A CBR-t megnézik mer rohadt jól néz ki és a hangja még alap kipuffal is király.ellentétben a 2t-vel mert az után nem nagyon fordulnak vixa az emberek.(tapasztalatból mondom)
Csáó!
Na ma mentem délután pár kört egy haverommal akinek szintén cbr-je van Belegyűrtem kemény 55 km-ert! Naggyon jó volt, a 70-et vitte 6.ban 5000-es fordulaton, szal a sebesség is türhető volt... A motort meg sokan megnézték útközbe, nagyon vonzotta a tekinteteket ez a repsolos festés mondjuk nem csoda, mivel már írtam hogy szhelyen csak ez az egy repsolos, meg van egy ezres nagytesója is a környéken
Nem sértődöm meg, de a láncról.. ha nő a fordulatszám, akkor csökken a sebesség, ha kisebb lesz a fordulat nő a sebesség, de nem fog úgy pörögni! Ez jelenleg az Aerox-nál is így van...ezért nem nyúlok bele. De a TZR-nél sem tettem! Nem hiába gyári a beállítás. Hegyekre és gyorsuláshoz nyilván pörgés kell, hosszú távra ellenkezőleg.
A malossival én mentem, és 120 sírva... nem, ha be tudnék hajolni vhová, akkor lehet, h ment volna többet, de csak ennyire bírtam össze húzni magam, ha kell blinkelem a képét a hengernek, m le van fényképezve! Ezért óckodom a kis géptől, de teccik nagyon, csak kicsit nagy vagyok hozzá képest...
Kipuff...haverom KTM-eket szerelt, most pedig versenyzőknek szerel. Ő is mondta, a KTM-esek is mondták, és a Hondában kérdeztem a szettet+a a kipuffot.
Hali! mindenkinek julius első hetébe szervezünk egy jo kis gurulást a balaton körül. a gyülekező Barcson és Bogláron lesz. aki akar jönni az vegyen fel msn-re:norbert7539@citromail.hu
Épp ma dumáltam meg pár 600RR-es cimbivel a szombati E-ringezést. Ezen a héten úgyis annyit túlóráztam a melóhelyen, hogy most belefér a szombati és majd a jövőheti ringezés is a költségvetésbe
Jah és ami a legjobb, végre teljes az életem mivel már van egy repsolos garázsom, van egy repsolos pólóm(michael doohan replica) és már csak a repsolos motor hiányzott Szóval tiszta GP feeling
Hát képeket még nem ígérek, mert lemerült a fényképezőgép
Ez ugye egy 06-os darab, 0 km-el vettem, 690 ezerért, az akciós áron! Ebbe a színben ez volt az utolsó darab, és itt Szombathelyen nincs is , és remélem nem is lesz több repsolos, olyan jó egykének lenni vele
És kösz a gratulát+a balsesetmentest! Remélem én is hogy nem lesz semmi gubanc, és én is visszafogom magam, a mostani esetekből eleget tanúltam!
Hello! Ma reggel hazahoztam a motort Csodálatos Repsol festéssel
Mentem előtte pár kört a parkolóban, mert már rég ültem váltós mocin(a vizsgán), és meglepően könnyű a kezelhetősége, a váltó és a kuplung olyan simán működik mint a vaj!
Meglepően össze van állva ez a gép! Még csak 3 km-ert mentem vele de már így is kellemeset csalódtam benne!
Persze elsőre még kicsit furcsa, de akkor is nagyon jó!
Még bejáratás húzós lesz, mert érzem hogy 5000-nél kezdene jönni a hangja, meg az ereje is de ezzel az alapjáraton valaó pötyögéssel is nagyon jó a motor, mert az 50-60al el lehet lenni a városban is! Az üléspozíció iszonyat jó!
Na de többet már nem akarom dícsérni mert elbízza magát a motor
Csáócsáó
Na ma mentem délután pár kört egy haverommal akinek szintén cbr-je van Belegyűrtem kemény 55 km-ert! Naggyon jó volt, a 70-et vitte 6.ban 5000-es fordulaton, szal a sebesség is türhető volt... A motort meg sokan megnézték útközbe, nagyon vonzotta a tekinteteket ez a repsolos festés mondjuk nem csoda, mivel már írtam hogy szhelyen csak ez az egy repsolos, meg van egy ezres nagytesója is a környéken
Nem sértődöm meg, de a láncról.. ha nő a fordulatszám, akkor csökken a sebesség, ha kisebb lesz a fordulat nő a sebesség, de nem fog úgy pörögni! Ez jelenleg az Aerox-nál is így van...ezért nem nyúlok bele. De a TZR-nél sem tettem! Nem hiába gyári a beállítás. Hegyekre és gyorsuláshoz nyilván pörgés kell, hosszú távra ellenkezőleg.
A malossival én mentem, és 120 sírva... nem, ha be tudnék hajolni vhová, akkor lehet, h ment volna többet, de csak ennyire bírtam össze húzni magam, ha kell blinkelem a képét a hengernek, m le van fényképezve! Ezért óckodom a kis géptől, de teccik nagyon, csak kicsit nagy vagyok hozzá képest...
Kipuff...haverom KTM-eket szerelt, most pedig versenyzőknek szerel. Ő is mondta, a KTM-esek is mondták, és a Hondában kérdeztem a szettet+a a kipuffot.
B a l u
gyertek minnél többen
Ez ugye egy 06-os darab, 0 km-el vettem, 690 ezerért, az akciós áron! Ebbe a színben ez volt az utolsó darab, és itt Szombathelyen nincs is , és remélem nem is lesz több repsolos, olyan jó egykének lenni vele
És kösz a gratulát+a balsesetmentest! Remélem én is hogy nem lesz semmi gubanc, és én is visszafogom magam, a mostani esetekből eleget tanúltam!
Mentem előtte pár kört a parkolóban, mert már rég ültem váltós mocin(a vizsgán), és meglepően könnyű a kezelhetősége, a váltó és a kuplung olyan simán működik mint a vaj!
Meglepően össze van állva ez a gép! Még csak 3 km-ert mentem vele de már így is kellemeset csalódtam benne!
Persze elsőre még kicsit furcsa, de akkor is nagyon jó!
Még bejáratás húzós lesz, mert érzem hogy 5000-nél kezdene jönni a hangja, meg az ereje is de ezzel az alapjáraton valaó pötyögéssel is nagyon jó a motor, mert az 50-60al el lehet lenni a városban is! Az üléspozíció iszonyat jó!
Na de többet már nem akarom dícsérni mert elbízza magát a motor
Csáócsáó