Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát most kinek, hogy mert te inkább pályán használod. Én meg ugymond túrázni szal azért nem 200km-et megyek hanem csak 50-60km-t!
pont ezért vettem inkább mégegy 2t-t...
mennyi üzemóránként kell szelepeket,dugót,vezérműláncot cserélgetni a 4t crossban?
80?
Faisst! menyi üzemórát bir ki a te géped? 100-at
nem azért mert kényelmetlen. mi értelme? beálltok egy sorba mint a libák és mentek? és mi történik közben azon kívül h fogyasztod a benzinedet?
bence elhiszem hogy turázni szerinted nagy faszság főleg 1 kényelmetlen rs-el, nincs bajom az rs-el mert megy mint a mérgezett egér csak szerintem sokak eszik meg kényelmetlen.
te miről beszélsz ember?
egy verseny után motorgenerál...anyáááááááááááááááááááááááááááám,gondolkozz már
szerinted én minden verseny után cserélek hajtókart meg főtengely meg dugót meg minden lószart?
motocrossban a 4t nek a fenttartása kb 5 ször drágább mint egy 2tnek a fentartása.....
nagyon el vag tévedve
1 tura alkalmával nem de ha 600-as esetleg nagyob 4t-vel lépést akar tartani akkor könyen véres lesz a torka
túrázni eleve jó nagy faszság
Hát használat függő... De azért, egy pár száz km után azért nem kell neki még generál egy túra alkalmával...
ja csak ha tényleg hosszab távra akar menni nagyobb tempóval amikor hazaér motorgeneral mert szétpörög a 2t haveromnak honda cr 250-e van és ő monta hogy egy verseny és utána motorgeneral azon gondolkodik hogy lecseréli honda crf250-ren az már 4t.
ezaz éljenek a túrák!
Hondáspisti akarsz jönni a balatoni motoros túrára?
azért a 70 lovas gépek..nem annyira pöcsköszörűk
Ezekkel a 2T-kel csak az a bajom, hogy öregek. Nagyobb ccm-es 2T nem akarok hülyeséget mondani de legalább 10 éves, most erre mondjátok, hogy az az öreg 2T még mindig megveri az új 600-as 4T-t de tegyük fel meddig bíjra azt a tempót míg megveri, mert nem hinném hogy a 4T-nek hamarabb lenne valami baja ilyesfajta összehasonlító versenykörülmények között. Fostos4T így meg kiöregszenek alólad a motorok, ha csak 2Tben látod a motorozást! Legfeljebb majd vissza kell térned 125-ösre...
Nem védem, de hát azért azok nem pöcsköszörűk!
Fostos4t! te itt vilogsz a 100éves 2 ütemü pöcsköszörüddel azt mondod hogy a hangját nagyon mesziről lehet halani milyen szar lehet annak aki azon a mocin ül megy 2 kilométert és már fáj a feje.
Szal ha normálissan nem tudsz dumálni huzzz a rákba a pöcsköszörüiddel együtt!
Köszi szépen, amúgy én még Labika hozzászólását néztem úgy, hogy 4T-re mondta, hogy kurva jól szól dob nélkül, de akkor lehet azt értelmeztem félre... Erről meg hallottam már máshol is, hogy a 2T-ken elég kényes dolog a kipuff, erőnléti szempontból....
Hát sztem a dob azért annyit nem számít, mert ez a visszaverődéses cucc a rezonátorba megtörténik...
csökken az ellenállás. egy 2t-ben pedig azok qrva fontosak. nézz meg egy full rendszert meg a hegesztésiet...
Akkor légyszi tartsál már egy kis előadást, hogy mindakkor mikor leveszed a dobot, mi történik a motorban és miért van ez a gyengülés!

mert a kipuffgáz akadálytalanúl kiáramlik...
Miért veszít le-t?
NS 400 utcán lesz használva?
ne félj,te addig nem fogsz dönteni