Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem egykerékre való egyik 125-ös sem. Max egy mz-t érdemes átalakítani szerintem streetfighternek, aztán annak már úgyis mindegy.
Szerintem is keress rá én is meglepődtem
Hát így igaz!
na,rákeresek..
Ne merülj el ebben a 800eft és 1,3 milla között! Nagy ez az árkülönbség, de ha azt nézzük rohadt drága mindkettő. A honda megbízható meg aránylag alacsony a fenntartási költsége, az aprilia meg gyorsabb, nagyobb, technikailag jóval felülmúlja a cbr-t, egyszerűen nem hozható egy lapra a két motor.
ez igaz h nincs benne erő.....de te azt észreveszed amíg elviszed megmérni....youtube-on olyan viviket látni h nem vennéd észre h 125ccm 4T....olyan 1 kerekeket vág vele a srác mint egy nagy motorral......szerintem ha senki se tudná h milyen erő van benne senki se venné észre.....
Jaj télleg HondásPisti....napról napra közeledik a cbrem
de azért totál más világ a kettő...rs125 meg cbr 125
midnenki mondja hogy alig fogyaszt...pesze...az erőt meg kell fizetni..amia cbr be nincs..ezé benzint is alig fogyaszt...
én pont azért nem vettem 4t gépet,mert perpillaant nemtudnám fenttartani
már nem gyártják....
pont a fentartása....nem kell 1000kmenként olajat venni bele a fogyasztása is kevesebb....és ha jól megnézed az rs is ott van h 1.3milka +üzembe helyezés.....itt van a cbr meg 8kiló körül van........de ízlések és pofonok.....
Bimota V-Due 2t 500 as asszem... ennek a gyártása miatt ment tönkre a cég...
pl mi?
ne érts félre én is szeretem a 4t-t..ha tehetném azt vennék
de pillanatnyilag annyi pénzem lett volna hogy megveszünk egy 1 millás 4t-t..és annyi...uténa meg nemtom fenttartani...
szal inkább újra 2t lett
Ezt tudtam én is, hogy volt ns400, meg rg500 de szerintem már nem gyártanak régen ilyeneket. Amúgy most néztem, hogy pl natix oldalán rs250 sincs már. Nem gyártják már?
persze nem az összesre gondoltam én se....nekem is volt nagyon sok 2T-m rg -m is volt 125....rendőrség lett a vége......azok persze mennek én szerettem is de a 4T-jé már a jövő szerintem és van is rá ok....
De azért nagyon bír szakitani! 100Le felett van!
hát..azért egy szépen megcsnált régi 2t..odaverne néhány 4t gépezetnek
olvastam valami ns vagy mittomén már mit...200le körül volt...2t..
Pl régebben suzka rg-k között még 500as is volt de az közel sincs már a mai gépekhez.....
fingom sincs..azt se tom hogy régen milyenek voltak
de én 600altt nem vennék 4t szpíídet..
akkor már inkáb rs250,az tuti zsír
és speedből is van?
én is újra gondoltam...
pl exc300
micsoda? (új motorra gondoltam)
hogypicsábanelenne
Valamilyen szinten megértem, hogy utálja a 4T-t alacsony ccm-ben. De hogy valaki 600ccm-től is utálja a 4T-t az számomra elég fura. Amúgy most van egyáltalán olyan gyártó aki 250-nél nagyobb 2T-vel rendelkezik a piacon?
Hát nem érdemes róla vitatkozni Ő ilyen azt kész! Jah és utálja a 4T-t (újat mondtam mi? )