy elviselje a terhelést.
menyi kb a 166 malosi kit. ft ba mert külföldi oldalakon olyan 289-300 euro közöt van.
17-es első fogaskerék ügyben tud valaki segiteni ?
menyivel lesz más karaktere a motor meneteljesitményén.
köszi hilo
Vki linkelne egy oldalt ahol a Yamaha YZF-R125-ös motor van?ez mikortól kapható?mert kurvaszép
és mennyivel lett jobb tőle?
a haverom a motorline-ban vette a CBR-be a malossi cuccot. AZ egy teljes kit, nem kell hozzá más. Megvannak adva a beállítások a használati-utasításában és ő berakta magának az apjával (mondjuk a faterja szerelő volt régen)
az egyetlen dolog amit átalakított az a kuplung volt.
Rocky, a malossi henger 86, ahoz még kell a hengerfej, szelepek, vezérműlánc és a karbi meg még mittomén egy két dolog..szerintem az már mindjárt nem 86...Mellesleg hol lehet ilyen malossi hengert kapni?Honda márkakereskedésbe bemegyek nem tudnak valahonnan rendelni?az összes cuccot ami kell hozzá belerakják én meg csak adom a zsét.
az rendben van szerintem. Fogjuk rá hogy aki leírta a véleményét a motorjáról az abban a pillanatban úgy gondolta hogy tökéletesen elég neki az a 10 lóerő amit a motorja tud. Szerintem sokan így gondolkodnak mikor a 10 pontot rányomják. Nyilván Te se gondolod úgy hogy mondjuk a 10 lóerő ér 1 pontot, a 30 ér 2 pontot és csak az a motor kaphat 10-est ami 200LE fölött van
jó hát ez olyan hogy a bonceteremben olyan motoroknak adnak 10 pontot a teljesítményére..ami kb 10 lóerős..
ezzel énis tisztában vagyok, de mikor valaki lenyom egy ilyen szöveget, hogy "persze az RS sokat eszik meg szervízigényesebb de legalább jól megy" akkor azért általában elmosolyodom a dolgon.
azért van némi küllönbség gixer600 és rs125 között...
gixer hány ló?
130?
rs mennyi?
35?
én azt értem utazó alatt ahol még nem pörgetem pirosba a fordszámot és nem hasalok be a plexi mögé.
Nem akarok illúzió-romboló lenni de messze nem mennek annyival jobban az RS-ek mint ahogy azt sokan beállítják Múltkor ücsörögtem a Kakucsring egyik lelátóján és igazából nagyon szarul gyorsulnak a 125-ös motorok az igazi motorokhoz képest. 600-as gixxernek picit odacsavartak az arcok és mintha rakétából lőtték volna ki őket úgy megindultak, és utána meg jött Jamal az RS-sel és mintha lassított felvételre kapcsolt volna valaki, olyan volt látványra. Kb. 70-80-ig úgyanúgy gyorsul az RS mint a CBR és csak azután jön ki az erőkülönbség. De utána se olyan nagy a különbség hogy attól bárki is seggreülne. Mikor a Father tép el mellettem bejáratós tempóban a 600RR-rel akkor a szívroham kerülget úgy rámhozza a frászt, de mikor egy 2T-és 125-ös megy el mellettem az csak szép komótosan halad el mellettem üveghangon pörögve. Tudom tudom... 20-30 km/h különbség csak ennyit jelent, de mégis nagyon sokan úgy beszélnek a 150-160-as végsebességről, mintha az már majdnem fénysebesség lenne
Most azért beszélek ilyen fellengzősen mert lefoglalózták a CBR-emet és jövőre már énis 600RR-rel kezdek
Papol a fene, de 130 a megengedett, az meg nagyjából a vége, nem
van egyáltalán pontos megfogalmazás arra hogy mi az utazó sebesség?
140es utazó? azt még az rs is megirigyelné
"egy ilyen kis motort azért meg lehet tépni rendesen normál forgalomban is"

nemrég még arról papoltál mennyire elitélendő ez !
CRF 150-ből kivenni a blokkot, és berakni a cibribe. Egyből menne mint az állat.
Világítás mondjuk hibádzana, dehát melyik versenyző törődik ilyenekkel?
tessék, itt megtalálsz minden tuning kütyüt a CBR-hez.
Hogy a nyavalyába" működnek ezek a dolgok? Egy hengercserével az egész vezérlésbe bele kell nyúlni, vagy az nem érdekes? De ha a fröcskölő vagy karbi és a hozzávaló elektronika 125-öshöz van tervezve? Esetleg olyankor az is megy a levesbe, és kap új elektronikát meg mindent?
Valamint ezt értsem úgy, ha évek alatt széthajtom szegényt, százasé" új szívet kaphat kompletten? Be kell valljam, így laikusan egész barátinak találom. A gyári hengert mennyiért mérik bele amúgy? Mert az mégis csak bevált és ismerős lesz, minden előnyével és hátrányával együtt.
(Nem akarok semmi kunszt csinálni vele, de asszem úgy fogom belepörgetni a tízezreket, hogy csak úgy csörög, meg azért egy ilyen kis motort azért meg lehet tépni rendesen normál forgalomban is )

Jah, meg van még kérdésem: Ti hogyan járattátok be a kisciberét, már ha szalonból hoztátok, és tapasztaltatok-e ezzel kapcsolatban valami figyelemreméltót? (Olvasgattam erről a témáról, és hát finoman szólva sincs egyetértés... marad a gépkönyv, mint hiteles forrás?) Szerintetek mit tegyek az ideje elején, ha dimbes-dombos tájra visz az utam?
a fojtás az pontos j, nem ly . A CBR150-es az ami 20 LE-nél erősebb de az 150-es és 4szelepes. Németországban kapható a 150-es henger a CBR-be de több mint 100ezer forintba kerül. Amit itthon is lehet kapni az a 166-os malossi tuning-henger. Az 86ezer forint de csak 18-19 LE-t tud, viszont az elég egy 140-es utazó-sebesség és 150 fölötti végsebességhez eléréséhez.
23 loero?
Ha egyaltalan beutottel volna ilyet: www.honda.hu -- motorok (szarnyas emblema) -- modellek -- supersport -- cbr 125r, es maris tobbet tudnal ahelyett h ilyen baromsagokat irkalnal. a lustasag nem szep dolog

Mellesleg 23 lovas max egy 125os 2 utemu lehet, 4 utemu nemigazan.. az utazosebessegre viszont igaz a 110, 9,7kw = 13le, folytas van benne egy keves, kipuffban es a rendszerben, a legjobb rendszer is max 2le-t dob rajta.
nincs olyan hogy folytás nélküli....annyi lovas ahány...