Ja és ez a 150-es henger a gyári CBR150-esé, ami ugyan az árán is meglátszik, viszont garantáltan problémanélkül illeszkedik és üzemel a motoron. Bár úgytűnik a malossi-s haverom eddigi tapasztalata alapján, hogy a malossi-val sincs gond.
Parancsolj. Itt van a 150-es. 399 euro az ára. A Malossi csak 289, viszont az ugyebár 2 szelepes és gyengébb.
Mit tippelsz, miért ilyen olcsó a CBR125-ös? Azért mert gyengébb a többi 125-ösnél? A nagy fenét. Egyszerűen a fejidom átalakításán és a henger szelepeinek valamint térfogatának csökkentésén kívül semmihez nem nyúltak. Ez a titka az olcsóságnak, nem az anyagok minősége vagy a blokk teljesítménye. Nagyon sokba kerül egy motor fejlesztése, tesztelése, alkatrészeinek tartóságvizsgálata stb stb stb. A CBR125-ös esetében ezek a kölcségek nem merültek föl. A már meglévő gépsorokat se kellett nagyon átalakítani. Ugyanez most a helyzet a 2007-es CBR-rel. Mindenki nyavajog, hogy ezt-meg azt kellett volna változtatni rajta. Persze-persze de az az árán is meglátszott volna. Nem véletlen hogy megint csak a fejidomon változtattak és karbi helyett beletettek egy kis injektort.
Amúgy, honnan vetted hogy a 125-ös CBR ugyan olyan mint a 150-es csak kisebb henger van rajta? Olvastad? Mert ugye a Honda imád miniatűrizálni és mindent lefarag az éppen szükséges méretre (értem ez alatt a főtengelyt, hajtókart stb) és kicsit én is kételkedem, hogy a névleges terhelésen bellül van így 166ccm-el.
Valaki nem akar rá 4 szelepes hengerfejet venni? arra kegyetlen kíváncsi lennék úgy mit csinálna csak sajna nem ilyen egyszerű ez a 4 szelep....
Lehet hogy úgy van ahogy Te mondodm, csak pár oldallal viszább volt pár érdekes felvetés és gondoltam jobb tisztázni. Annyit beszéltek erről a 166-os hengerről hogy egyre jobban érdekel a dolog Majd bejáratás utánni infókat is közöljetek pls!
Az a problemo, hogy nincs hova utánállítani a karbit! Tudom mert én már körbejártam a témát szakemberek segítségével. Azt be lehet állítani hogy több benzint kapjon, de akkor meg gyengül a blokk a túl dús keverék miatt. Tehát a Végh Janáék szerint, az egyetlen mód a blokk erősebbé tételére a már említett térfogatnövelés.
Amit a fogaskerékről mondtál az pedig ugyanaz amit eddig hajtogattam! Ha a CBR125-ös sebességváltóját a CBR125-öshöz találták volna ki, akkor minden oké lenne, de nem így van, ezért szívunk vele. Ezért kell házilag belenyúlni, ami viszont nem a legtökéletesebb megoldás, mivel csak a végáttételen változtatunk. Ha egy normálisan, CBR125-ösre tervezett sebességváltót kapna gyárilag, akkor lehetne a legmagasabb a gyári állapotú CBR-ek végsebessége. Így utólag tényleg az a legjobb megoldás, ha az ember beszerzi a 150-es gyári Honda hengert és visszaadja a motornak azt ami az "ivartalanítás" elött megvolt benne és akkor már újra stimmel a sebességváltó a blokkhoz
Hi all!
Régen voltam már itt, nagynehezen sikerült elolvasni visszamenőleg azt a jó pár oldalt Érdekes dolgokat hordtatok össze az áttételről és a kipuffról A kipuffról annyit, hogy ha raktok rá full nyitott dobot vagy akár rendszert akkor érdemes a karbit is utánna állítani több kaját kapjon, mivel nyitott rendszernél jobban "szellőznek" a szelepek és nagyobb az esélye hogy bégnek, de ha adtok rá egy kis naftát akkor meg lesz a hűtése. A láncal kapcsban meg ha kisebb fogaskereket raktok előre akkor jobban gyorsul de kevesebbet megy végre, ha nagyobbat raktok előre akkor lassabban gyorsul, de gyorsabb lesz végre, sztem ez érthető mindenkinek. Valószínűleg azért gyorsab a CBR 14-es kerékkel elöl mert így ki tud forogni tovább mint gyárilag és így gyorsabb, de ha gyárilag is ki tudna forogni akkor jól látható lenne, hogy végre lassabb!
A júliusi gurulás balcsin jól hangzik szeretnék eljutni, de ezt sajna a hétfő dönti el akkor szóbelizek! Ha sikerül akkor feltankolok és irány az ország júl 25-től szilvásváradon leszek ha van arra vaki CBR-es akkor szóljon már gurulhatnánk! Tom kicsit korai de nemsokára itt lesz
Széles és balesetmentes utat mindenkinek!
köszike és kipuffról mit tudsz mondani? most igy megy 120at sik terepen a moci.. ha rárakunk 1 nyitot rendszert, leömlő+ dob, ak 2le plusz lesz azt montátok.. attől függetlenül még kell rá a kisebb lánckerék, vagy ak má lesz anyi ereje,h 15ös lánckerékkel is gyorsuljon 6.ba? am mien rendszerek kaphatók rá, hol és kb menyiér?
próbáltátok má mien hangja van a cbr nek végdob nélkül? mi kipróbáltuk kurvajó,oan mint egy dr-z 400 nyitott dobbal
na ak honnan lehet és mien kódsszámmal lánckereket rendelni?
igen focista és lehet hogy többet kap az ifiben mint te amit össze dolgozol :S na mind1 neki össze jütt az élet szépen én sok sikert kívánok neki aztán hajrá vmit fejlődjön ez a magyar foci
Am lehet h nem érdekel senkit de azért leírom hogy 1 hónap és átveszem a cbr125ömet(06 repsol)
Már nagyon várom!
Hali!
Mit tippelsz, miért ilyen olcsó a CBR125-ös? Azért mert gyengébb a többi 125-ösnél? A nagy fenét. Egyszerűen a fejidom átalakításán és a henger szelepeinek valamint térfogatának csökkentésén kívül semmihez nem nyúltak. Ez a titka az olcsóságnak, nem az anyagok minősége vagy a blokk teljesítménye. Nagyon sokba kerül egy motor fejlesztése, tesztelése, alkatrészeinek tartóságvizsgálata stb stb stb. A CBR125-ös esetében ezek a kölcségek nem merültek föl. A már meglévő gépsorokat se kellett nagyon átalakítani. Ugyanez most a helyzet a 2007-es CBR-rel. Mindenki nyavajog, hogy ezt-meg azt kellett volna változtatni rajta. Persze-persze de az az árán is meglátszott volna. Nem véletlen hogy megint csak a fejidomon változtattak és karbi helyett beletettek egy kis injektort.
Valaki nem akar rá 4 szelepes hengerfejet venni? arra kegyetlen kíváncsi lennék úgy mit csinálna csak sajna nem ilyen egyszerű ez a 4 szelep....
Amit a fogaskerékről mondtál az pedig ugyanaz amit eddig hajtogattam! Ha a CBR125-ös sebességváltóját a CBR125-öshöz találták volna ki, akkor minden oké lenne, de nem így van, ezért szívunk vele. Ezért kell házilag belenyúlni, ami viszont nem a legtökéletesebb megoldás, mivel csak a végáttételen változtatunk. Ha egy normálisan, CBR125-ösre tervezett sebességváltót kapna gyárilag, akkor lehetne a legmagasabb a gyári állapotú CBR-ek végsebessége. Így utólag tényleg az a legjobb megoldás, ha az ember beszerzi a 150-es gyári Honda hengert és visszaadja a motornak azt ami az "ivartalanítás" elött megvolt benne és akkor már újra stimmel a sebességváltó a blokkhoz
Régen voltam már itt, nagynehezen sikerült elolvasni visszamenőleg azt a jó pár oldalt Érdekes dolgokat hordtatok össze az áttételről és a kipuffról A kipuffról annyit, hogy ha raktok rá full nyitott dobot vagy akár rendszert akkor érdemes a karbit is utánna állítani több kaját kapjon, mivel nyitott rendszernél jobban "szellőznek" a szelepek és nagyobb az esélye hogy bégnek, de ha adtok rá egy kis naftát akkor meg lesz a hűtése. A láncal kapcsban meg ha kisebb fogaskereket raktok előre akkor jobban gyorsul de kevesebbet megy végre, ha nagyobbat raktok előre akkor lassabban gyorsul, de gyorsabb lesz végre, sztem ez érthető mindenkinek. Valószínűleg azért gyorsab a CBR 14-es kerékkel elöl mert így ki tud forogni tovább mint gyárilag és így gyorsabb, de ha gyárilag is ki tudna forogni akkor jól látható lenne, hogy végre lassabb!
A júliusi gurulás balcsin jól hangzik szeretnék eljutni, de ezt sajna a hétfő dönti el akkor szóbelizek! Ha sikerül akkor feltankolok és irány az ország júl 25-től szilvásváradon leszek ha van arra vaki CBR-es akkor szóljon már gurulhatnánk! Tom kicsit korai de nemsokára itt lesz
Széles és balesetmentes utat mindenkinek!
www.motoroazis.hu
na ak honnan lehet és mien kódsszámmal lánckereket rendelni?
jó8