Bopis én megkérdeztem már egy pár helyen és mindenki egyértelmű nemmel válaszolt amikor cbr 125-re akartam Akrapovice-t venni. Még mosolyogtak is egy szép nagyot, hogy ekkora motorra akarok sportkipufogót. Én ajánlom neked a Leo Vince EVO2-t, bár ez kicsit drága, a BOS-nak is van cbr-re és Gianelli-t is kaphatsz rá. Én Arrow-t akartam venni de nem találtam sehol!
fékezésnél mozog a kormány? azt hogy?
amúgy valami úgy lehet szorosabbra húzni, hogy van egy csavar ami fogja, fogsz egy megfelelő szerszámot, és meghúzod. csoda..
Az injektornál te csak a levegő mennyiségét szabályozod. Aztán ezt a mennyiséget érzékelik az érzékelők aztán köpet be az injektorral annyi benzint amennyi az égéshez és a kevés károsanyag kiibocsátáshoz kell.
Szóval a motor default szív, így kerül be a levegő, és ennek a szívásnak az útján van valami vezérlés (szelep?), ami annyit enged be, amennyi éppen kell a csuklóm állása szerint? És közben egy másik úton a benzinből is annyit köp be, amennyi kell
Akkor elég okos kell legyen, hogy "érezze", milyen arányt kell épp csinálnia, és milyen mennyiséget, mert a kettőt függetlenül kell, hogy hidegen dúsabb legyen a keverék, ritkább levegőből meg több kell, ilyenek, nem?
A karburátor meg... izé. Az egy olyan másik bonyolult, amibe nem csak benzin, hanem levegő is megy, szemben az injektorral, ami egy olyan bonyolult, amibe csak benzin, a levegő meg úgy mellette, de akkor annak külön vezérlése van Meg persze elektromos jelek
Ne zavartassátok magatokat, elbeszélgetek itt magamban Új ez nekem, na
befelé áramló. és ezért hívják gyk. SZÍVÓ motornak. a beszívott levegő mennyiségét lehet nagyobb áteresztőképességű légszűrővel, nnagyobb karbival, RAM AIR-rendszerrel(torlónyomás..) turbós vagy kompresszoros feltöltéssel, vagy önmagukban, vagy levegővel de benzinnél nagyobb hőfokkal is égő anyagok hozzáadásával növelni. (turbonál a kifelé haladó égéstermék ereje forgatja meg a turbinát, ami nagyobb nyomást képez a normál szívásnál, míg a kompresszor valahonnan a főtengelyről pl. kapja a hajtást, és úgy csinál plusz nyomást a levegőnek. és ugye nagyobb nyomás-több oxigén=több benzint lehet vele elégetni. van még az intercooler-dolgo, ami lehűti a levegőt, ezáltal a térfogatát csökkenti ami megint csak azt eredményezi hjogy egységnyi térfogaton több oxigént ftudunk bejuttatni az égéstérbe.)
onnan hogy az önindító megforgatja, magaa motor SZÍVja be a levegőt, és a befecsi vagy karbi ezt a már megszívott befelé áramlott levegőt adagolja, és elegyíti tűzelőanyaggal. ugye ha meyg a motor akkor már az előző robbanás (gyors égés pontosabban..) hatásától még lendületben lévó dugattyú szívja a levegőt, és így a foylamat már öngerjesztő, ezt indítod el az önindítóval. jól mondom?
szerintem így nagyon vad! én alap hogy lefényeztetbém feketére a szürke részét az oldalidomnak!