és most ne a nagy ezres meg 600as motorokat nézd amiket a tesztekben mutogatnak, mert azokban halálosan komoly motorvezérlő elektronika van, ami az új paraméterekhez igazítja a befecskendezést, a gyújtást, szal az egész rendszert, mig a kis cbr-en nem hinném.
hááát necces. mer elsősorban EU és uccai homológnak kell lennie, most ha kiheréled ránézésre a dob maga a gyári marad, ám szinte biztos h a zajszennyezése meghaladja a megengedett szintet.. vannak jó hangú sportdobok, amikhez egy egyetlen csavarral kivehető hangtompító betét tartozik, így ha oylat veszel, akkor vizsgára elég betenni, és kész. amennyiben a széria dobbal variálsz, 100% hogy teljesítményvesztés lesz a vége. tudniillik :) egy széria dob jelentősen folytja a motort. a karburálás, a vezérlés, és a különböző szelepátmérők ehhez a folytáshoz vannak igazítva. amennyiben változtatsz ezen, úgy az egész motor etgyensúlya megbomlik az úgynevezett gázlengések nem a gyárilag tervezett módon történnek, így teljesítményt vesztesz. ha tuning dobot raksz a motorra ajánlom az újrakarburálását legalább. (ettől függetlenül állat hangja lesz, és egy icipici teljesítményvesztés kit érdekel ha ultragizdán üvölt a motor, nem? ) sztem.
Nikky... villanyórát berhelsz éppen? amúgy nem tudom Te hogy vagy vele, de vehetnél egy rendes pákát ezektől a pillanat pákáktól mindig gutaütést kaptam...
Szevasztok! Nagy problémám lenne! Ha én kiherélem a moci(125r) dobját akkor átmegy a műszakin,mert nekem azt mondták h nem! Jah és ha vkinek van vmi jó sportdobja az lécci adjon már tippet ,hol vette meg ilyesmi , mennyi?!
Hogy milyen gepet akarok venni helyette? nagyobbat!
Mellesleg neked hogy tetcik a kicsi?
50ccm megvan mar a kisciber?
En jovoheten valok meg tole