cbr125 jobban megy, +20 kmhval, és 35 kiloval könnyebb. de tökre nemhasonlit egy motorhoz, nekem speciel nem is tetszik. biciklifiling, bár akinek ez jön be, annak ez jön be, saját izlése, és valoszinü ésszerü döntése is. van akinek számit a fogyasztás, és azmellett a legfürgébbnek kell lennie, annak ellenére hogy csunya kicsit a gép... a gtröl nemlehet elmondani hogy csunya... az mondja rá hogy az, aki alapbol nemcsipi a naked mocikat. a gt kétszer nagyobb a cbr-nél, kétszer több anyag is van benne. és azse elhanyagolhato, hogyha megboritasz egy cbrt, akkor törik rajta pár dolog, és a honda nem arrol hires hogy olcson adja az alkatrészeket a motorjaihoz. hyosungnak az alkatrészárai meg holvannak... sehol a hondáéhoz képest. egy kis utánajárást igényel, és átgondolást. ugyis végül azt választod ami neked a legjobban tetszik, és nem azt amit más mond neked. mert mindneki kicsit a saját motorját szereti jobban... énis. én hülyén néztem ki a cbren a 168as magasságommal, mint egy 24es biciklin..."
Ennek már van egy motor alakja, azt kell tudni róla hogy V motoros, és 60 rugóval drágább mint a cbr, és van a hátsó ülés alatt csomagtartó, amugy a cbr-nek van? De ezzel csak az a baja hogy 110 a vége!! ----ezt nem a honda fikázására irtam
Ja, de nem vagyok biztos ezebe a 125-ösökbe,mer ami gyors az 2T, ami pedig 1000 000 legalább, ha 4T akko meg lassu, vagy ha jól is megy akkor meg kinézetre nem jó! teszek fel majd képet gy 4T 125-ösröl ami kinézetre meg eröre veri a cbrt, de a sulya miatt nem és ezért csak 110-et megy!!
Szevasztok!!
50 es NSR em van és már nagyon sokmindent hallottam a cbr 125ről de elsőkézből még semmit ugyh kiváncsi lennék h igazak e amit a teljesítményéről hallottam h nem túl kielégítő a 4 ütem miatt. Kül nekem nagyon bejön és jövőre szeretnék nagyobbat és gondolkozom a cbr 125 ön is... Ilyen végsebességre, gyorsulásra lennék kiváncsi plz! THX! byezzz
Elég sok! Egyik oldalon láttam most egy olyat hogy valami 30% állami támogatással csak 50körül van. Utána fogok érdeklődni, mert ezen a héten már lehet hogy el fogom kezdeni.
Igazad van, elég ezekből az álmodozásokból, amíg nincs rá pénzem, inkább a maradékból is tankolok és örülök annak amilyen van (mármint a motornak)!!! !
nem megy??? 50-es 4T robikat odaveri ha ki van tisztitva.
Anno amikor versenyeztem az NSR 50-essel tesomnak Babettaja volt es a Kecskemeti Go-Kart palya celegyenesenek csak a vegen tudtam elmenni neki ugy 70-nel.
"andyka
cbr125 jobban megy, +20 kmhval, és 35 kiloval könnyebb. de tökre nemhasonlit egy motorhoz, nekem speciel nem is tetszik. biciklifiling, bár akinek ez jön be, annak ez jön be, saját izlése, és valoszinü ésszerü döntése is. van akinek számit a fogyasztás, és azmellett a legfürgébbnek kell lennie, annak ellenére hogy csunya kicsit a gép... a gtröl nemlehet elmondani hogy csunya... az mondja rá hogy az, aki alapbol nemcsipi a naked mocikat. a gt kétszer nagyobb a cbr-nél, kétszer több anyag is van benne. és azse elhanyagolhato, hogyha megboritasz egy cbrt, akkor törik rajta pár dolog, és a honda nem arrol hires hogy olcson adja az alkatrészeket a motorjaihoz. hyosungnak az alkatrészárai meg holvannak... sehol a hondáéhoz képest. egy kis utánajárást igényel, és átgondolást. ugyis végül azt választod ami neked a legjobban tetszik, és nem azt amit más mond neked. mert mindneki kicsit a saját motorját szereti jobban... énis. én hülyén néztem ki a cbren a 168as magasságommal, mint egy 24es biciklin..."