csopperest is láttam tegnap bukó nálkül terzákörútön...
nyugatinál meg az idióta kopasz fasszópó 1000es cbr el,rövidgatya,fekete atléta.napszemcsó, a bilibukó már hátcsó ülésre ráhálózva....és igy ment...lexivesebben lerugtam volna a motorról és leköptem volna
Az öltönyös paprikajancsiknak nehogy elfáradjon a keze. Ja és a műkígyóbőr-cipellőt is kiméli
Basszus, egyre több az olyan nagyrobogós degenerált bráner, akik már a sisakot se hordják, hogy megcsodálhassuk az elbaszott fejüket és hogy még véletlenül se keljen levenniük gay-pride D&G napszemcsit
Na jó, csak konkrétan kivettem az egész bekezdést amit a váltóról írtak a motorinfó oldalán, engem sem az érdekelt volna belőle, hogy cipő kímélő...A 2007-es Innova is megtartotta elődje különlegességeit, az automata kuplungot és a négyfokozatú körváltót, ez még lemaradt
ezt találtam: A sebességeket lábbal kell váltani, ahogy az a nagymotorok esetében szokásos, de közben nem kell kézzel a kuplungot működtetni. Az Innova váltója lábbeli kímélő, mindig a cipő talpával kell taposni, lábfejjel lefelé taposva folyamatosan felfelé váltunk, cipő sarkával pedig folyamatosan vissza. A körváltó úgy üzemel, hogy a legnagyobb sebességből, azaz negyedikből egyből üresbe lehet váltani, ha a lámpánál megállunk, nem kell négy fokozaton keresztül visszaváltogatni. A rendszer újdonsága, hogy 2007-re erősebb, hosszabb élettartamú kuplungot kapott az Innova.
Igen igen, értettem elsőre is
Nekem 3 éve van meg és 2 pereces és eddig maximálisan megvédett de valami miatt mégse szerettem meg ezt a márkát Talán mert francia
Nekem egy 50ezres Bering van és nem az anyagán fúj át a szél (de nem is szellőzik ) hanem az ujjánál és a nyakánál befúúú a menetszél amitől olyan szép púpom lesz mint a legjobb fajta vasorrú bábáknak a mesékben.
nyugatinál meg az idióta kopasz fasszópó 1000es cbr el,rövidgatya,fekete atléta.napszemcsó, a bilibukó már hátcsó ülésre ráhálózva....és igy ment...lexivesebben lerugtam volna a motorról és leköptem volna