Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

..mondjuk ebben vmi biztos h van Bence.. az anyázási hajlamát és bizonyos kisebbségi komplexusait jópáran itt élik ki...de TT stilusat a 125.világások már megszokták..
mármint ez ugye neked szólt mr2ütem
most hallottam zoli a zxr topicban h kurvázni szoktál járni meg h amikor élőben futsz össze az emberekkel akkor meg se mersz mukkani, továbbá motorozni sem tudsz
jól tetted... :) a többieknek is ajánlom...egy kis fényt hoz a sötét világotokba
üdv ujra TT :D ezt a linket elmentettem..
jaja...nem akarom összetörni a pályán
már használom is különben csak nagy a dűzni most benne
olvasdd az oldalom és nem maradsz hülye
az én 100 éves 2T-imen csak a gumi többet ér,mint a te motorod valaha fog.
nekem nem fáj a fejem,mert tetszik a hang,ez a lényege a motorokban...te viszont boldog lehetsz a kis elektromos motorodon
egy motort mindig fel lehet újítani...4Tre sosem fogok ülni...előttem még van lehetőség...RD 500,RG 500 vagy Bimota Vdue...
multkor beszélgettünk egy sráccal aki 4T crossal versenyzik...azt mondta,hogy minden verseny után generál.ennyit a 4T-ről.
lehet,hogy te csak egyenesben húzod,a jobbak a kanyarban is
NSR-emben 31 000km-nél cseréltek dugót.
én olyat is hallottam hogy valaki vett még rá tuning gumit,gázmarkolatot,tükröt és tuning matricát és már 33 LE-t surolta.

nem koreai,tajvani
nem hinném...ennek a mocinak a végsebessége minimum 150 két személlyel széllel szemben
ez komoly?de szánalmas...a cbr is egy nagy kalap fos és most még másolják is? :)
Kymco egyébként taiwani asszem.
valamire biztos jó,csak még nem jöttem rá...pl ajtótorlasz?
ne is,csak összetörnéd
te tudod
Lehet nem rs-t kell kerni a szuletesnapomra
cbr ha hajtod 3, ha az rs-t,ak 8