Sziasztok!
Új vagyok a témában ezért a segítségeteket szeretném kérni.
1. Borsodban Miskolc vagy Kazincbarcika közelében merre van Honda márkaszervíz vagy bontott alkatrészeket hol lehet kapni?
Meg jó lenne egy link is amin honda cbr 125höz vannak alkatrészek.
2. Az első olajcserét hány kilométernél kell megejteni? Én úgy halottam hogy 1000 de nem biztos.
Előre is köszi a helpet...!
Köszi Spedee, német az oldal, eltrart majd egy darabig mire lefordítom :D
De lehet hogy majd amikor megyek olaszba veszek vmi jókis olasz kipuffot, Pl. Leo Vince evo 2
lesz kakucs vasárnap de csak 9-től 12-ig és 4-től 6-ig. Délelött szerintem hideg még az aszfalt de a 4-től 6-ig menet érdekes lehet ha megszakítás nélkül lehet menni 1000 Ft-ért. Azt lehet hogy be kéne játszani. De ma felhívom őket megkérdezni.
Hello mindenki! Hallottam sokkan estek szombaton legalább 20-an azt mondták remélem mindenki egyben van! Tegnap rengetegen voltunk alig féltünk el a pályán aztán miuttán este egy fazeres , a pálya felügyelő ketté osztott minket és egy körben max 15-en mehetünk ami szerintem ideális volt mert azért 30-40 között voltunk vagy még többen és már zavatuk egymást elég rendesen! Kiprobálhattam egy 400-as vfr-t és nagyon megtetszet gondolkodom benne h egy olyanra váltok , majd megláttom!
Amugy vasárnap tényleg nem lesz pálya Rocky? Pedig én csak akkor tudok menni sajnos!
Na, ezt örömmel hallom, mert én is pont így akarom használni, húzni nagyjából amíg értelme van (de csak ahol szabad és forgalom ritmusa... de ebből sok lesz), és leesni vele a világ szélén
Hát azért én feltudnék sorolni elég sok külömbséget Rocky, de ez hagyjuk. Honda-h-Honda azt kész.
A CBR és az RS közötti külömbségről lehet beszélni. De ezek csak számok és statisztikák. A valódi külömbséget menet közben érzed. És nem akkor amikor a hever odadobja a kulcsot hogy 1 kört a parkolóban aztán hozd vissza ...
Annak meg aki itt azt mondja hogy 52"000km-es CBR meg hogy hol lesz az RS, az csak magát égeti.
A kétütemű nem arra van kitalálva hogy elmenjen ilyen kibaszott sokat. De amúgy kétségtelenül össze lehetne rakni olyan 2T-is ami elmenne 52"000 km-t max 1 dugócserével. Csak az RS gyártásánál nem az volt a cél hogy ilyen motort csináljanak. Sokkal inkább egy kihegyezett motort, ami nem az eszedre, sokkal inkább a szívedre hat. Ezért mivel kihegyezett, előjönnek a problémák és akármikor történhet valami.
Ha úgy hasonlítod a motort hogy 125-ös 125-ös akkor kurva nagy azért a külömbség, mert két darab 1.6-os Autó közt nincs ennyi külömbség ...
Na de mindegy. Mindenkinek a sajátja a legjobb és a legkirályabb. Mert valamiért azt választotta.
Amúgy Tyt, nemek óra szerint 167-et megy a gép. Szerintem az már nagyon a vége mivel ott olyan 10800 körül forog és kb 10500-ig érezhető az erő minden sebességbe ...
Ezt nekem írtad?
A Metró útján van, ahol több ien nagyobb kereskedés is van egymás után!
CBR125R-hez kaphatók Ermax kiegészítők (plexi, sárvédő láncvédővel, üléstakaró idom)!
www.motorparts.hu
infoline: 0620/974-5837
Új vagyok a témában ezért a segítségeteket szeretném kérni.
1. Borsodban Miskolc vagy Kazincbarcika közelében merre van Honda márkaszervíz vagy bontott alkatrészeket hol lehet kapni?
Meg jó lenne egy link is amin honda cbr 125höz vannak alkatrészek.
2. Az első olajcserét hány kilométernél kell megejteni? Én úgy halottam hogy 1000 de nem biztos.
Előre is köszi a helpet...!
De lehet hogy majd amikor megyek olaszba veszek vmi jókis olasz kipuffot, Pl. Leo Vince evo 2
Amugy vasárnap tényleg nem lesz pálya Rocky? Pedig én csak akkor tudok menni sajnos!
A CBR és az RS közötti külömbségről lehet beszélni. De ezek csak számok és statisztikák. A valódi külömbséget menet közben érzed. És nem akkor amikor a hever odadobja a kulcsot hogy 1 kört a parkolóban aztán hozd vissza ...
Annak meg aki itt azt mondja hogy 52"000km-es CBR meg hogy hol lesz az RS, az csak magát égeti.
A kétütemű nem arra van kitalálva hogy elmenjen ilyen kibaszott sokat. De amúgy kétségtelenül össze lehetne rakni olyan 2T-is ami elmenne 52"000 km-t max 1 dugócserével. Csak az RS gyártásánál nem az volt a cél hogy ilyen motort csináljanak. Sokkal inkább egy kihegyezett motort, ami nem az eszedre, sokkal inkább a szívedre hat. Ezért mivel kihegyezett, előjönnek a problémák és akármikor történhet valami.
Ha úgy hasonlítod a motort hogy 125-ös 125-ös akkor kurva nagy azért a külömbség, mert két darab 1.6-os Autó közt nincs ennyi külömbség ...
Na de mindegy. Mindenkinek a sajátja a legjobb és a legkirályabb. Mert valamiért azt választotta.
Amúgy Tyt, nemek óra szerint 167-et megy a gép. Szerintem az már nagyon a vége mivel ott olyan 10800 körül forog és kb 10500-ig érezhető az erő minden sebességbe ...