Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

a Hűtöt néha nem árt kipucolni
Száguldozó!Jösz 26.-án kakucsra?
kíálni kell neki mer hőgutát kap!
nem szoktam eszetlenül menni, de szarakszik a hűtőm a motoron (kőfelverődés, sérült legfelső lamella-sor) és valami miatt ha csak 6-7ezret forog huzamosabb ideig akkor felszalad a hőmérő mutatója és ezért időnként picit meg kell forgatnom a blokkot hogy a normál közeli értéken tudjam tartani. Ezért előztem ki ahol csak tudtam, mert bent a városban csak lépésben tudtam araszolni az autók között és kicsit meleg lett a helyzet a lábam között.
tyűűű... marhajó volt ma a Hungaroringen ez a Hondás napos móka. Bazi nagy a H.ring leginkább az tetszik benne a KakucsRinggel összevetve hogy itt nagyvonalúbban lehet venni az íveket. Ha Kakucson elrontod a dolgot és nem az ideális-íven fordulsz akkor cseszheted az egész körödet. Gyorsan korigálni kell és reménykedni hogy lesz még elég helyed bevenni a kanyart anélkül hogy leszaladj a pályáról. A Hungaroringen viszont van hely bénázni mert egy csöppet nagyobb a pálya
A nagyobb kanyarsebesség is élvezetesebb, csak a kisCBR gyári gumija nem igazán bírja a kiképzést. Nem csúszkált szerencsére de a Kakucs és EuroRingnél nagyobb igénybevétel miatt full kiégett az elsőgumim.
Az első menet kínszenvedés volt. A pálya vonalvezetését ugyan ismerem jól de most voltam rajta először és az ideális sebességifokozatok megtalálása bele-tellett egy kis időbe. A 3. futamban már nagyjából tudatosan pakoltam föl-le a sebességeket, akkor már kifejezetten élveztem a dolgot.
Egyáltalán nem való egy ilyen nagyméretű pályára a CBR de azért még ilyen lájtos teljesítménnyel is jók a kanyarjai, az egyenesben viszont hát ugyebár nem az igazi a célegyenes végét 132-133 körüli végsebességgel tiltáson vettem mindig.
Nincs harag. Gondoltam, hogy az autós csinált valamit csak kissé túlreagáltad a dolgot.Persze nem árt óvatosnak lenni. Egyébként szerintem túl merészen mész. De a Te dolgod.
az én voltam csak rég voltam már fodrásznál és kilóg a séró a sisak alól. Nagyon sajnálom az esetet, de az elöttem keresztbeforduló Skoda fabia kombi hírtelen tolatásba kezdett és visszadugta a seggét a sávunkb, ezért paráztam be és rántottam félre a kormányt. Mivel hírtelen történt a dolog ezért nem volt már időm belenézni a tükörbe ,amit különben megtettem volna mert már régóta láttam hogy mögöttem jösz és számítottam rá hogy ha a körülmények engedik akkor megelőzöl. Bocsánatot kérek mégegyszer!
Utána mikor az osan elötti körforgalomnál egy rövid időre meg kellett állnod, próbáltam mellédkerülni hogy átkiabáljak egy bocsánatkérést, de nem volt rá lehetőségem és utána Te Solymár felé fordultál.
Ma összetalálkoztam egy CBR-125R-el a bécsi úton már a solymári Auchan-hoz közel. Azt hiszem lány volt. Ha itt van ezúton figyelmeztetem, hogy előzés után ne kezdjen el két sávon szlalomozni mert esetleg jön egy gyorsabb motor és telibeveri hátulról.
Végre valaki rendes képekkel illusztrálja a portékáját, amin lehet is látni valamit
Nem mintha kéne, dehogy fogok belepiszkálni rögtön az elején szegénynek a lelkivilágába, különbenis, jó nekem a gyári hangja, ma hallgattam, a barátságos kis alappöfögtetés mellett még beszélgetni is lazán lehet, és a többit is simán el fogom szerintem viselni, ha rajtam lesz a zárt satyak
(ebből is látszik, én nem vagyok a hang nagy barátja, legszívesebben USM-es motorra ülnék (fotós kollega itt biztos tudja, miről beszélek ), aminek nagyjából annyi a hangja, hogy gurul az úton meg fütyül rajta a szél
Én kreszvizsgával (megvan, megvan!), meg megpróbáltam becserkelni a vöröskereszt, hogy tőlük is szerezzek egy időpont elsősegélyre... kevesebb sikerrel.
Meg elmentem, hogy hozták-e a satyakom (nem), kicsit ráültem a kisciberére, milyen helyzet esik rajta (egész szép egyenesen is tudok ülni rajta, a lábamat kicsit össze kell hajtani, de sztem siman megszokom), meg próbáltam cbf250-et is vizsgálni, hogy azon kényelmesebben lennék-e... és ez szintén nem ment, és állítólag a honda.hu idén már nem is szándékozik ellátmányt hozni belőle Ha nem, hát nem... na mindegy, a kiscibere változatlanul nagyon tetszik, és olyan könnyű, hogy már-már elbírok vele, pedig egyelőre azt se nagyon tudom egy motorról, melyik végét kell megfogni
Tűnődtünk, hova lehetne rajta gps-t applikálni (szerinte a két lemeztartó csavart lehetne talán meghosszabbítani ott a tank eleje táján, és azzal kezdeni valamit), ha valakinek ötlete van, szóljon, nem sürgős, ahova eleinte akarok járkálni, eltalálok anélkül is
Meg lehet, hogy utána is
Rutint vezetni talán vasárnaptól tudok majd. Pedig most én ráérnék, akár holnap is, csak az oktató nem...
Doky

Szerintem te roppant nagy butaságokat irkálsz ezzel a merci/BMW vitában. Jókat mulatok rajta, és az rögtön látszik, hogy nem értesz hozzá!
Szép napot mindenkinek! Remélem mindenki motorozással tölti ezt a szép napot nem úgy mint én
hali mindenkinek CBR 125 r tulajok

FILYELEM.
ha valakit érdekel sport rendszer cbr 125 R 2004--05-06 tán még az uj 2007 is jó. kiőuff rendszer.
nagyon baráti áron szép hangal és picit hangosab a gyárinál nem sokkal .
Bueles rendszer magyarországon elöször csak nálam . tudtomal
rendszer eleje ful a gyári leömlő elje hogy legális legyen és a vége az nagyobb a cső átmérője.
vastagab cső van benne szikra fogó és hangtompitó betét is hogy utcán lehesen használni.
ha valakit érdekel az hivjon vagy írjon e-mailt . meg lehet nézni személyesen is ki lehet próbálni ha valakit érdekel előte egyeztetés alapján.

a tel: 06-20/579-95-29 ezen elértek 0-24 ig hívható. keresd fyrgit vagy nbalit
a kipuf ára is baráti szerény en : 45 000 ft 45 ezer ft
ha valakit érdekel akor hivjon bátran amig lehet mert 1 db van az országba és egyedi tervezésű.
ilyet nem találsz az tuti.
üdv mindenkinek fyrgi exup team
vaaagy nincs pénzem megvenni fél millióért egy jó állapotú használtmotort egyben? ....
Igen tuddom én is ott vettem az ennyém és most akkarom lecserélni valami nagyobbra és az ott vásárolt motort azonal vissza veszik és beszámitják az árba , szervíz ár egész türhető!
Most megyek majd valamikor megint 6000-es szervízre, olaj csere, megnézik és kitisztitják a légszüröt és a gyertyát, meg átt nézik a motort!
amit te itt leirtál abban sok igazság van! végülis CSAK pénz kérdése hogy neked ezekre a szolgáltatásokra szükséged van-e..
ebben tök igazad van,csak pl 400as zxr 900ért? ha a hasznukat félreteszed a belsőzsebbe és gebasz van még mindig eltapsolhatod szervizre vagy egy fuvarra
aaz biztos. de valamiből nyitva kel llenniük mindig, midnen nap.. ja, plusz kapsz 400km road service-t, magyarán bárhol felhívod őket éjjel nappal elmennek érted, és ha kell visznek cseremotort is.. azé az nem jár a felhasználótol vett motorér..
de óriási haszonnal dolgoznak,párszor már szétnéztem náluk
hát mi öcsivel onnan vettük a motorjainkat, és nem iylen szarokat hanem 250es sornéygeseket, ahol ha valami nem okés akkor nagyon nem okés.. és eddig futnak gond nélkül.. aki akarja nézhati a videóimat.. tettek rá nekem új háccsó gumit mert kopott volt, és kértem(ingyen), plusz 30% kedvezményt kapsz minden szervízköltségből/árból ha ott vetted a motort, a szervíz sem drága, szinte olcsóbb az olajcsere munkadíjjal, mintha én csinálnám..(sőt simán lehet h oclsóbb most számoltuk öcsivel..) plusz a legeslegfontosabb: egy hónap garanciát kapsz a motorhoz! ha egy hónapig semmi hiba nem jön elő egy pörgős kismotorból akkor ott nincs is. ez meg megér plusz pénzt, hiszen hány oylan van h egy-két hétig megy az uccán vett motor.. megvettem, jó használt motor, nem működött rendesen a hőfokmérő-garis, első szervíznél simán ingyér leszerelték a lábtartóról a gumit.. m
áshol simán levettek volna, vagy kókányolhattam volna én.. plusz ha oylan vagy mint én, és nincs pénzed egyben fél milla, vagy nem tudsz intézni hitelt, akkor is ez a jó hely. plusz simán becserélheted később nagyobbra, másmiylenre.. ez sem mindegy.
Jajaja, kicsit alatta, de annyiért meg veszek vmi 600ast... Így ülök most én egy YZF en.
Hát igen olyan 800 körül adják öket!
Hát az biztos hogy vissza pörgetik az órákat , mert néztem a 400-as gépeket( arra szeretnék váltani a kis cbr után ) és van egy 400-as gsx-r amiben az óra szerint 11 500 km van, ja és 93-as ! Ezt képtelenségnek tartom , de persze lehet hogy az elöző tulaj pörgette vissza ez sem kizárt ! Drágának drágák hát ez van.
Én majdnem vettem náluk gépet, egy Honda CBR 400 RRt, csak az az 1 millás ár amit kértek érte picit vicces volt egy 94es gépért...
nos, röviden annyi, hogy g**i drágán adják a motorokat, jóval jóval árán fölül, és papolnak a minöségről, meg a bevizsgáltságról, de arról nem tesznek emlitést hogy pörgetik vissza a km-órák állását. alapvetöen készségesek, és udvariasak ezt aláírom, de azt ne tartsd szem előtt, hogy jobb tölük venni motort, mint idegentől, mert ök is idegentöl kapják, csak kinyalják a mocit mint az állat, letagadják 1-2 hibáját, /mint a legtöbb kereskedö/ és pár 1000 km-rel "megkönnyitik" nekem ez a véleményem..remélem nem gázoltam senki lelkébe..