Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nem kell oda új kormányvég! mikor én megboritottam a CBR t csak egy kicsit lecsiszoltam hogy ne legyen görcsös majd egy fekete metál festékkel lefújtam és fasza leet
ami 15 és 30frame/secet tud rögzíteni
nekem a képen ugy tűnt az 1 konica minolta dimage...
Rocky te milyen géppel csinálod az onboard felvételeket? rendes videókamerával vagy digitfényképezővel? azt esetleg meg tod mndani hogy hány fps sel veszi fel a videókat?

köszi
nem is vinném a dunához. utánfutón a helye meg a pályán.
Gratulla az első esésedhez egyébként volt nekem is olyan balesetem még az nsr-el amikor beájultam de én 20 percre szal ne csügedj lesz ennél jobb esés is
Minden fokozatot forgassak ki? Hiszek a tapasztaltaknak és kösz a tanácsokat, de megyek mert dolgom van
Mert most neked mivel lenne különb tegyük fel a Dunánál? Amúgy meg életemben nem pecáztam... szóval nem horgászni járok a cbr-rel sem
hát én az egész hozzászólásodat nem értettem.
Nekem is megy 4.-ben 100-110 között, de még gyári állapotában is ment annyit. Tényleg próbálj ráérezni a sebességváltásra! Nekem egyébként a teljesítménygörbe alapján, 10ezertől már esik a teljesítmény, ezért én nem szoktam annál tovább pörgetni. Így kevesebbet eszik, jobban gyorsul és nincs olyan nagyon szétpörgetve.
Látom tudod hol van V. namény. amúgy a többit nem értettem
ennyi pénzért oyan motort venni amit neked kell rugdosni mondjuk a tiszánál? ugyanmár:)
Kikell forgatni minden sebességi fokozatott közel tiltásig aztán rájössz, hogy negyedikben 110-120-at megy.
a sebváltó dologban igazad van azt még tényleg gyakorolnom kell, de máskor a köprforgalomban négyesbe megyek, de most lustavoltam és meglett az eredménye
nekem is 7ezren 90-nel megy. Amúgy az 1000km szerintem mint "járatási" idő kevés. utánna is még szerintem csak fokozatosan érdemes növelni a fordulatot. Nekem volt olyan, hogy 1300km volt a mociban vittem barátnőmet 90-nel és húztam egy csutkagázt, és megsem mozdult 90-ről, most 8500 van benne, és nem azt mondom, hogy nagyon megindul, de most elkezd gyorsulni.
haha nagy poén de most komolyan mi a gond?
6-ban mentél bele egy körforgalomba a full széria CBR-eddel? akkor asszem még ismerkedned kell a sebességváltók varázslatos világával! Én asszem a 110-es végsebességet okát is itt keresném.
ezé nem kell kanyarodni a körförgalomba,egyenesen végig kell rongyolni...fel a padkára és kész
ezt még el is hiszem
nem volt erőm visszálítani a motor mert a fokozat miatt nem volt nyomaték a motor felegyenesítéséhez, egyébként nem biztos hogy így történt mert kitörlődött az agyambol , az utsó kép amire wemlékszek elötte az hogy bedöntöm a motrot a körforgalomba, a következő pedig az hogy hason csúszok, a motor csúszik elöttem és szikráztik a kormányvég
ledadogott?
és?
az mé baj?
Hehe... jól beszivattunk! Igazából max 110-et tud a motor és 20 másodperc alatt van 90 környékén! De mostmár elköltötted azt a nagy rakás pénzt. You are punk"d!
Körforgalmakban pedig ne döntögess, mert az összes szutyok IFÁ-ból ott folyik ki a fáradt-olaj!
A hibas a már említett hatos fokozattal volt ugyanis azzal vettem be a kanyart (barom állat módjára) 50 kmph-val
Egyébként a bejáratásnak most lett vége és hát megkell mondanom a motor nem olyan nyomatékos mint vártam, valaki aki 80 kg körül van megtudná mondani hogy hatosban 7000 fordulaton milyen sebességgel megy neki a motor? mert nekem ott 90-et megy. Amúgy ha csutkáig tekerem a gázt és elbújok a plexi mögött akkor sem megy 110nél többet, pedig úgy járattam be ahogy a könyvben meg van írva,de akkor miért nem megy? Megköszönném ha válaszolnátok és írnátok pár tapasztalatot a gyorsulásról