Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jah..legtobb helyen hétfőn volt meg kedden...
hagyd...fölösleges...ebben a pár napbna már fölösleges lenne elkezdeni tanulni....
meg amugy se hiszem hogy megeggyeznének a tétetelk..
ma voltam bent suliban,volt valami konzultációs óra..tételek átismétlése,bementem mégnézni hogy mivan...és az utsó tételt nézték át..tudjátok mi volt az?,
Harry potter és Gyürűk ura tétel...
persze egyből kérdeztem hogy a kovi angyalai 4 vagy a szexkorház az nem tétel?
van olyan iskola ahol még hétfön éretségi van azt hittem hogy csak az én iskolám ilyen hogy ennyire kitolják máshol már rég vége van. Leírjam mik a tételek?
én meg héfőn és azt se tudom hogy mik a tételek...
semmi gond most egy kicsit ideges vagyok mert éretségizek szombaton és kéne még tanulnom de nincs kedvem
jó..tudtamén hogy ezer...csak muszáj volt belekötnöm
jo bocsánat kihagytam az ezret, most ezért kérlek ne kövezetek meg
27ezer km és 20-30 km között van egy kis különbség..nevezetesen 26980 vagy 26970 km
Képzeld keresztesom 636os kawájába 27ezer km van és most jöt el neki az ideje, szakszervízbe horgya és eddig nem kelett az állítani. Sokalod vagy mi?
20-30 km enként hézagállítás?
Nekkem most hétvégén vasárnap sem jó , de jővöhéten hétvégén biztos tuddok menni csak beszéljük meg h melyik nap megyünk, nekkem a vasárnap is jó!
Hello
nem akarok beleszolni meg okoskodni sem akarok. Csak annyit mondok hogy szelephézagot kb 20 -30 km enként kell állítani de azt majd érezni fogod hogy mikkor kell. Legalábis 4t -nél akkor jön el álltalában az ideje persze attol is függ mennyire kimélik és használják. És vezérmüláncot feszíteni is csak nagyon ritkán kell, én nem is nagyon halottam olyanrol hogy valakinek a gépén ezt kellet volna csinálni max akkor ha kilazul. Ezek amiket fölsoroltál nem is hibák, csak beállítások amik nem igényelnek tul nagy idöt. De abban igaza van labikának hogy 2t sürübben kell javítani meg a kopo alkatrészeket is sürübben kell cserélni mint a 4t -nél. 4t sokkal tovább bírja , nem kell olyan sürün hozzá nyulni, de az is igaz ha elromlik rajta valami drágább a javítatása mint a 2t-nek.
Vasárnap megyünk! Nem szombaton.
Ja meg azt hozzá szeretném tenni hogy nem pont az rsre gondoltam mert azok a motorok nekem is tetszenek de nekem nem telik arra..... és nekem megfelel egy cbr is tökéletesen ami szerintem nem alacsonyabb rendű mint egy rs....
jah, normális szerviz kellett vna neki. csak egyből ezt kellett vna irnod.
Most ne kezdjük el mert én is nagyon szeretem Dávidot meg az rs-t de azért belehet ismerni egy hibát nem?és igen nem Dávid tehetett róla meg szerintem nem is az aprilia....szervíz kellett volna neki normális...
RockandyRoll valoszinüleg be kell mennem dolgozni szombaton is így nem tuddok most menni pályázni , de majd máskor talizunk . Remélem jővőhéten szombaton rá érek!
akkor az gyártási hiba...nem a 2t hibája..ennyit erről
aha. dávid nem igy mondta.
Szalonból lett véve vadonat uj rs125 és rossz volt az olajszivattyúja és megfőtt a motor....erről ennyit
de igen, tudom h a 2. unokaöcsém vagy.(u.az a dédink).:)) csak most itt nem kezdtem el kavarni iwiwwel meg forumos családi össznépi marhasággal..mivel még igen csak kiskölyök voltal amikor én utoljáraNyiregyházán jártam:)
azt is ird le mitöl is kellett szerelni... éljenek a mai nagytudású maguknak szerelőnek nevező emberek
Ti komolyan nem unjátok még ezt a témát?
Én komolyan átköltözök az RS 125 topikba ha ez így megy tovább. Ott se idősebbek az arcok, de valahogy mégis normálisabbak
nem is tudom az enyémbe mikor kellett vezérműláncot feszíteni, szelephézagot állítani, vezérlést belőni.
az meg hogy 2000km után szerelni kellett, nagy valószínűséggel a haverodnak köszönhető.
Most attól h a tiéd éppen jó én tudok egy ugyanolyan rs-t mint a tiéd 2000km-után már szerelni kell.....de azt azért nekem senki se mondja h a 2T-t kevesebbet kell szerelgetni mint a 4T-t....