Akármi, ami normálisan adódhat: olaj, fékbetét, gumi, ilyenek. Ennél magasabb szintre meg nézni se merek. Egy PC-ben turkálok könyékig, akár hardver, akár szoftver, de egy motor... yáy! Hiába, aki nem tud arabusul, ne beszéljen arabusul
Moddolni meg nem akarom, jó az szériaállapotban
Szívesen , most megyek majd szombaton börzére és kiviszem a Derbit és pár alkatrészt eladni amit meg a következő motorba fogok fektetni! Remélem meg lesz a 600rr!
"...rakattam fel az új gumit..." - erről jut eszembe, a kis ciberéket mennyire szokás házilag bütykölni? Ugye ez (már) nem nagyon olyan? Be kell valljam, nem is nagyon merném, még a biciklimen is csak az első gumit merem cserélni, a hátsó kerékhez félek hozzányúlni, egyszer megpróbáltam megigazítani, és attól is csak rosszabb lett
A másik, eléggé off, de van valami iromány arról, hogy a motornak mely részében és mi is történik, ha gázt adunk? Gondolom, több levegő meg benzin kell akkor, de hogy a fenébe jut érvényre a parancsunk? Az injektor az egy fájin kis szerkezet, ha a számítógép azt mondja, hogy most több kakaó kell, akkor az többet is köp gondolom, de hogy kerül oda a megfelelő keverékarányhoz a megfelelő mennyiségű levegő? Azt nem köpi befele semmi Vagy hogy van ez? Technikai vénájú emberek, valaki válaszoljon plííííz
(Két napig gugliztam utána, de fogalmam sincs... )
Hát igen az első motor az ember életében nekem is megvan a malgutim de ha megkéne válnom tőle nehéz lene. MArha sok helyre elvitt elég meredek körülmények között. Pedig én nem voltam az a mindig tiszat fasjta azért vigyázam rá meg nem használtam ugy hibás lett volna rajat valami. De ha egyzser eladnám nehéz lesz.
lesz helyette 600RR. Viszont a CBR-t csak októberben tudom eladni mert csak akkor lesz kész a B-és jogsim és addig nem tudom használni az autómobilomat szal még egy hónapig biztos a kis CBR-t nyúzom.
Azért elég szar érzés belegondolni hogy meg kell hogy váljak attól a motortól akit 3 éven keresztűl simogattam és jóéjszakát-puszit adtam neki minden alkalommal mikor este betoltam a garázsba
igazából azon agyalok hogy el se adom. Testvérem is el akar kezdeni motorozni és neki kicsit szívesebben adnám oda mint egy teljesen vadidegennek
Yamaha reveal 2008 YZF-R125 learner sports motorcycle
By Chris Newbigging
New bikes
11 September 2007 11:00
This is the all-new 2008 Yamaha YZF-R125 motorcycle which will go head to head with the top-selling Honda CBR125R.
The Yamaha YZF-R125 uses an all-new liquid-cooled 124cc, four-valve, short-stroke single cylinder engine, which is claimed to be the most powerful 125cc four-stroke motorcycle available. It has a six-speed gearbox and fuel injection, and a Yamaha YZF-R6 style stubby exhaust with twin catalysts is fitted.
A full size Deltabox beam frame is used to make the Yamaha YZF-R125 feel and ride closer to a full size bike than the Honda CBR125R, and an aluminium ‘banana’ style swingarm, 33mm diameter forks and a 292mm brake disc/Brembo caliper and wide tyres complete the mini-sportsbike chassis.
The styling is close to the new 2008 Yamaha YZF-R6 – the short tail and aggressive looking twin headlight fairing are almost indistinguishable from the 600 at distance. Colours are blue/black, red/white, grey/black or yellow/black.
Hát ez egy kcsit furcsa. Szerintem ez nem lesz olyan paraktikus és megbuzható és kényelmes gép mint a cbr. Inkáb a sebeségre mentek rá. De lehet marha jó lesz na meg kurva drága.
Moddolni meg nem akarom, jó az szériaállapotban
A másik, eléggé off, de van valami iromány arról, hogy a motornak mely részében és mi is történik, ha gázt adunk? Gondolom, több levegő meg benzin kell akkor, de hogy a fenébe jut érvényre a parancsunk? Az injektor az egy fájin kis szerkezet, ha a számítógép azt mondja, hogy most több kakaó kell, akkor az többet is köp gondolom, de hogy kerül oda a megfelelő keverékarányhoz a megfelelő mennyiségű levegő? Azt nem köpi befele semmi Vagy hogy van ez? Technikai vénájú emberek, valaki válaszoljon plííííz
(Két napig gugliztam utána, de fogalmam sincs... )
Legyen már vasárnap nagyon vágyom már a pályára , lehet h függő lettem!
Azért elég szar érzés belegondolni hogy meg kell hogy váljak attól a motortól akit 3 éven keresztűl simogattam és jóéjszakát-puszit adtam neki minden alkalommal mikor este betoltam a garázsba
igazából azon agyalok hogy el se adom. Testvérem is el akar kezdeni motorozni és neki kicsit szívesebben adnám oda mint egy teljesen vadidegennek
By Chris Newbigging
New bikes
11 September 2007 11:00
This is the all-new 2008 Yamaha YZF-R125 motorcycle which will go head to head with the top-selling Honda CBR125R.
The Yamaha YZF-R125 uses an all-new liquid-cooled 124cc, four-valve, short-stroke single cylinder engine, which is claimed to be the most powerful 125cc four-stroke motorcycle available. It has a six-speed gearbox and fuel injection, and a Yamaha YZF-R6 style stubby exhaust with twin catalysts is fitted.
A full size Deltabox beam frame is used to make the Yamaha YZF-R125 feel and ride closer to a full size bike than the Honda CBR125R, and an aluminium ‘banana’ style swingarm, 33mm diameter forks and a 292mm brake disc/Brembo caliper and wide tyres complete the mini-sportsbike chassis.
The styling is close to the new 2008 Yamaha YZF-R6 – the short tail and aggressive looking twin headlight fairing are almost indistinguishable from the 600 at distance. Colours are blue/black, red/white, grey/black or yellow/black.
Gatyát felkötni