Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A dugó szorult meg !
Anyagilag szorúltmeg, vagy a dugó szorúltmeg?
Fasza motor a Gilerád Joe?? Azért kérdem, mert még ilyen típussal nem mentem, csak egy Gilera Crono-val! A Crono pedig full versenymotor, nagyon faja, a 2 ütemű 125-ösök közül az tetszett eddig a legjobban ! Fogyasztásilag te hogy jössz ki, mert a haver Gilerája 11 litert evett ha folyamatosan csonkolta!!! Mondjuk ment is mint az állat, csak hát elment a kedve a motorozástól (anyagilag ) és visszavett a bengából, a vége az lett, hogy megszorult !!!
Mármint a tükröset már ott rárakattam
A plekó nagyon tuti este is elfogadható sokkal jobb mint a sima fekete mert ebből jobban kilátsz este de nappal ha süt szembe a nap az sem gázos...... Levenni???? Minek?? Az én eredeti plekóm ugy van azóta mióta megvettem mert már ott rárakattam a csávóval azóta le sem szedtem gyakorlatilag nem nagyon tudom hogyan kell leszedni............... De nem nehéz azt tudom a gyerek egy pill a latt lekapta
aha, és mennyire válik be? Este is látsz vele? Ja és hogy lehet levenni a plexit? mer én még sose vettem le.
Én olyan 6000 körül vettem a plekót amikor a sisakot is, ez volt 2005 Januárban... A Pardi Motorsportnál (sréhen szemben a Duna Plázával)
Hé joe-z mennyiér vetted a plexit a bukódra? mer nekem is ijen van csak pirosba, de én ugy tudom 6500-ér lehet venni
Ebben igazad van nekem sem kéne semmi pénzért............

De ezzel nem akartam egy CBR-est sem megbántani!!!!
Ne sajnald oket...ok vettek azt a motort.Senki sem kenyszeritette oket egy stukkerral a tarkojuk mogott.
Jaja,este nagyon vigyazni kell...bar,hogy ha nyar van es nappal 28-35 fok,akkor a beton-aszfalt sokaig benttartja a hot.En is szoktam menni este neha. :)
Mr2ütem te nagy genya vagy Sajnálom szegény CBR-eseket

Az volt a gond hogy hideg volt a gumi. Ja kérlek nappal mi nem zajongunk.......
Éjjel amikor mindenki alszik hhmmmmmmmmm Akkor jön el a mi időnk.... Egyébként éppen ezért is szar este mert ha mondjuk nem csak gyorsulunk hanem kergetőzünk egy kicsit akkor gázos lehet a nem kellő hőmérsékletű gumi........
Ja,hosszabb egyenes...de a CBR-t elveri.
a kiporog a hatsod,surgosen cserelj gumit.
Nekem meg sosem porgott ki a gumi szaraz,napos idoben mikor mar be vannak melegitve a gumik (ez kb olyan 6-8 perces motorozas).
A haveré 2T 21Le Egyébként simán megy 130at ( jött mellettem) de ahhoz már idő kell meg út rendesen hogy azt kifussa.......
DNA 4T,de lehet rosszul tudom.
Egyebkent meg egy 180-as robinak 120-130 a vege siman.
Persze..... a Dna is 2T
Egyébként a 100-at úgy érsd akkor érem utol és húzok el mellette.................
Megfigyeltem hogy a robogók sokkal könnyebben elrajtolnak az automata miatt. Én mondjuk ugy szoktam rajtolni hogy 10500-on tartom és start után ráengedem és úgy próbálok játszani a kuplunggal hogy a fordulat ne essen 9500 alá mert akkor annyi de ha összejön akkor az első kerék kicsit levegőben kb 20 centi(nem mindig jön össze van hogy elforog a hátsó)) akkor kilő rendesen de figyelni kell mert az első fokozat pill alatt leforog és ugye nincs benne tiltás 12000 váltás és így a többit harmadik fokozat vége felé szoktam utolérni a DNA-t...................
de a runner az 2t nem? :)
Joe-Z nek osztom a véleményét ezt már énis teszteltem ugyanis a srác akivel vizsgáztam egy 180as runnerrel jött és állorajtbol télleg elment 100ig adott vagy 2-3 motorhoszzt de utána elfogyott neki az erő szoval nem olyan rossz a kicsike.
100-ig? Ennyire gyengus a gilera? :D
Amugy a kicsit combosabb robogók simán elmennek nekem is (álló rajtból) de olyan 70-körül már utól is érem őket és aztán semmi esélyük!!!!
Mondjuka haverom 180ccm-es Gilera Dna-ja 100-ig tartja magát de utánna neki is elfogy az erő
Egy 70es? LOL ESETLEG EGY FULL EVO tuningos de attol hogy egy hengert ráver attol nem fogja lenyomni. jah meg hagyjuk már itt ezta folytonos 2T-t nem azért van a topik.
jah, de 80-90kg nál könyebb. :)
egy jobb 70-es 80-as robi 12-14 LE min.Es 80-90 kilo.
"tuning CBR125-ös"