Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

És hány cm vagy?

Engem kiröhögtek, mikor ráütem, pedig megvettem volna.

Figyi, és van vmi különbség a 2005-és 2007ig kiadottak között?

B.
Nem, csak azt szokták mondani, hogy ne vegyek nagyobbat mert megölöm magam vele, ha azzal is úgy fogok menni mint a 125-össel
Én érzem néha hogy kellene nagyobb, mikor megyek Dobogókőre vagy Lepencézni és útolérek 600-as 1000-es arcokat és kanyarban elmegyek nekik és egyenesben visszaelőznek és ott bénáznak elöttem. A legjobb kanyarokba belefékeznek, engem meg nem hagynak elmenni, mert milyen máá hogy megelőzöm őket a kis babyCBR-rel. Na, ilyenkor érzem egyedül hogy kell egy 600-as, egyébként normál körülmények között nem.
Ahha...és merre szoktatok túrázgatni?

És nem mondta senki, h kicsi neked az a gép? - csak kérdem
Nem, a fényezés megkarcolódott rajta, de a váz és az autó közé került a lábam, ezért a lábam megvédte a vázat
:-)

Amúgy a váz nem ment el ütközésnél?
egyik sem
Ebből melyik a tiéd?
Nézem a képeket, csak lassú a net...tőtö közben..
Közúton estem. Főúton oldalról kiütötte alólam a motort egy autó.

itt van pár lábtartós és stopis kép.
Nézelődni? miért csak nézelődni mennék? annak mi értelme lenne
Oké, ha ott laksz a környéken akkor legközelebb szólok (úgyis kellene valaki aki csinál pár fotót rólunk és nyomkodja a stoppert ). A célegyenesráfordítóba állj majd mert ott mindig leér a lábtartó.
Tied a gumi Rocky! nekem sajna nincs keret rá,közbejött egy dugócsere
Jah...én azt hittem nézelődni szoktatok kijárni...de tévedtem, 1 kicsit...

Lábtartóig le lehet dönteni a CBR-t? Ezt azért +nézném....így első ránézésre nem nézném ki a gépből...

Amúgy hol estél?(pályán, v közúton)
kb. két hete voltam legutóbb az Euroring-en. Eredetileg a Kakucsringre akartunk menni, de amikor megláttuk a pályát akkor úgydöntöttünk hogy inkább át-tépünk örkénybe.
Most a jövőhéten is szerettem volna bencce-vel menni, de ugyebár ez most asszem nem fog menni

Egy jó dolog van abban hogy megtört a CBR, hogy mindkét lábtartó kuka és már egyébként is le akartam cserélni mert a gyári lábtartó nagyon hamar leér (különösen az euroringen) a kanyarokban.
Szóval most végre lesz pénzem a biztosító jóvoltából új állítható magasságú versenylábtartókra.
Az idomokat fényezni kell, kipuffot megcsináltatni a Vlado-val és nagyjából megvan a motor.
Szal annyira nem vészes, mert a bukogombák (és a lábam ) megvédték az idomokat ezért se nem törtek se nem lyukadtak ki , csak a fényezés sérült rajtuk. a többi mütyür meg apróságok.
Rock!

Néztem a képeidet! Állatok...nem hittem volna, h lehet vele stoppizni...
+ a vidik is jók!

Szoktatok kijárni az Euro+Kakucsi Ringre?
Környékben nem szoktatok császkálni?

B.
ÓÓÓ Istenem, hogy még mindig itt tartanak egyesek. Ez annyira szánalmas

tényleg, erről jut eszembe, miszter2T él még?

Köszönöm a jókívánságokat, szerencsére megúsztam a dolgot zúzódásokkal aminek nagyon örülök
a motorral meg majd lesz valahogy, de még nemtudom hogy.
Ne keverd a 2t - t a 4t-vel! Inkább nézd az utóbbi előnyeit!

Tisztában vagyok vele, volt TZR-em(kb 8 éve). Sőt most haveromnak is az van, de az enyém jobban gyorsult, mint az övé.

De a TZRt is le lehet gyorsulni....
rosszul tetted fel a kerdest kisapam...igy a helyes:
a cbr nagyon ott marad a TZR-tol?
egy erosebb robogo lehagyja,ne rohogtessetek mar kisgyerekek.
Még annyit, h van vmi eltérés a 2005/2006/2007-es modellek között? Pl fejidom?
Azigen!

Ok, akkor +nyugodtam...-ha mindenki hasonló magassággal bír, akkor nem értem miért mondták rám, h idétlenül néznék ki a gépen a hosszúságommal...mind1.
Enyémnek: 172cm/60kg: 125, ha kiforgatom az 5öst akkor 130.
Öcsémének: 180cm/62kg: 130, ha kiforgatja az 5öst, akkor 135.
Mindkettőnké 2004-es teljesen alap a motor.
Értem
130 sztem jó, én 120at alig bírtam kicsikarni a malossi-ból... :-( és 100nál remegett minden
Debrecen környékén.
Nekem stabil száznál semmi gond nincs vele.
Az ucsó kérdés az egész mocira értettem!
Pingvin!

Neked a futómű nem rezeg 1 aprócskát úgy 100nál?
Mennyire stabil?

Neked volt már vmi gondod vele?