Szerintem meg maga a benzin, es a karbantartasi igeny kerdese eleg nagy dolog. Tehat ugy vedd a dolgot, ha 2t-t veszel tobb fog ra menni, ha 4t-t kevesebb... tehat gondold at: "teljesitmeny" tobb megtakaritas.
hát én idén kizárólag pályázásra használtam a munkábajáráson kívül. Ott is nagyon jól meg állja a helyét. Gyorsulásra gyenge de nem sokkal gyengébb mint egy 2T-és. Egy utcai 125-ös motor se gyorsul úgy ami már olyan húdedurva lenne, szóval ilyenre ne számíts!
Hogyha ilyen terveid vannak a tzr-rel akkor a cbr javára csak a fogyasztása fog szólni amúgy szerintem semmi más. ha meg 125-öst akarsz venni vagy 1,3m körül veszel egy újat, vagy 700-ért veszel egy jó állapotú 2T-t aminek valszeg a motorját kell felújítani ami még egy kis költség a 700-ra és plusz idő. Aztán elvileg megy mint állat. Gondolom a fogyasztás pedig úgysem számít, ha már nagyon megy.
ezt ugy összegzésbe érted? :)
hááátt... 130...
Remélhetőleg én a 80as hengerrel, és kipuffal fogok akörül száguldani, szval vmi indokot kérek, miért is venném meg a gépet:)
A TZR simán leveri a CBR-t ezt mindenki tudja, ugye Zoli?
egyébként 2-3 liter/100 km, 130 körül van a végsebessége és 12ezerig lehet pörgetni (én csak 10ezerig szoktam) a sportkipuff 30-40 körül szokott lenni.
üdv!
tudtok nekem véleményeket mondani a motorrol?
mennyit eszik, mennyi a vége gyárilag, mennyi hozzá egy norm sportkipuff, szabályzás hányezernél van, ésatöbbi :)
www.ruegghungaria.hu
szval, gyorsulásra nem...
Akkor túrázgatni, gondolom több üzemóra, ésatöbbi?
hááátt... 130...
Remélhetőleg én a 80as hengerrel, és kipuffal fogok akörül száguldani, szval vmi indokot kérek, miért is venném meg a gépet:)
egyébként 2-3 liter/100 km, 130 körül van a végsebessége és 12ezerig lehet pörgetni (én csak 10ezerig szoktam) a sportkipuff 30-40 körül szokott lenni.
tudtok nekem véleményeket mondani a motorrol?
mennyit eszik, mennyi a vége gyárilag, mennyi hozzá egy norm sportkipuff, szabályzás hányezernél van, ésatöbbi :)
amugy TüZéR tulaj vagyok, és jövöre váltanék:)