Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Olaj sima ügy , fékbetétet sem egy nehéz dolog szerintem kicsertélni ezzen a motoron! A gumi ügyben meg elviszem egy gumishoz és kész!
Akármi, ami normálisan adódhat: olaj, fékbetét, gumi, ilyenek. Ennél magasabb szintre meg nézni se merek. Egy PC-ben turkálok könyékig, akár hardver, akár szoftver, de egy motor... yáy! Hiába, aki nem tud arabusul, ne beszéljen arabusul
Moddolni meg nem akarom, jó az szériaállapotban
Milyen bütykölgetésre gondolsz? Nagyon én sem nyulok bele a gépbe, de mondjuk már az első sárvédöt megemeltem mert nem fért el a pálya gumi!
Szívesen , most megyek majd szombaton börzére és kiviszem a Derbit és pár alkatrészt eladni amit meg a következő motorba fogok fektetni! Remélem meg lesz a 600rr!
"...rakattam fel az új gumit..." - erről jut eszembe, a kis ciberéket mennyire szokás házilag bütykölni? Ugye ez (már) nem nagyon olyan? Be kell valljam, nem is nagyon merném, még a biciklimen is csak az első gumit merem cserélni, a hátsó kerékhez félek hozzányúlni, egyszer megpróbáltam megigazítani, és attól is csak rosszabb lett

A másik, eléggé off, de van valami iromány arról, hogy a motornak mely részében és mi is történik, ha gázt adunk? Gondolom, több levegő meg benzin kell akkor, de hogy a fenébe jut érvényre a parancsunk? Az injektor az egy fájin kis szerkezet, ha a számítógép azt mondja, hogy most több kakaó kell, akkor az többet is köp gondolom, de hogy kerül oda a megfelelő keverékarányhoz a megfelelő mennyiségű levegő? Azt nem köpi befele semmi Vagy hogy van ez? Technikai vénájú emberek, valaki válaszoljon plííííz
(Két napig gugliztam utána, de fogalmam sincs... )
énis teljesen be vagyok hülyülve már. Csak a pálya! egyébként fél órája rakattam fel az új gumit előre, szóval köszi
Na mi van srácok és hölgyek! Mindenki motorzik? Ha igen akkor jó!
Legyen már vasárnap nagyon vágyom már a pályára , lehet h függő lettem!
Hát igen az első motor az ember életében nekem is megvan a malgutim de ha megkéne válnom tőle nehéz lene. MArha sok helyre elvitt elég meredek körülmények között. Pedig én nem voltam az a mindig tiszat fasjta azért vigyázam rá meg nem használtam ugy hibás lett volna rajat valami. De ha egyzser eladnám nehéz lesz.
lesz helyette 600RR. Viszont a CBR-t csak októberben tudom eladni mert csak akkor lesz kész a B-és jogsim és addig nem tudom használni az autómobilomat szal még egy hónapig biztos a kis CBR-t nyúzom.
Azért elég szar érzés belegondolni hogy meg kell hogy váljak attól a motortól akit 3 éven keresztűl simogattam és jóéjszakát-puszit adtam neki minden alkalommal mikor este betoltam a garázsba
igazából azon agyalok hogy el se adom. Testvérem is el akar kezdeni motorozni és neki kicsit szívesebben adnám oda mint egy teljesen vadidegennek
Hát majd kiderül. De ránézésre kurva kényelmetlenek tünik. De majd kiderül. Eladod a kis cbr-ered? LEsz helyete nagyobb?
nem nagyon hiszem hogy jobban menne a CBR-nél mivel ez is 4T-és és ahogy nézem jópár kilóval nehezebb mint a Honda.
Yamaha reveal 2008 YZF-R125 learner sports motorcycle
By Chris Newbigging

New bikes

11 September 2007 11:00


This is the all-new 2008 Yamaha YZF-R125 motorcycle which will go head to head with the top-selling Honda CBR125R.

The Yamaha YZF-R125 uses an all-new liquid-cooled 124cc, four-valve, short-stroke single cylinder engine, which is claimed to be the most powerful 125cc four-stroke motorcycle available. It has a six-speed gearbox and fuel injection, and a Yamaha YZF-R6 style stubby exhaust with twin catalysts is fitted.

A full size Deltabox beam frame is used to make the Yamaha YZF-R125 feel and ride closer to a full size bike than the Honda CBR125R, and an aluminium ‘banana’ style swingarm, 33mm diameter forks and a 292mm brake disc/Brembo caliper and wide tyres complete the mini-sportsbike chassis.

The styling is close to the new 2008 Yamaha YZF-R6 – the short tail and aggressive looking twin headlight fairing are almost indistinguishable from the 600 at distance. Colours are blue/black, red/white, grey/black or yellow/black.
Várhatólag mikor fognak megjelenni?
Hát ez egy kcsit furcsa. Szerintem ez nem lesz olyan paraktikus és megbuzható és kényelmes gép mint a cbr. Inkáb a sebeségre mentek rá. De lehet marha jó lesz na meg kurva drága.
szerintem a leginkább a régi R1-esre hasonlít. Szóval szerintem kimondottan Yamahás külleme van.
egy kicsi olyan Suzuki Hondás keveréknek tűnik de szép! sőőőt naggyon szép
tyűűű de vaksi vagyok faszajóóó 4T rulez
Az R125 és 125-ös 4-ütemű...
R0.5 ez még mindig 2ütemű 50-es? Szép nagy kipuffot kapott. Gondolom 1 misi közelében lesz az ára jól néz ki, nekem tetszik.
Na,itt a konkurencia!
Gatyát felkötni
Oké! Videot akkarunk, videot akkarunk, videot akkarunk .... F4ther! Légyszi!