Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én se tervezem hogy valaha is 1000-es motorra ülnék, de persze ki tudja mit hoz a jövő.

Azon csak megdögölni lehet
De ami mégjobb az a K5-ös Gixxer a maga közel 1:1-es arányával Mondjuk törik is a váza mint a ropi.
Nem mondta senki hogy rossz , az nagyon f.sza, gondolom elég jól is gyorsul.
De saját magad számára a súly lóerő arány számolhatod simán
Akkor az Sp-m csak megtankolva (nélkülem) akkor 4,6 kg/Le
Az nem rossz
Igen, de pl. motornál nem is adnak meg hivatalosan gyorsulási adatokat pont azért mert sokkal jobban befolyásolja a pilóták testsúlya közti különbség a gyorsulást mint egy autónál.
Ezért kell a salyát súlyoddal számolni................
Pl sok autó gyári katalógusában a gyorsulási adatok is két személy + 40kg csomag súlyával vannak megadva nem full üresen meg benya nélkül.............
Végülis logikus nem???
Egyébként ha így számoljuk akkor akkor nekem pont a kétszerese 2T+2T=4T
Szerintem, a súly-LE arányt pilóta nélkül szokás számolni. Mert nem mindegy hogy a Pedrosa ül-e azon a motoron vagy a Jordan
Gyerekek ne legyetek örültek ugy számoljatok hogy a salyát súlyotokat is számoljátok bele mert ugy kaptok valós értéket!!!!!
Pl nekem az Sp 137 szárazon + 10lityó benya(legyen 10kg) + én (73kG)= 220/32= 6,87 kilogrammot cipel egy -egy paci.......
115/13=8,8 Igen, szerintem is azért jött ki más eredmány
Hát5 én nem fentankolva számoltam! De a cbr csak 13-le gyári adat szerint! És vsz ezér jött ki más eredmény!
A CBR föltankolva 125kg és 14LE, tehát egy LE-re kb. 8,9 kiló jut.
A Hyo 155kg (nem tudom hogy ez a föltankolt súlya-e) de ha az akkor ugyebár ez 15LE-s, tehát egy LE-re 10,3 kiló jut.
Ha a 155kiló a száraz súlya, akkor a 17liter benyát az egyszerűség kedvéért számoljuk +17kilónak, akkor pedig 11,3 kiló jut egy lóerőre.
Súly osztva a lóerökkel!
Te mi az istent számoltál? Egyáltalán nem ennyi
Ugye tudod hogy minnél kisebb ez a szám, annál jobb?
Ezt fejtsd ki bővebben!
persze ruhástol benzinestöl! azé nincs akkora kül a súly és le arányban
súly és le arány: cbr:16,538461 GT 125R: 17
Es itt kovetkezik hogy ha birna is nincs rakenyszerulve mert pehelykonnyu mint minden 2t.Ez az amit egy koszos 4t motor sose fog tudni.

4 szo:ero,nyomatek,konnyu,egyszeru(uzemet hasonlitva egy 4thez,de nem szereleset)
Ez aztán az ütős indok! Ennyi erővel az ember vegyen tankot, azt még kevésbé cibálja a szél. Egyébként is k.rva gyakran megy az ember kamion szélárnyékában. Szal engem ez a "selling point" valahogy nem győz meg.
Egyszerűen a nagyobb testnek egy 125-ös motor esetében csak vizuális értéke van(magyarul úgy néz ki mintha nagy motor lenne), egyébként pedig rontja a menetteljesítményt. Ezt egy 2T-és motor még elviseli a nagyobb teljesítmény miatt, de egy 4T-és 125-ös motor azért már rendesen megszenved minden plusz kilóval.
Csak dísz
Miért csináltak cbr pályamotort? Hasznáni is fogják valahol? vagy csak diszböl lesz?
én is 90nél már érzem hogy megy alattam a motor,habár nekem endurom van,kemény 102kg-val
Hát most mit vársz a 4t 125-ösöktöl? Hát ha ebir vele indulni akko mi a problem?