ja és a 2t sr 125-ös robógót aláztuk lérivel a pályán nem igaz hogy a 2t robógó jobban megy erről van videó bizonyíték csak az a gond hogy ide nem tom felrakni mert 160mb de ha velekibek kell átküldöm
Na most így számoltam 1 átlagot az rs-125 végsebeségéről és olyan 150-160-at megy én is mentem rs-el hát szerintem igaz hogy jobban gyorsul,de a kis cbre sosem cserélném el abba az rs-be amivel mentem volt 6 ezer km és márt csörgött zörgött a motorja pedig a srác normálissan használta és szervízre is rendszeressen vitte és mit ad isten 7852km-nél szétszált az rs Blok a srác ugy ahogy volt kibaszta a picsába szerintem jól tette ,de ilyet már halotam az rsv-1000-ről is hogy 6ezer km körül szétszált a motor 1 biztos olasz motort soha..... Maradok a japán technikánnál az legalább megbízható Most kérdezem én az Rs-tulajokat hogy látak-e már motor hibás kis cbr-t? mert én még nem van 1 haverom siófokon lakik az ő kis cbr-ébe van 52000km és még semmi baja nem volt pedig120-as utazóval használja ami 9ezres fordulatot jelent végig és ez a nem mindegy az rs125 enyi kilóméter után hol van ? esteleg bontóba? szal a kis cbr nagyon megbízható szerintem Na most lehet fikázni a véleményem
én sem értem stoppie gépét, énis hasonló versenysúlyban vagyok mint Ő, nekem egyszer ment a gép vacsi újan 162-t, azóta max 154. mondjuk a digit órám halálpontos, 140nél mértük be 954RR-el, az RRé 2vel kevesebbet mutatott.
Lehet az is rájátszik hogy kegyetlen gané már a láncom, és ddt500esetében a thundercat lánccsere után jópár káemhát rádobott végsebességben.
majd meglássuk.
nem megy 170-et az új RS, de még a régi se. Nekem Ricsi azt mondta hogy örül ha megvan a 160 a Hungaroringen a célegyenes végén. És az DT-re felkészített RS, nem szimpla gyári változat.
Ne keverjük bele a 150-est a sima tuning gépek közé.
Mert maga a 150-es máskép is néz ki ! az egy külön széria.
De tény hogy megvásárolható a hengere ...
De a 150-es nem csak a hangerűrtartalmat jelzi, hanem egy külön szériát !
ja igy már érthető miért nem ment ! a 3 motor helyett nemhogy vennél egyet ami igazán fasza
mondjuk egy SMC 660 as KTM et ! azzal gyorsulásra úgy vered le a 600 RR t mint RS el a CBR t
stoppie Te a ciberke nyergében olyan vagy mint egy vitorla szal...aki elolvassa a hozzászólásod annak ajánlanám hogy annak tudatában értsen veled egyett hogy látta az adatlapod
Beszállnék én is. Mert én a saját bőrömön tapasztalom nap mint nap a két motor közötti külömbséget.
CBR 120-at megy. Peresz szempont az is hogy 97kg vok, meg az is hogy ez már az új Injectoros. RS vidáman megy 170-et. Ez alapból 50 km/h. Ami szerintem elég sok. 70-80ig ugyanúgy meg ? Hát figy. RS-en 4.-be 110-nél húzok egy gázfröccsöt, jobban megindul mint a CBR 50-ről ... Egyesbe tényleg meglepő a CBR gyorsulása. Kettesbe már néz az ember hogy mi történt az 1-esben lévő dinamizmussal. 3-asba meg vissza akarsz váltani mert hirtelen elfogyott az erő .... 4-be eléri a 115km/h-t Raksz neki egy 5-öst vagy 6-ost és húzol mellé 1 kis gázt, és csak a hangja változik.
Érzésre meg összehasonlíthatatlan a kettő. Mert amikor nyit a power az RS-en az azért hanyattbaszó érzés. És csak úgy szárnyal a fordulatszám mérő.
Mind a két motornak megvan a feelingje.
RS-en 20 km után fáj mindened. CBR-ről meg 200km után is nyugodtan szállsz le és nem fáj semmid.
RS 7körül fogyaszt. CBR-be 2,5-nél több nem megy bele 100km után. Meg nagy érték ám az ülés alatt az a tárolóhely ....
Maradjunk szerintem annyiba hogy mind a kettő jó gép a maga kategóriájába. De amit le kell szögezi,
NEM EGY KATEGÓRIA A KÉT GÉP
erről annyit hogy 7 végén gyorsultam egy NSR 125 el és egészen 120 ig csak két méterrel volt előttem! igaz nem egy mai gyerek volt az NSR de akkor is egész jól fogta a CBR
sajnos egy 1.4 es 1.6 os autó nagyobb ellenfél a CBR nek mint egy kétütemű 25 ös
Csináltatok képeket?