Olvastam a használatiba hogy a motornak nem tesz jót ha sokat jár alapőjáraton, üresbe. Ezzel szembe ma egy haverom amikor áltam a motorral belekapott a gázamba, üresbe volt a mocc, és 7-8 ezerig felpörgött egy pillanatra! Mivel bejáratós a motor gondolhatjátok hogy nem örültem a hülyegyerekének De a kérdésem az hogy ennyitől ugye nem lesz semmilyen maradandó motorkárosodás ugye?
Nem tudtam kimenni a ringre!(holnap Pécsre kell mennem, szigorlatozok) Pedig ki akartam! Meg akarom lesni, mit bírtok kihozni a CBR-ből!
Ha legközelebb mentek, szólj lécci!
Amúgy nem mind1ik SMes olyan jól küldi, akik nagyon nyomják ők ma nem voltak kint!
A védőcucc nem azért kell hogy felengedjenek a pályára, ahogy sisakot se azért hord az ember hogy a rendőr ne büntesse meg.
Hidd el, rosszúl éreznéd magad farmerban a pályán. Legalábbis én rosszúl érezném magam.
Az a baj hogy bazigyorsak és mennek mint az állat, szóval nekik ritkán kell belengetni a kék zászlót mondjuk volt egy KTM (asszem 125-ös) akit az utolsó elötti menet alatt négyszer köröztünk le, de úgy tűnt hogy Ő egyenlőre még a motrral küzdött és nem a pályával. De a többi SM nagyon ment.
Átléptem az 500km-t, lassan találkozunk valamelyik pályán.
Az újfajta CBR 7000-től indul meg és onnan megy tiltásig, de még csak 8500ig húzattam.
A gyári gumi vészfékezésnél nagyon tapad, most már ragad bele a kosz is, annyira felmelegedett a gumi. 2-esbe visszapakoltam és kicsit durvábban engedtem fel a kuplungot és megcsúszott a kanyarban a segge, de nagyon jól kezelhető.
50 ccm, azért neked kemény kérdéseid vannak...!
Nem tudtam kimenni a ringre!(holnap Pécsre kell mennem, szigorlatozok) Pedig ki akartam! Meg akarom lesni, mit bírtok kihozni a CBR-ből!
Ha legközelebb mentek, szólj lécci!
Amúgy nem mind1ik SMes olyan jól küldi, akik nagyon nyomják ők ma nem voltak kint!
B.
A védőcucc nem azért kell hogy felengedjenek a pályára, ahogy sisakot se azért hord az ember hogy a rendőr ne büntesse meg.
Hidd el, rosszúl éreznéd magad farmerban a pályán. Legalábbis én rosszúl érezném magam.
Az újfajta CBR 7000-től indul meg és onnan megy tiltásig, de még csak 8500ig húzattam.
A gyári gumi vészfékezésnél nagyon tapad, most már ragad bele a kosz is, annyira felmelegedett a gumi. 2-esbe visszapakoltam és kicsit durvábban engedtem fel a kuplungot és megcsúszott a kanyarban a segge, de nagyon jól kezelhető.