Najo elegem van :) egy 160 as Gilera runner amikor verettem neki guy ment el mellettem pedig 140 et suroltam.... srac meg közben telefonalt... kösz , Cbr /bye ---- Rs 125 /greet
Itt az ideje egy kis olaszos vér frissitésnek :)
Vki nem tudja hol van fennt a Pécs-Komló közötti motoros baleset videója színesben, mert nekem csak ilyen lilás-sárgás színekben játssza le! Várom a válaszokat!
amugy erre a szerpentinezésre tényleg annyit h nem tehetünk rola h ilyen területen lakunk...de azért egerbe mikor mentunk pistivel azért az nem volt rossz,jövő héten meg mátra
ne bántsatok már vkit mert akar venni egy új motort és örül neki...annyira én se vagyok odaáig érte,de most mit kell cseszegetni vki amiér ilyen motort vesz?bence meg tyt ne értsetek félre tudjatok h 125be 2t párti vagyok:D,csak nem értem mért kell vkit azér leoltani mer uj motort szeretne és erre van lové...pistivel értek egyet hha most azzal jött vna h akar vmi 250eset,400asat akk meg jon a nagy felhaborodás h 50 után mi az istent akar,na szoval nem okoskodni akartam,csak nekem ez a véleményem,peace....
A szomszéd városkában Kunmadarason eléggé vigyáznak a kellő adrenalinszintre... Amúgy meg nem tehetek róla, hogy 100km-t kell motoroznom azért, hogy dombok között tudjak motorozni. Itt nálunk a 0-402 méteres gyorsulás a "divat" nem a szerpentinezés.
azért beláthatjuk h az a plussz 20 km/h óra nem előrehaladás. főleg úgy h hozzá van szokva a 2T nem a sajátosságaihoz, a sok kulungozáshoz, a hirtelen jött erőhöz. most ehhez képest lehet h picirit gyorsabb a cbr de sokkal könyebb és kényelmesebb vezetni. ez nem előrelépés. innen 125 2T vagy 250-es 4T kéne...
Most akkor már az is baj, ha ő beakarja tartani a fokozatosságot? szerintem azért van különbség a cbr és 50-es 2T között. Most ha meg az lenne, hogy 50-ről akarna 250-re ülni vagy 400-ra akkor az is baj lenne.
Itt az ideje egy kis olaszos vér frissitésnek :)