Ha jól emlékszet JTF1264-14 volt a száma. Én is voltam 3 boltba, de mindenhol azt mondták, hogy ilyenük nincsen, csak 15-ös és 17-es. Én meg vettem egy 17-est de egy métert nem mentem vele, mert beleért a fogaskerék burkolatába, szóval arról nem tudok mondani semmit.
www.motoroazis.hu
ne hívjátok fel őket, mert mindenkinek azt mondják hogy nincs 14-es fogaskerekük a CBR-re, de egyszerűen elavult a katalógusuk vagy faszjancsik és rosszúl tudják.
Ha hazaérek akkor megírom a kódszámát és azalapján megrendelhető.
Realballu,
nem sértegetésnek szánom, szóval ne sértődj meg, de nagyon nem vagy képben ami a CBR125-öst illeti.
1. A gyári 15-ös áttétel azért szar a CBR-en (azért használhatatlan a 6. sebességi fokozat) mert a CBR150-esre (ami 22 lóerős) van kiszámolva. Egyszerűen túl gyenge a CBR125-ös ehez az áttételhez. Pl. a gyári fogaskerékkel, emelkedőn, 6-ban esik a fordulatszám, hiába húzod neki a gázt. Szerinted ez ideális? És ugyan a hosszú, meredek leejtőkön elérhető végsebessége tényleg csökken, de a normál egyenes úton vagy emelkedőn elérhető végsebessége nő azáltal hogy 6.-ban is kiforog már a motor.
2. A nyitott kipuff rendszerrel kapcsolatban. Pont fordítva van ez a 2T 4T közti kipuff különbség. A 2T-nél kell nagyon figyelni a megfelelő ellenállásokra stb.
3. Szerintem csak szivatott téged valaki, amikor azt állította hogy már be van neki szerelve a 166-os henger.
hát igen ez igaz... mi? a malossis 120at ment? annyit a sima is tud...
ja arról hallottam h beéghetnek a szelepek ha nem jó a kipuff,de mi oat akarunk szerezni, h komplett akra rendszer,leömlő+ dob.. az cak nicns elcseszve nem? am hány km után szabad rátenni a sport dobot? me hallottam,h nem érdemes túl hamar,mer beéghetne ka szelepek?
aham,köszi szépen a válaszokat... 1100ft 1 lánckerék? az nem is sok.. akk 1 nyitott rendszerrel oan 16le körül lesz a gép ugye? havernak igy gyáriként oan 120at megy sik terepen,vagy kicsit többet..de minden vidin ien 140eket mennek a cbr ek, azok a nyitott dobtol mennek ennyit?
ezzel a 160as malossi hengerrel hány le lesz benne kb?
üdv
Ha mahináljátok a fogaskereket, akkor vagy pörög, de nem megy úgy végre, vagy nem pörög, de megy! Uaz, mint a bicikli váltó...nagyjából, de azért van gyárin, mert így optimális. Én úgy hagytam anno, mikro lánc szettet rendeltem.
Sziasztok!
Az enyémen is 14-es lánckerék van. Sztem full jó mert ott használod 6.ba ahol akarod, mindenhol van ereje és ki is pörög rendesen. 30-40 ért már van rendszer rá? hol lehet olyat beszerezni?
A fogaskerék ügy úgyvan ahogy mondod és 1100 Forint a 14-es JT fogaskerék rá.
A koplett rendszertől kb. 2 lóerő pluszt lehet várni, de igazából a plusz nyomaték érződik leginkább.
Egyébként jó ár a 30-40.
A malossi henger 84ezer Forint. Haverom a Motorline-ban vette, de Tuning-nak is van valami ismerőse akitől be lehet szerezni.
meg én úgy hallottam,ha 1el kisebb fogaskereket teszel előre, ak 6.ba is kitudja forogni magát a gép, ha huzatod,és ak töbet tud végre..ez igy van? menyi 1 lánckerék előre? 3-4ezer?
hali all
haverom most akar venni sport kipuff rendszert a cbr jére, oan 35-40körülre monták a komplett rendszert rá,elömlő + dob.. teljesitménybe mennyirevehető érszre a változás 1 jó kipuff rendszerrel?
olvasom,h van 166ccm es malossi henger cbr re? menyi pénz és hol lehet venni rá?
Oksi! Még bejáratom aztán pancsi ringre meg megyek a nyári szünetben eg ymásik cbr-es haverommal, akkor ott összefuthatunk!Te merre lax pontosan? Mert nekem szombathelyről fél óra és ott vagyk a ringen
Hali!
Na most hogy meglesz a mocid végre meg a jogsid is egyszer találkozhatnánk. Úgy nézem itt lakhatsz nem messze. Ilyen cbr-t még úgy sem láttam közelről meg érdekelne hogy mire képes egy evo-hoz képest. Természetesen nem akarok menni rajta... Majd esetleg a pannónia ringen összehozhatnánk!
Üdv
ne hívjátok fel őket, mert mindenkinek azt mondják hogy nincs 14-es fogaskerekük a CBR-re, de egyszerűen elavult a katalógusuk vagy faszjancsik és rosszúl tudják.
Ha hazaérek akkor megírom a kódszámát és azalapján megrendelhető.
nem sértegetésnek szánom, szóval ne sértődj meg, de nagyon nem vagy képben ami a CBR125-öst illeti.
1. A gyári 15-ös áttétel azért szar a CBR-en (azért használhatatlan a 6. sebességi fokozat) mert a CBR150-esre (ami 22 lóerős) van kiszámolva. Egyszerűen túl gyenge a CBR125-ös ehez az áttételhez. Pl. a gyári fogaskerékkel, emelkedőn, 6-ban esik a fordulatszám, hiába húzod neki a gázt. Szerinted ez ideális? És ugyan a hosszú, meredek leejtőkön elérhető végsebessége tényleg csökken, de a normál egyenes úton vagy emelkedőn elérhető végsebessége nő azáltal hogy 6.-ban is kiforog már a motor.
2. A nyitott kipuff rendszerrel kapcsolatban. Pont fordítva van ez a 2T 4T közti kipuff különbség. A 2T-nél kell nagyon figyelni a megfelelő ellenállásokra stb.
3. Szerintem csak szivatott téged valaki, amikor azt állította hogy már be van neki szerelve a 166-os henger.
Fireball,
a malossi hengerrel 19 lóerős.
ja arról hallottam h beéghetnek a szelepek ha nem jó a kipuff,de mi oat akarunk szerezni, h komplett akra rendszer,leömlő+ dob.. az cak nicns elcseszve nem? am hány km után szabad rátenni a sport dobot? me hallottam,h nem érdemes túl hamar,mer beéghetne ka szelepek?
Én 1 malossis hengeressel 120nál többet nem bírta menni.Kíváncsi lennék a másik malossi eredményeire
Ha kinyitnak 1 kipuffot és elcseszik akkor az a moci kárára is válhat(mert nem 2 üteműnek a nyitása)
B.
ezzel a 160as malossi hengerrel hány le lesz benne kb?
üdv
B.
Az enyémen is 14-es lánckerék van. Sztem full jó mert ott használod 6.ba ahol akarod, mindenhol van ereje és ki is pörög rendesen. 30-40 ért már van rendszer rá? hol lehet olyat beszerezni?
A koplett rendszertől kb. 2 lóerő pluszt lehet várni, de igazából a plusz nyomaték érződik leginkább.
Egyébként jó ár a 30-40.
A malossi henger 84ezer Forint. Haverom a Motorline-ban vette, de Tuning-nak is van valami ismerőse akitől be lehet szerezni.
haverom most akar venni sport kipuff rendszert a cbr jére, oan 35-40körülre monták a komplett rendszert rá,elömlő + dob.. teljesitménybe mennyirevehető érszre a változás 1 jó kipuff rendszerrel?
olvasom,h van 166ccm es malossi henger cbr re? menyi pénz és hol lehet venni rá?
Na most hogy meglesz a mocid végre meg a jogsid is egyszer találkozhatnánk. Úgy nézem itt lakhatsz nem messze. Ilyen cbr-t még úgy sem láttam közelről meg érdekelne hogy mire képes egy evo-hoz képest. Természetesen nem akarok menni rajta... Majd esetleg a pannónia ringen összehozhatnánk!
Üdv
Mennyi volt a szett? Mit cseréletetek? dugó, gyűrű, henger? hajtókart nem kellett? ugye? és mennyit kajál így a gép?
B.
amúgy remélem nem lesz semmi baja és akkor nem kell gondolkoznom ilyeneken