Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

szerintem itt el is jutottunk a végső konkluzióhoz,amit nem én mondtam ki,hanem egy CBR-es

"közlekedési eszköz"...ami nem egyenlő a motorral.ezzel egyet értek.
Igen kedves fostos 4t! Ez egy jó motor, arra megfelel amire használod! Ez egy kitűnő közlekedési eszköz! Legalábbis én arra használom hogy eljussak vele A ból B be! Nem pályázni! De tud egy csöpnyi pluszt nyujtani ami élvezetessé teszi ezt a jó szágot! Egyszerű, egy gazdaságos, megbízható motor, ami egy laza gurulásra haverokkkal motorozásra is nagyon jó! Ha meg versenyezni akarsz arra meg vegyél pályamotort!
jó de azért kapsz is valamit,hangot és gyorsulást,egyszóval VEZETÉSI ÉLMÉNYT...nem gondoljátok,hogy tök felesleges kidobni egy csomó lovét egy olyan élményért,amit biciklin is megkapsz?és az is olcsó,meg megbizható
Én nekem azért kell motor,hogy menjen...mert tetszik a gyorsulás (és nem a gyorsaság) érzése...ültem én már DRZ 400-on is ami messze felülmúlja a CBR-t,de nem dobogtatta meg a szívem,ment ment,de semmi extra...
nem kell ahhoz eljutni a GP-be,hogy olyan motorod legyen
tényleg,minden verseny után?nem mondod?
1.kuss
2.jó motor?erre probálok most rájönni,de eddig még senki sem győzött meg
Nem azt mondtam hogy sportgép! Csak hogy sportos! Azaz van rajta idom, és az egész megjelenése nem az a nakedbikos stílus! Az rs és társai nem nagymamis de ugyanabba a formavilágba vannak mint a cbr, azaz a fiatalok szívét kényszerült megdobogtatni!
Amógy 125 4t: yamah ybr 125, kymco quannon 125,hyosung gt, honda cbr, meg asszem van rieju matrix 125. Na ezek közül sztem a cbr a leg megbízhatóbb és a legjobb, persze van még egy halom 125 4t csak az vagy robogó vagy crossmotor!
125 4t-ből ami igazán jó az az ybr és a cbr! Megbízható mind a 2-ő és világmárkák is! Áruk pedig nem sokba különbözik, csak az egyik sport a maga 4t kategóriájába, a másik naked!
És igen a 4t 125-ösök között sportmotor, de nem is kéne az rs-hez hasonlítani, mivel az ehhez képest ürhajó, és az ára meg a fogyasztása is valahool az ürben jár!
*meg
Am megy mikor fogsz te eljutni a GP-be?szerintem soha....akkor meg miért kell ugy kinéznie a motorodnak? ja és ugye tod h a Gp-s motorokat tényleg minden verseny után generálozni kell?
Szerintem ez a topik nem nektek nyílt h fikázzátok más motorját...húzzatok már a p*csába.....ez egy nagyon jó motor akárki akármit mond....nincs igazam?
jó,most vonatkoztassunk el a GP 125--től,mert az tényleg más kategória.
fiatalos?hm...és akkor a Derbi,Cagiva és az RS nagymamis?
Sportosságba tényleg belekötök,mert a CBR minden,csak nem sport gép.
És az is igaz,hogy nincs sok 125-ös 4T.
Na kezdjük ott hogy tényleg így néz ki egy 125-ös, de pálya illetve versenygép! A cbr pedig csak egy nagyon jó konstrukció! Alacsony ár, megbízható, kevés fogyasztás, és fiatalos! A fiatalosságba meg a sportosságba tudom te bele fogsz kötni, de 125-ös 4t-k közül ez az egyetlen valamire való nem kínai meg mittudom én milyen sportos motor!
800-900 e?
amúgy mennyi egy cbr 125 forintálisan?
itt az első telóért adnak 2 cbr 125-öst....újat!
1.kinézet
2.hang
3.LE (hiánya)
4.Nm (hiánya)
5.igazából segédmotor

két pozitívumot látok benne:ára és a fogyasztás...de a fentieket figyelembe véve nem is csodálkozom,hogy miért
gyenge,lomha,tohonya :))
Nem, mondj te 3 rossz dolgot, hátha meggyőzöl!
Így kell egy 125ösnek kinéznie.
oké,de most komolyan...mi a jó a CBR 125-ben?mondjatok róla csak 3 jó dolgot...hátha meggyőztök.
nem nem, belőled
ne magadból induljál ki
Vagy csag téged futtatnak
de azt ott nem mondták,hogy miért járok oda:pénzt költeni vagy beszedni
Enyhe felvilágosítás egy kymco katalógusból:
" Kwang Yang Motor Company-t azaz a kymcot a Honda motors leányvállalataként 1963-ban Kaohsiungban, Tajvanon alapították."
Tehát ez olyan mint a hyosung ami ugye a suzukiból jött.... Ők az sv-t koppintották, a kymcosok a 07-es cbr-t fujták fel kicsit, és még gyengébbé csinálták. Ez inkább egy látványmotor lett , az ára meg a 06-os cbr-eké! 599 000 FT+reg adó!
én csak hallottam és kiváncsi vagyok lesz-e rá reagálás