Igen, de pl. motornál nem is adnak meg hivatalosan gyorsulási adatokat pont azért mert sokkal jobban befolyásolja a pilóták testsúlya közti különbség a gyorsulást mint egy autónál.
Ezért kell a salyát súlyoddal számolni................
Pl sok autó gyári katalógusában a gyorsulási adatok is két személy + 40kg csomag súlyával vannak megadva nem full üresen meg benya nélkül.............
Végülis logikus nem???
Gyerekek ne legyetek örültek ugy számoljatok hogy a salyát súlyotokat is számoljátok bele mert ugy kaptok valós értéket!!!!!
Pl nekem az Sp 137 szárazon + 10lityó benya(legyen 10kg) + én (73kG)= 220/32= 6,87 kilogrammot cipel egy -egy paci.......
A CBR föltankolva 125kg és 14LE, tehát egy LE-re kb. 8,9 kiló jut.
A Hyo 155kg (nem tudom hogy ez a föltankolt súlya-e) de ha az akkor ugyebár ez 15LE-s, tehát egy LE-re 10,3 kiló jut.
Ha a 155kiló a száraz súlya, akkor a 17liter benyát az egyszerűség kedvéért számoljuk +17kilónak, akkor pedig 11,3 kiló jut egy lóerőre.
Ez aztán az ütős indok! Ennyi erővel az ember vegyen tankot, azt még kevésbé cibálja a szél. Egyébként is k.rva gyakran megy az ember kamion szélárnyékában. Szal engem ez a "selling point" valahogy nem győz meg.
Egyszerűen a nagyobb testnek egy 125-ös motor esetében csak vizuális értéke van(magyarul úgy néz ki mintha nagy motor lenne), egyébként pedig rontja a menetteljesítményt. Ezt egy 2T-és motor még elviseli a nagyobb teljesítmény miatt, de egy 4T-és 125-ös motor azért már rendesen megszenved minden plusz kilóval.
Azon csak megdögölni lehet
Akkor az Sp-m csak megtankolva (nélkülem) akkor 4,6 kg/Le
Az nem rossz
Pl sok autó gyári katalógusában a gyorsulási adatok is két személy + 40kg csomag súlyával vannak megadva nem full üresen meg benya nélkül.............
Végülis logikus nem???
Pl nekem az Sp 137 szárazon + 10lityó benya(legyen 10kg) + én (73kG)= 220/32= 6,87 kilogrammot cipel egy -egy paci.......
A Hyo 155kg (nem tudom hogy ez a föltankolt súlya-e) de ha az akkor ugyebár ez 15LE-s, tehát egy LE-re 10,3 kiló jut.
Ha a 155kiló a száraz súlya, akkor a 17liter benyát az egyszerűség kedvéért számoljuk +17kilónak, akkor pedig 11,3 kiló jut egy lóerőre.
4 szo:ero,nyomatek,konnyu,egyszeru(uzemet hasonlitva egy 4thez,de nem szereleset)
Egyszerűen a nagyobb testnek egy 125-ös motor esetében csak vizuális értéke van(magyarul úgy néz ki mintha nagy motor lenne), egyébként pedig rontja a menetteljesítményt. Ezt egy 2T-és motor még elviseli a nagyobb teljesítmény miatt, de egy 4T-és 125-ös motor azért már rendesen megszenved minden plusz kilóval.