Ilyen kis hengerűrtartalmú motoroknál a kétütemű versenypályára való, a négyütemű meg tanulni, rutint szerezni.
Az tuti, hogy elveri a kétütem, a négyütemű gépeket.
Azért azt nem hiszem, hogy a 2t-nek befellegzett volna. Lásd MotoGp, ott azért megy a fejlesztés 125-250-ben.
Nem baszogatásként mondom, de látom a motor két legfontosabb jellemzőit boncolgatjátok: kinézet és hang :)))
GT125??? Sokkal inkább CBR, de most viccen kívűl!
Rieju egyébként nem biztos, hogy olyan rossz. Kinézetre érdekes, de nem ez számít.. kéne vele körözni kicsit.
Naa holnap motorkiállítás!!! Nyitás előtt bent leszek egész zárásig
csak azt mondom,hogy a CBR sokkal jobb,fel kellene mar nonotok...a 2Tnek mar reg befellegzett 4T-e a jovo.Sokkal kiforrottad technika.
Meg hat MO-on a nagy tobbsegnek 4Tje van.
jo,de a mito 8-9-et eszik,meg 5000-kent dugocsere,meg sokkal dragabb...meg fustol...a CBR-nek sokkal jobb hangja van,mint a mitonak...meg sokkal nyomatekosabb alul is...
Azért az ne felejtsd el, hogy a CBR, és a GT négyütemű, míg a Mitó kétütemű.
Nem lehet összehasonlítani a kettőt. Azért azt se felejtsd el, hogy a mitó amíg eléri a 180-at bevágsz egy krémest, és iszol rá egy sört.
Te meg miről beszélsz???????????Senki nem kérte ki a véleményed.......................
Senki nem mondta hogy a végseb számít.................
Mondjuk én nekem egyik motor sem kéne már van egy jó 125-ösöm és tökéletesen elégedett vagyok vele..............
Ja a rieju rs2 125-öt én is néztem, de most lemerevedtem a gt elött, eggyik haveromnak van riejuja, kross, de megy neki 85-öt mint az enyém sportkipuval, és 50-es!!!
hangjuk csodalatos es kinezetre is a toppon vannak!