Hát az tény hogyb honda szép volt jó volt 2-t ben pl nsr Csodás gépek voltak, de máig nem értem hogy mi a szarér véltottak nsr-röl cbr-re! Föleg 125-ben. Sztem a gt leveri a cbr-t, végsebességre nem mert kb ugynannyit megy, de kinézetre, gondolom hangra is! Eröben is jobb 15 LE 11000 fordulat hát eléggé bejön de ti szerintetek cbr vs. GT SZTEM GT125 R szerintetek? most ha csak ezt a kettöt nézzük!!
Na az egyébként tényleg így van a Superbike magazinban is írták a főszerkesztő tesztelhette az RC211V-t és azt mondta hogy kurva könnyű vezetni!!!!!!!!!!!
Na kell venni egy Ducati Desmosedicit kb 200millióért és futnék minden magyar versenypályán körrekordot ami szerintem egy pár évig meg is maradna!!!!!!!!!
Jó lenne ha maradna a 250. Már csak azért is mert -rajtunk kívűl- ezt a versenyzők is igen fontosnak érzik. A 125 és 250 ugrólétra, abban tanulnak meg igazán vezetni, versenyezni a pilóták, mert a 2T gépek még bírkózósak, oda kell a versenyző technikai tudása. A királykategóriában lévő gépeket -bármilyen furán hangzik- nagyon könnyű vezetni, ellustul rajta a versenyző, szinte magától megy, ami persze nem azt jelenti, hogy bárki tud velük jó időt menni. Illetve de! Egy tapasztaltabb pályázgató amatőr is jó időt tudna vele menni, mert annyira kezesek azok a motorok, viszont ahhoz, hogy odaérjen a motogp mezőnye közelébe ahhoz azért elengedhetetlen a tudás. Oda senki sem kerül be véletlenül. Szerintem két versenyző között jobban megmutatkozna a motorozni tudásuk különbsége 250-ben mint a GP kategóriában. Egyébként nem én találtam ki, hogy a motogp motorok nem igényelnek annyival jobb pilótát, mint azt az emberek hinnék. Ezt olvastam is és Rossi is elmondta. Ha eltűnik a 250 2T, akkor elveszik egy igen fontos lépcső a motorversenyzők életéből és ez talán majd meg is fog látszani utána a nagyobb kategóriában is
Nem tudtam képet mert kinnt volt a hülye havernál a gépem (logikus wc-re nem mászkálunk fényképezőgéppel9 és a Gabi meg sietett a Honda standhoz a haver meg közben kiment Mókust-nézni a placcra szóval pont szarul jöttek ki a dolgok!
A Rijeu-ról beszélek!!! Sztem legalább 25 paci van benne
Reméljük, hogy Talma révén lesz érdekeltésge a Hondának 125-ben !!!!
Az igaz, hogy a Honda utcára nem igazán ad el manapság kétütemű technikát,de azért aki akar, még vehet ilyen gépet. (KTM, Aprillia)
Megyek én is Brno-ba!!!! juhuhu lesz nagy bulii!!!!!
Egyébként kiváncsi lennék hány paci ez a gép kidugózva.............
Ja a nap legnagyobb sztorija összefutottam Talmával a klozetban a kiállításon..........
Iszony mosom a kezem erre beáll mellém ő is álcázva (napszemüvegben) persze egyből megismertem Kérdeztem tőle hogy milyen volt a teszt azt mondta hogy zsír a gépe és jól fog menni!!!!!!!!!!
Ha igy lesz,en mar csak 125-ot fogok nezni :)
mivel tonkre basztak az egeszet.
eeddig 125,250,500 volt
most a motogp-t leviszik 800-ra...akkor a 250 helyett mi fog menni?csinalnak meg egy 600-ast,mint a ssp-ben?az szanalmas lenne...mar csak azert is,mert a 2 kategoria kozott csak 30% kulonbseg lenne.
csinalnak akkor 400-500-ast???4-5-6 hengerest?A 250-es 2T 2 hengerrel leveri oket,mint a szart.
A honda vezetosegenek feldugnek egy egy 2T kipufot a kurva anyjukat.
az NSR 250-500 es a CR 125-250-500 hozta meg nekik a hirnevet...a 4Tjuk sehol sem volt.
Megy a fejlesztés, csak az a kérdés, hogy ezek megfognak-e jelenni az utcán, mert már ez is kérdéses. Hondánál már nem, Aprilia-nál talán. Malaguti nemtom, Derbi esetleg. Ha belegondolok Honda akár ki is vonulhatna 125 és 250-ből hizsen annyira sok érdeke nincs már a 2T-ben. Kiváncsi leszek meddig maradnak gyári támogatottságú csapatok a két kisebb kategóriában
Viszont a GTR nagyon dög ezzel a piros színnel...........