Hello!
Átadáskor mondták hogy a gumin van egy nyálkás "bevonat" ami 200 km után lekopik, és addig fokozottan csúszós a gumi....Ez nem egy uj dolog. De ha lekopik bizonyos részen akkor az oldalán a majrécsík még csúszós, szóval hogy kéne elkezdeni a döntést, ha majdnem 100% az elnyalás veszélye?
szunyog?enyémnek olyan hangja van,hogy beszarnál...a motorod sírva vinnyogva elhúzna és bevágná magát az első árokba arról nem is beszélve,hogy az enyémet már kétszer akkor távolságról hallani lehet,mint a 4Tkét
Nekem már elegem van belőle te már előre látom h megint én leszek leugatva....ki vagy te hogy mindenkit csak igy leugass?szerintem senki....Neked meg grat nekem is nemsoká meglesz.....
Szal semmi bajom nincs veled, csak mindegyik topicba beszólsz! És ez mire jó? Tartsd meg magadnak és kész, mi lenne ha mindenki a véleményét "fitogtatná" az összes topicba?!
le volt harcolva kicsit...kipufogo horpadas,fotengely szimering,stb...most meg lett csinalva,felfurva,uj dugok...most mar a 600-asokat is le fogom gyorsulni 130ig :)
van egy atalakitott NS es egy tartalek amit Geritol vettunk :)
Jó utálod akkor utálod, de mi a f**znak kell hangoztatni? Te 2T rajongó vagy Ők meg nem ez van! És személy szerint én is nagyobb kategóriába 4T választom/tanám, mivel az motorikusan kicsit biztosabb!
Enyémben 620km van . Azt mondták a hondások, hogy 7000-ig pörgethetem, de 200km után húzatáskor 7500-ig pörgettem, 400-nál 8000-ig, azután 100km-enként 500-at emelek, de a 6-ban 7500-ig pörgetem mindig és szép fokozatosan, kell emelni a fordulatszámot. 3-ban ma kipörgettem 9000-ig és 70et ment, de annyira nem húzattam ma, csak döntöttem.
Átadáskor mondták hogy a gumin van egy nyálkás "bevonat" ami 200 km után lekopik, és addig fokozottan csúszós a gumi....Ez nem egy uj dolog. De ha lekopik bizonyos részen akkor az oldalán a majrécsík még csúszós, szóval hogy kéne elkezdeni a döntést, ha majdnem 100% az elnyalás veszélye?