Hát hiába tapsolsz, lehet hogy nem egy széles ép, de 1 hengervan benn, legalább nem egy légüres valmiért ad ki pénzt az ember! Amúgy ybr-hez képest sportos, van rajt idom....
A nyomatékot én főleg robogó után érezteem azon a motoron amin tanúltam, ugyanis a cbr-el még én se mentem, ezt a két hetet már kibirom...
Gyorsultam is robogómmal egy cbr-es haverom ellen. Mire ráhúztam a nyélgázt és fölpörgött a motor, majd megindult, arra ő már a 2-est kapcsolta!
1.Tegyél lécci be 1 képet a mocidról!
2.A 2t és 4t, az nem 1 kategória!(szal nem úgy pörög mindkettő)
3.A hangja pedig lehet szép, de lehet nagy is a mociknak, a kettő nem uazt jelenti
egy 600 valahany ccm-s blokkba meg jo,hogy van nyomatek.
hasonlits ossze egy RS 125-ot es egy CBR 125-ot,megnezhetjuk melyik a nyomatekosabb egy gyorsabb.
De akar a CR 500-ast is ossze lehet vetni az LC-vel.
ha te szamolsz motorozas kozben ajanlom neked a kedvezmenyes BKV berletet.
Ki a szart erdekel az eges,ha mindenki megnezi a motorom mert,
1:nem egy fostos 4T
2:nem villanymotor hangja van
3:megfingatom vele az azonos kategoriaju 4T-ket
Ha te meg duborgos hangot akarsz egy 2T-nek,tenyleg jobban jarsz a CBR-rel.
Igen! szerintem úgy alul-középtartományból egész jól tol!de ez a fentiekben megszűnik!
a 2-t ben pedig sztem nincs csomaték, az csak húz és pörög...(nyit a power akkor állatul visít)
Ha vki pedig nem tudja mi az a nyomaték, az csekkolja le az LC4-esen! Szerintem nem bírtok majd aludni...
A 4t akkor is környezte barátabb! A hang meg kinke mi(mondjuk engem az überhangos robogómmal kiutáltak a lakótelepről!), és most jön egy csendesebb időszak, a cbr 125
Mellesleg a 2t nem olyan nyomatékos, mondjuk felül jobban húz. Pályára elhiszem hogy tökéletes, de nemhiszem hogy annyira gazdaságos lene neked városba, meg turázgatásra!
A cbr egy nagyon jó gép, 4t kevés fogyasztás, nyomaték...És sportos kinézet.
Az ára meg mégsem 1 millán felüli
ennyi....
Nézd+ melyiknek tökéletesebb az égése! A pattogást pedig a hangjára értettem.
Nekem sportszűrő volt benne, szép volt a hangja, de akkor is 2t a hátrányaival, és 150nél gyárilag nem ment többet!
De a többit rádhagyom! Legyen igazad! (csak majd számolj a végén)
mi duborog es mi pattod?nem ertelek...milyen melyseget akarok en uberelni?te lattal mar motort eletben vagy csak kepregenyben olvastal rola?
legszennyezes?mert a 4T fotoszintetizal mi?nezzel mar utana a dolgoknak kisocsi.
inkabb veszek 20ezres gyurut es dugot 30e-enkent meg fotengelyt 100e-enkent,minthogy kidobjak 600 000 et a semmiert,es meg koltesz ra havonta a benzinre. Egy babettaval es egy sarga esokopennyel is jobban jartal volna.
Szerintem a fórum nem fikázásra nyílt! Azt is lehet szerényebb formában!
Mindnkinek szíve joga azt venni amire telik, v. amit akar!
fostos, te pedig akkor látod majd be, ha össze számolod a főtengelyt+a 15ezres dúgó gyűrűket+ tankolásodat...ezzel minden 2t -s tulaj szembesűl...ez tapasztalat. Szóval szerintem ne legyen nagy a szád, meg azért nem mind1, ha dübörög e vmi(4t), vagy csak pattod(2t). Annak legolcsóbban sportszűrővel tudod überelni a mélységét, de az pedig benyeli a sok koszt...ja +a 4000Ft-os TTS Castol olaj....+ légszennyezés....
itt csak egy szanalmas dolog van,es azt CBR 125-nek hivjak,te is inkabb kapcsoltal volna vissza az F1-re.Jobban jart volna a magyar motoros tarsadalom.
2
A simsonon azon más henger van? Úgy tűnik, mintha lenne benne erő! Nekem csak úgy ment(uccányi távolságokat)h lekoptattam a cipőimet!
És a sisakod nem hangos 1 kicsit? Nekem 2vel nagyobb a méret, mint kellne, és kitágult 1 kicsit és hangos :-(
A nyomatékot én főleg robogó után érezteem azon a motoron amin tanúltam, ugyanis a cbr-el még én se mentem, ezt a két hetet már kibirom...
Gyorsultam is robogómmal egy cbr-es haverom ellen. Mire ráhúztam a nyélgázt és fölpörgött a motor, majd megindult, arra ő már a 2-est kapcsolta!
2.A 2t és 4t, az nem 1 kategória!(szal nem úgy pörög mindkettő)
3.A hangja pedig lehet szép, de lehet nagy is a mociknak, a kettő nem uazt jelenti
hasonlits ossze egy RS 125-ot es egy CBR 125-ot,megnezhetjuk melyik a nyomatekosabb egy gyorsabb.
De akar a CR 500-ast is ossze lehet vetni az LC-vel.
Ki a szart erdekel az eges,ha mindenki megnezi a motorom mert,
1:nem egy fostos 4T
2:nem villanymotor hangja van
3:megfingatom vele az azonos kategoriaju 4T-ket
Ha te meg duborgos hangot akarsz egy 2T-nek,tenyleg jobban jarsz a CBR-rel.
a 2-t ben pedig sztem nincs csomaték, az csak húz és pörög...(nyit a power akkor állatul visít)
Ha vki pedig nem tudja mi az a nyomaték, az csekkolja le az LC4-esen! Szerintem nem bírtok majd aludni...
Mellesleg a 2t nem olyan nyomatékos, mondjuk felül jobban húz. Pályára elhiszem hogy tökéletes, de nemhiszem hogy annyira gazdaságos lene neked városba, meg turázgatásra!
A cbr egy nagyon jó gép, 4t kevés fogyasztás, nyomaték...És sportos kinézet.
Az ára meg mégsem 1 millán felüli
ennyi....
Nekem sportszűrő volt benne, szép volt a hangja, de akkor is 2t a hátrányaival, és 150nél gyárilag nem ment többet!
De a többit rádhagyom! Legyen igazad! (csak majd számolj a végén)
legszennyezes?mert a 4T fotoszintetizal mi?nezzel mar utana a dolgoknak kisocsi.
inkabb veszek 20ezres gyurut es dugot 30e-enkent meg fotengelyt 100e-enkent,minthogy kidobjak 600 000 et a semmiert,es meg koltesz ra havonta a benzinre. Egy babettaval es egy sarga esokopennyel is jobban jartal volna.
Mindnkinek szíve joga azt venni amire telik, v. amit akar!
fostos, te pedig akkor látod majd be, ha össze számolod a főtengelyt+a 15ezres dúgó gyűrűket+ tankolásodat...ezzel minden 2t -s tulaj szembesűl...ez tapasztalat. Szóval szerintem ne legyen nagy a szád, meg azért nem mind1, ha dübörög e vmi(4t), vagy csak pattod(2t). Annak legolcsóbban sportszűrővel tudod überelni a mélységét, de az pedig benyeli a sok koszt...ja +a 4000Ft-os TTS Castol olaj....+ légszennyezés....
És te el mert menni akkor hoszabb távokra is?
Utazóban, mennyit mész?(kellett már vmi cserélni?)
Én 183 vagyok, azt mondta, ha megveszem a vasat, akkor elhagy , mert égő, pedig nagyon bánom, h nem vettem meg.
hogy mi a különbség? ÁÁÁÁÁ nem sok (a bal oldali a 2007-es)