Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hát nem azt kell nézni mások mit mondanak
Köszi, de nekem igazából csak a Hungaroringes Dunlop trophy szezon-nyítós videóm jön be. Arra büszke vagyok, mert nagyon sok meló volt vele. Olyan onboardokat szeretnék egyszer csinálni mint a dr. Sardonicus videók. Az az igazi királyság. Csak ahoz még hiányzik egy-s-más
Hy Z!

Nekem nincs baj a méretével, bár hozzám kicsi 1 hangyányit...22év/183cm/73kg kb, de nem is ezzel van a bajom, hanem a közvélemnénnyel! de mivel nem állok úgy anyagilag, h tudjakl venni 1 nagy állat gépet(pl DUKE), amit fenn is bírok tartani, így vmi kisebb kell....pl cbr, mert a CB 250 nem teccik.

Szal annyi a bajom, h mikor felültem 1 gépre amit tavaly meg szerettem volna venni (repsol) akkor a fényképeken kiröhögtek, h eltűnik alattam....de roppant aranyos kis gépnek tartom és szép is!, ja + a bnőm mondta, hha +veszek, akkor elhagy, mert idiótának tűnnék....így vettem az Aeroxot.

Ja, nagy hitelekbe pedig nem szeretnék bele folyni!- ilyen helyen dolgozom és látom, h mi történik azokkal, akik hitelt vesznek fel.

De sztem veszek 1 ilyet a nyáron...
Igazából ami nekem eddig a legnagyobb elégtétel volt amit 2T-és 125-ös motorostól hallottam, az az volt mikor Blackdragon-nal (aki a Dunlop trophyban versenyez a RS-sel) motoroztunk és odavissza előzgettük egymást Dobogókő felé. És mikor felértünk akkor elhangzott egy ilyen mondat: "egyenesben eltudtunk lépni, de valahogy mintha kanyarokban jobban menne a CBR".
De holnap kb. 5 RS-es sráccal megyünk Kakucsring-re, szal majd meglátjuk mit tudok az olasz technika ellen.
Z3 te merrefele laksz csak mert néztem adatlapod és székesfehérváros tábla:D gondoltam megkérdezem:)
Kösz!


Állat a videó! Na, ha veszek CBRt, akkor veletek tartanék én is 1 ilyen túrára...ha megoldható!

Ha holnap kimentek a ringre, lehet, h én is kinézek...

B.
Rocky jók a videoid:)
hát nézd ha a motorméretével nincs bajod,szerintem a blokkban nem fogsz csalódni Rocky pl simán lépést tartott dingoval akinek (mivel fojtott) 18pacis a mitoja és mivel 4t ezért nyomatékos...már alacsonyfordulatszámtartományban is
a legnagyobb túra 600 kilóméter volt eddig. Azt gond nélkül bírtam vele. Nagyon kényelmes az üléspozíció rajta. Hogy mennyire bírja a hegyeket? nézd meg az onboard videómat! (ha még nem szedte le a moderátor)
Aha, értem!

Még annyit, (cseszegetlek itt a kérdéseimmel) h, nagy túrákat és a hegyeket bírja?

B.
nah még ujjvolt én meg nemértettem a piros gombhoz de vices volt!
Nekem 3és fél litert fogyaszt ha nagyon pörgetem. Egyébként szabályosan közlekedve 2 liter körül.

A szelep kérdésre nem tudom a választ, annyira azért nem tudok németül
Zsír! Kösz!

Sztem +kapom a fizum és felülök 1 ilyenre...megnézem, h megy a gyári! -csak attól tartok, h kiröhögnek majd engem vele a "nagyok", szal csak a kis kategóriásokkal mehetek túrázni...de sz*rok rá!

Még annyit, h a 4 szelepet hogy szolgálja ki a 2 szelepre tervezett karbi?(máshogy oszlanak el)

És az emelkedőkön(hegyekben) bírja a túrát?
És ha 120al pörgete tartósan, akko mit fogyaszt?

B.
A 150-es 4 szelepes. Ezért erősebb a malossi-nál ami ugyan 166 ccm viszont csak 2szelepes. A malossi-s tuninggal csak 19 lóerős.

Nekem 120 az utazó, amit gond nélkül tartani tud. Viszont én nem vagyok egy túlsúlyos ember, a barátnőm pedig különösen nem az. Ha Ő is mögöttem ül akkor 110-zel szoktunk mászkálni (persze csak ott ahol szabad )

nincsenek költségei. Tölteni kell bele a benzint és kész. 8ezrenként egy liter olaj kell bele(3000-ért szoktam bele Elf-et rakni). Én 16ezernél cseréltem láncot (5000 volt az RK lánc rá). A légszűrőt pedig 12 ezrenként szoktam kitakarítani és beolajozni (de nekem K&N sportszűrő van benne).
Első gumit még nem cseréltem pedig már 23ezer van benne. Hátsó gumit 10ezrenként szoktam cserélni.
Ha nem töröm össze, akkor más költség nincs.
1ik srácnak is volt VFR-e...szép hangja volt! Nyitott volt a dob!
Érdeklődd meg lécci!

Nézd, ezt írtad: "Itt van a 150-es. 399 euro az ára. A Malossi csak 289, viszont az ugyebár 2 szelepes és gyengébb." - tehát a másik az 4szelepes lenne? Nem vágom, de sztem nem lehet 4 szelepes!

Amúgy mennyit mész utazóban a mociddal? És ha viszed a barátnődet, akkor mennyire változik?

És van vmi költsége a kis CBRnek? Vagy örök élet+1 nap, csak tiszta olaj legyen benne?

B.
Úgyalakult hogy holnap bepróbáljuk a Kakucsring-et ... igen tudom... de mindenkinek kell egy második lehetőséget is biztosítani, miért pont egy pályának ne lehetne?

Azért én emlékszem egy olyan momentumra, mikor próbáltuk betolni a VFR-t Pilisvörösváron oké oké, az a Te bűnöd volt, nem a motoré
csá nah az a véleményem hogy egy jó kis kezelhető motor és van benne azért erő is! nah amugy mostmár ugy 4-6 litert eszik kb szerintem ez nemsok szerintem kurva jó motor örülök hogy megvettem vagyis lecsereéltem a kis cbr-t erre amugy olyan 7 ezret mentem eddig vele és nincsen semmijen problémám vele! az üléshejzet kicsit szokatlan de meglehet szokni én kurvára szeretem! nah mindenkinek jó gurulást! jah és akkor megyünk mocizni?
Hát a malossi-s barátom említett valamit valami állítgatásról, de majd megkérdezem hogy mit kellett csinálnia pontosan. Egyébként ezeken kívül ami a képen van, más nem kell hozzá.
De a karbisnál utánna kell hangolni?

És a hengeren kívül kell még rá vmi? Vagy ráköltünk 100e-t és okés is?

B.
Ezek a hengerek a karbishoz vannak. nemtom hogy az injektorosnál működnek-e.
Rocky!

És ha rajta van a henger, akkor nem kell neki nagyobb átmérőjű beömlés? Ha igen, akkor ezt az injektorosnál hogy oldják meg?(érted ,merth 125re van hangolva az adagolás)

És a hajtókar is marad a gyári?

- mert ha így van, akkor rámegyek 1 ilyen kisgépre és akkor lesz 110es utazója...

B.
Közsi szépen!
Grat hozzá! Pár nap és Te is belépsz a CBR-esek világába
Valahogy meg kellene tudni az alkatrészek sorozatszámát. Vagynemtom. Nincs véletlenül tapasztalata valakinek a belpiacos motorok alkatrészbeszerzésével kapcsolatban?