Nekem nincs benne 150-es. Talán majd egyszer lesz ha nagyon rákívánok. Még mielött rákezdenek páran a szokásos nótára! megtartom a kis CBR-t, nem adom el. Viszont majd veszek mellé egy 600-ast kintről, sérülten, rendszám nélkül, csak pályára. Szerintem hülyeség lenne utcára 600-ast vennem egyenlőre. Regadót kellene rá fizetnem, lerendszámozni, befizetni rá az adókat, biztosításokat stb stb. és mivel én a motort elég nagy százalékban munkábajárásra, meg szimpla A-ból B-be való eljutásra használom, ezért nem lenne valami gazdaságos egy 600-as ami zabálja a gumit és a benzint és minden négyszer annyiba kerül hozzá mint a kis CBR-re. Ezért marad a kis CBR hétköznapi utcai használatra és ha sikerül összeszednem a manit akkor veszek mellé egy pálya RR-t ócsóóóért. Addig viszont nyúzom a kis kékséget pályán és utcán is egyaránt
Ja a nagyobb hengerre visszatérve. 166-os malossi henger lett most beüzemelve egy barátom repsol CBR125-ösében és a napokban járatja be. Majd megírom hogy milyen számokat tudunk így kihozni a kis CBR-ből. Egyébként az csak 19 lóerős a nagyobb térfogat ellenére (csak két szelepes)
Nem sérültek komolyan a védőcuccok, mindegyik csak picit megkopott, de nem akarom eladni őket mert az Alpinestars az perforált és ezért a hűvösebb napokra nem igazán jó, ellentétben a kordura dzsekivel. Ja meg egyébként is, télen mikor már el van rakva a gép, akkoris a Bering kabátban szoktam mászkálni mert nagyon jó meleg a thermobéléssel.
labika, komolyan lealkudtad a motort 650-re és még egy sisakot is adnak? Neked valami nagyon jó üzleti érzéked lehet vagy nagyon szeretnek téged. Ráadásul egy Lazert kapsz az elég jó márka, szerintem. Amúgy nézzétek meg a használtautó.hu-n a motorok árait. ...mondjuk azok már elévültek...
Merőben más 20 évesen és 16 évesen elhiheted.
Btw, 135 el semmi baja nem lesz a motornak , parton lefelé 147 - 148 at is megy, bar ebben közre jatszhat asport légszürö , bar ez ennyit nem dob a latba, jo mély lejtő kell és egy MotoGP-s ráfekvés:)
Segítséget szeretnék kérni....
Thunder kipufogót vennék a CBR-emre , de nagyon nem talalom a magyar forgalmazot...vagy viszont eladót ha valaki segítene +köszönném
Másik: Kipufogó sípot vennék a motoromra . hallottam mar ilyenrol autonal . a dob végére kel lfelszerelni , lényegében tenyleg egy sip , bizonyos fordulat és hang fölött elkezd sipolni , "süviteni" mintha turbo lenne benne , és ha esetleg van egy jo kis sport legszuro a motorban , megadja a szivo hangot , mellé egy sport dob ...és esetleg lehetne valahonnan egy ilyen sipot szerezni motorra az kb atom fajin lenne :) ha valaki tudna segiteni 1000kösz
Sziasztok!
Sikerült kialkudon egy elég jó árat az egyik itteni szalonból.....egy 06-os cbr125 650ért +egy lazer sisak....Mostmár meg is van a kezdőbefizetés nekem csak annyi a bajom vele h nem akarom évekig fizetni ezért kezdőnek 200at fizetek be de ahoz még hiányzik egy pár tizes......légyszi szurkoljatok már minden nap bent vagyok a szalonban....mindig megnézem a kis repsolt.....kérlek szurkoljatok!
Hali!
tény, hogy sokkal szebb az új fejidom, de szerintem a virsli gumikkal meg a motor szélességével is kellett volna kezdeni valamit.
na mind1, a jó tulajdonságait nem veszítette el, és ez a lényeg.
Igen az új, az injektor miatt finomhangolták, ami nagyon jót tett neki!
Most már tényleg sportmotor lett, a nagyok is megnézik, a lámpája az nagyon jól világít, csak gyújtásnál rögtön helyzetjelző és a szemből bal lámpa világít.
A hangja szebb, honda szaga van.
217km van már benne.
Ja a nagyobb hengerre visszatérve. 166-os malossi henger lett most beüzemelve egy barátom repsol CBR125-ösében és a napokban járatja be. Majd megírom hogy milyen számokat tudunk így kihozni a kis CBR-ből. Egyébként az csak 19 lóerős a nagyobb térfogat ellenére (csak két szelepes)