Köszi, de nekem igazából csak a Hungaroringes Dunlop trophy szezon-nyítós videóm jön be. Arra büszke vagyok, mert nagyon sok meló volt vele. Olyan onboardokat szeretnék egyszer csinálni mint a dr. Sardonicus videók. Az az igazi királyság. Csak ahoz még hiányzik egy-s-más
Nekem nincs baj a méretével, bár hozzám kicsi 1 hangyányit...22év/183cm/73kg kb, de nem is ezzel van a bajom, hanem a közvélemnénnyel! de mivel nem állok úgy anyagilag, h tudjakl venni 1 nagy állat gépet(pl DUKE), amit fenn is bírok tartani, így vmi kisebb kell....pl cbr, mert a CB 250 nem teccik.
Szal annyi a bajom, h mikor felültem 1 gépre amit tavaly meg szerettem volna venni (repsol) akkor a fényképeken kiröhögtek, h eltűnik alattam....de roppant aranyos kis gépnek tartom és szép is!, ja + a bnőm mondta, hha +veszek, akkor elhagy, mert idiótának tűnnék....így vettem az Aeroxot.
Ja, nagy hitelekbe pedig nem szeretnék bele folyni!- ilyen helyen dolgozom és látom, h mi történik azokkal, akik hitelt vesznek fel.
Igazából ami nekem eddig a legnagyobb elégtétel volt amit 2T-és 125-ös motorostól hallottam, az az volt mikor Blackdragon-nal (aki a Dunlop trophyban versenyez a RS-sel) motoroztunk és odavissza előzgettük egymást Dobogókő felé. És mikor felértünk akkor elhangzott egy ilyen mondat: "egyenesben eltudtunk lépni, de valahogy mintha kanyarokban jobban menne a CBR".
De holnap kb. 5 RS-es sráccal megyünk Kakucsring-re, szal majd meglátjuk mit tudok az olasz technika ellen.
hát nézd ha a motorméretével nincs bajod,szerintem a blokkban nem fogsz csalódni Rocky pl simán lépést tartott dingoval akinek (mivel fojtott) 18pacis a mitoja és mivel 4t ezért nyomatékos...már alacsonyfordulatszámtartományban is
a legnagyobb túra 600 kilóméter volt eddig. Azt gond nélkül bírtam vele. Nagyon kényelmes az üléspozíció rajta. Hogy mennyire bírja a hegyeket? nézd meg az onboard videómat! (ha még nem szedte le a moderátor)
Sztem +kapom a fizum és felülök 1 ilyenre...megnézem, h megy a gyári! -csak attól tartok, h kiröhögnek majd engem vele a "nagyok", szal csak a kis kategóriásokkal mehetek túrázni...de sz*rok rá!
Még annyit, h a 4 szelepet hogy szolgálja ki a 2 szelepre tervezett karbi?(máshogy oszlanak el)
És az emelkedőkön(hegyekben) bírja a túrát?
És ha 120al pörgete tartósan, akko mit fogyaszt?
A 150-es 4 szelepes. Ezért erősebb a malossi-nál ami ugyan 166 ccm viszont csak 2szelepes. A malossi-s tuninggal csak 19 lóerős.
Nekem 120 az utazó, amit gond nélkül tartani tud. Viszont én nem vagyok egy túlsúlyos ember, a barátnőm pedig különösen nem az. Ha Ő is mögöttem ül akkor 110-zel szoktunk mászkálni (persze csak ott ahol szabad )
nincsenek költségei. Tölteni kell bele a benzint és kész. 8ezrenként egy liter olaj kell bele(3000-ért szoktam bele Elf-et rakni). Én 16ezernél cseréltem láncot (5000 volt az RK lánc rá). A légszűrőt pedig 12 ezrenként szoktam kitakarítani és beolajozni (de nekem K&N sportszűrő van benne).
Első gumit még nem cseréltem pedig már 23ezer van benne. Hátsó gumit 10ezrenként szoktam cserélni.
Ha nem töröm össze, akkor más költség nincs.
Nézd, ezt írtad: "Itt van a 150-es. 399 euro az ára. A Malossi csak 289, viszont az ugyebár 2 szelepes és gyengébb." - tehát a másik az 4szelepes lenne? Nem vágom, de sztem nem lehet 4 szelepes!
Amúgy mennyit mész utazóban a mociddal? És ha viszed a barátnődet, akkor mennyire változik?
És van vmi költsége a kis CBRnek? Vagy örök élet+1 nap, csak tiszta olaj legyen benne?
Úgyalakult hogy holnap bepróbáljuk a Kakucsring-et ... igen tudom... de mindenkinek kell egy második lehetőséget is biztosítani, miért pont egy pályának ne lehetne?
Azért én emlékszem egy olyan momentumra, mikor próbáltuk betolni a VFR-t Pilisvörösváron oké oké, az a Te bűnöd volt, nem a motoré
csá nah az a véleményem hogy egy jó kis kezelhető motor és van benne azért erő is! nah amugy mostmár ugy 4-6 litert eszik kb szerintem ez nemsok szerintem kurva jó motor örülök hogy megvettem vagyis lecsereéltem a kis cbr-t erre amugy olyan 7 ezret mentem eddig vele és nincsen semmijen problémám vele! az üléshejzet kicsit szokatlan de meglehet szokni én kurvára szeretem! nah mindenkinek jó gurulást! jah és akkor megyünk mocizni?
Hát a malossi-s barátom említett valamit valami állítgatásról, de majd megkérdezem hogy mit kellett csinálnia pontosan. Egyébként ezeken kívül ami a képen van, más nem kell hozzá.
És ha rajta van a henger, akkor nem kell neki nagyobb átmérőjű beömlés? Ha igen, akkor ezt az injektorosnál hogy oldják meg?(érted ,merth 125re van hangolva az adagolás)
És a hajtókar is marad a gyári?
- mert ha így van, akkor rámegyek 1 ilyen kisgépre és akkor lesz 110es utazója...
Valahogy meg kellene tudni az alkatrészek sorozatszámát. Vagynemtom. Nincs véletlenül tapasztalata valakinek a belpiacos motorok alkatrészbeszerzésével kapcsolatban?
Nekem nincs baj a méretével, bár hozzám kicsi 1 hangyányit...22év/183cm/73kg kb, de nem is ezzel van a bajom, hanem a közvélemnénnyel! de mivel nem állok úgy anyagilag, h tudjakl venni 1 nagy állat gépet(pl DUKE), amit fenn is bírok tartani, így vmi kisebb kell....pl cbr, mert a CB 250 nem teccik.
Szal annyi a bajom, h mikor felültem 1 gépre amit tavaly meg szerettem volna venni (repsol) akkor a fényképeken kiröhögtek, h eltűnik alattam....de roppant aranyos kis gépnek tartom és szép is!, ja + a bnőm mondta, hha +veszek, akkor elhagy, mert idiótának tűnnék....így vettem az Aeroxot.
Ja, nagy hitelekbe pedig nem szeretnék bele folyni!- ilyen helyen dolgozom és látom, h mi történik azokkal, akik hitelt vesznek fel.
De sztem veszek 1 ilyet a nyáron...
De holnap kb. 5 RS-es sráccal megyünk Kakucsring-re, szal majd meglátjuk mit tudok az olasz technika ellen.
Állat a videó! Na, ha veszek CBRt, akkor veletek tartanék én is 1 ilyen túrára...ha megoldható!
Ha holnap kimentek a ringre, lehet, h én is kinézek...
B.
Még annyit, (cseszegetlek itt a kérdéseimmel) h, nagy túrákat és a hegyeket bírja?
B.
A szelep kérdésre nem tudom a választ, annyira azért nem tudok németül
Sztem +kapom a fizum és felülök 1 ilyenre...megnézem, h megy a gyári! -csak attól tartok, h kiröhögnek majd engem vele a "nagyok", szal csak a kis kategóriásokkal mehetek túrázni...de sz*rok rá!
Még annyit, h a 4 szelepet hogy szolgálja ki a 2 szelepre tervezett karbi?(máshogy oszlanak el)
És az emelkedőkön(hegyekben) bírja a túrát?
És ha 120al pörgete tartósan, akko mit fogyaszt?
B.
Nekem 120 az utazó, amit gond nélkül tartani tud. Viszont én nem vagyok egy túlsúlyos ember, a barátnőm pedig különösen nem az. Ha Ő is mögöttem ül akkor 110-zel szoktunk mászkálni (persze csak ott ahol szabad )
nincsenek költségei. Tölteni kell bele a benzint és kész. 8ezrenként egy liter olaj kell bele(3000-ért szoktam bele Elf-et rakni). Én 16ezernél cseréltem láncot (5000 volt az RK lánc rá). A légszűrőt pedig 12 ezrenként szoktam kitakarítani és beolajozni (de nekem K&N sportszűrő van benne).
Első gumit még nem cseréltem pedig már 23ezer van benne. Hátsó gumit 10ezrenként szoktam cserélni.
Ha nem töröm össze, akkor más költség nincs.
Nézd, ezt írtad: "Itt van a 150-es. 399 euro az ára. A Malossi csak 289, viszont az ugyebár 2 szelepes és gyengébb." - tehát a másik az 4szelepes lenne? Nem vágom, de sztem nem lehet 4 szelepes!
Amúgy mennyit mész utazóban a mociddal? És ha viszed a barátnődet, akkor mennyire változik?
És van vmi költsége a kis CBRnek? Vagy örök élet+1 nap, csak tiszta olaj legyen benne?
B.
Azért én emlékszem egy olyan momentumra, mikor próbáltuk betolni a VFR-t Pilisvörösváron oké oké, az a Te bűnöd volt, nem a motoré
És a hengeren kívül kell még rá vmi? Vagy ráköltünk 100e-t és okés is?
B.
És ha rajta van a henger, akkor nem kell neki nagyobb átmérőjű beömlés? Ha igen, akkor ezt az injektorosnál hogy oldják meg?(érted ,merth 125re van hangolva az adagolás)
És a hajtókar is marad a gyári?
- mert ha így van, akkor rámegyek 1 ilyen kisgépre és akkor lesz 110es utazója...
B.