Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

milyen hulyesegre celzol? latom nemertesz par dolgot. tudod mit, toltsed ki az adatlapod, aztan probalj okoskodni, mert en most allithatnam h kozod nincs a motorokhoz, ugyebar? na mind1.

mellesleg ja, tonkrement a spiralom es a muszerem is, a mutatok kilengnek, pl 120 felett a km ora mutato elkezd razkodni, es a fordulatszam mero is hulyen viselkedik, meg kileng (persze ez 13400km kornyeken jott csak fel)
akkor én elárulom... engem akkor se fog érdekelni
Amúgy az új korában történt,1989-ben.
Hát ez az.Kb úgy mint a CBR 140-et.
Akkor en elarulom majd ha minden folytast kiszedtem belole akkor visszaterunk ra. :)
Te most a saját hülységeden röhögsz,ugye? Legközelebb kiakasztod a mutatót?
akkor én elárulom... engem tényleg nem érdekel!
Sajna nem, a hatso farokidomon bal oldalt van par horzsolas, a tank is karcos, az idomok is enyhen karcosak, a jobb idombol van 1 kis festek tores
es meg csak aztse tudom jopar karcolasrol h hogy kerult oda...
hogy menne már egy 90 lovas ócskavass 240-et!?!? éds.apám 200 lovas turbo-quattro-ja is max 230-at megy!
Akkor en elarulom, hogy a folytott NSR em 140 et megy ugy, hogy folytas van a kipuffban, kisebb fuvokak vannak benn, power csak 70% ig nyit illetve letilt 9800 as fordulatnal.. RS en lehet, hogy a gyorsulas miatt rovidebb attetel volt, mert amugy tenyleg erosebb.
tovabbra se fogod? bennevan a valasz az ertetlenkedesedben: ORA SZERINT! ami tenyleg nem a tenyleges sebesseget jelenti, szal aztan ezen lehet vitatkozni ...
Példa:egy barátomék BMW 316-osa óra szerint ment 240-et! És az még a karbis 90le-s(Merkúr-1989) .
Amikor mondtam hogy 320i se megy annyit én voltam a hülye...
Pedig karcmentes, mi?
Nekem van egy barátom aki elárulta hogy az RS-e jó ha megy 160-at célegyenesben a Hringen. És én úgy tudom hogy az NSR messze harmatosabb az RS-nél. Szal én nem nagyon hiszem hogy ilyen jól menne egy gyári NSR. Bár nem is érdekel hogy hogy megy, szal hozzászólásom tulajdonképpen tárgytalan
beszamitjak. (erosen hasznalt allapotban )
beszámítják neked a 125-öst a 600RR-be vagy árulod most?
Jah fotengelyen mert van megadvan NSR nel is.. 28 bhp van megadva gyarilag ami kb. ennyi LE nek felel meg. Lattam mondjuk 33 LE t is gyarilag. Illetve nem egy forgalmiban 30+ szerepel.
a km ora szerint ment 140-et nekem, sot nemcsak nekem, biztos hogy masnak is. mivel a km ora mutatoja elerte a 140-et(es 1-2 vel tul is ment rajta) persze ez tenyleg nem jelent pontosan 140et mert 10% ot csal, szoval ha ezt levonjuk akkor 126 km/h, de az ora szerint akkor is tud menni 140-et barki barmit mond, mert en mentem vele tobbszor (kb 1600km-et tettem meg az m7-esen) (persze amugy meg 13800 km van benne)
Amugy nekem csak 1 sportdobvan, minden mas gyari
Énis megsértődhetnék, mert nekem is No mindegy, már nem sokáig. Bár én a gyerelmotorommal is jól elvagyok, de azért 2008-at már más motorral tervezem megkezdeni.
Jól vágod,én se fikázom(biztos jó kis gép).
De ezek a végsebesség bemondások elég röhejesek.
13.6le-140km/h
Jó a téma amúgy, még jó hogy multkorában gps-szel megmértem csak akkor senki nem reagált a dologra. én nem 10%-ot mondanék, hanem inkább 10km/h-át. óra szerinti 140-nél 130-at mért a gps nállam.
most megsértődhetnék h gyerekmotorom van..
de ahogy egymásra licitálnak az a legkomolyabb Most őszintén, kit izgat hogy 130 vagy 160-e a végsebessége egy 125-ösnek? lófütty mindkettő. Meg kell tanulni velük motorozni, aztán venni egy normális felnőtt motort, ennyi.
Ebbe most ne menjük bele,mivel általában nem hátsókeréken mért le-t adnak meg a gyárak(főtengelyen mérik,úgy jobban hangzik).
Csal az NSR oraja is.. de gyari CBR se megy 140 et soha. Attetel meg egyeb modositaokkal lehet de amugy nem.. En NSR emet folytottan vettem (8KW), lejton ment 110 et amugy meg 100 at, szal. a CBR 10KW jahoz a 110-120 pont realis. A mocit nem fikazom akinek ez tetszik vegye csak ne irjunk mar ilyeneket.. A 130-140 bol hamar majdnem 150 lesz abbol meg 150 abbol meg urban legend.