Lehet, hogy igazad van, még én sem bizti, hogy kicserélem !!
Azért érdeklődök, hogy akik kicserélték azok tudjanak mondani egy véleményt, mondjuk a menetstabilitásról csere után! Mondjuk lehet, hogy egy kipuffba kéne rakni a lóvét a guma helyett !!! Akrapovic dob mennyibe kerül CBR-re ??Rendszer van a CBR-re?(mondjuk ha van, akkor biztos elkérik az árát ) Sportlégszűrőt is érdemes már cserélni kipuff. csere után nem?? Utánna pedig a karburátort hozzáálítani a kipuff+légszűrő eggyütteshez(gondolom én)!
De ha hátsó felni cserére szorul akko megy az elsö is nem? Amugy 2007-re bizti kidobnak valami jobbat, szélesebbet vagy erösebbet esetleg beépitett indexel nem? És megszületik a cbr 125R "07" De jó lesz, én kivárom azt, ha meg nem lesz akko se seirok
HondaBiker: elhiszed, hogy szélesebb gumival nem lesz jobb vezetni?? Az az egykét centi szélességnövekedés meg olyan mintha nem is lenne, még azzal együtt is virsli sajnos. Ne akarjátok már megerőszakolni a kis CBR-t, fogadjátok el, hogy ilyen. Majd idővel lesz egy nagyobb gépetek és akkor már nem fogja ez szúrni a szemed... de ez csak az én véleményem. Olyan furának tartom ezt a "mindenáron szélesítsük a kerekeket" projektet. De egyébként vágj bele bátran, de ha felniket is cserélni akarsz, akkor készülj fel, hogy kell nyitogatni a pénztárcád. Ha lenne annyi pénzem, akkor nem azt változtatnám a CBR-en az is biztos
Visszatérve még a gumikra:
Szerintetek a hátsó 100/70-est fel lehet rakni előre?? Befér a sárvédőtől??
Vagy inkább 1 fajta gumi legyen elöl-hátul?? Mert, ha a hátsó bemegy előre, akkor veszek hátra 130/70-est. Esetleg be tudnátok linkelni 1-2 honlapot az ilyen gumikról??
Előre is köszi !
Ez van akkor,ha valaki nem ért a dolgokhoz.
150-es CBR-t sosem fogsz itt kapni hivatalosan,azon egyszerű oknál fogva,hogy ezeket csak ázsiai piacra gyártják,mint anno a 150-es NSR-t,TZR-t,KR-t stb...
Azt nem hiszem, de nem is akkora nagy baj, viszont arra kíváncsi leszek hogy a 125-öst tovább fejlesztik-e és ha igen akkor marad-e az alacsony ár? Bár annyira ez azért már nem foglalkoztat mert többet nem szándékozom kis ccm-es motor-t venni Se 2 se 4 T-set.
Itt nem az a kérdés hogy A1-es jogsival lehet-e vezetni, hanem az hogy hogy lehetne szerezni mert Europában nem kapható. Egyébként nekem nem tetszik, bár persze a blokkját szívesen átdobnám az enyébe.
Azért érdeklődök, hogy akik kicserélték azok tudjanak mondani egy véleményt, mondjuk a menetstabilitásról csere után! Mondjuk lehet, hogy egy kipuffba kéne rakni a lóvét a guma helyett !!! Akrapovic dob mennyibe kerül CBR-re ??Rendszer van a CBR-re?(mondjuk ha van, akkor biztos elkérik az árát ) Sportlégszűrőt is érdemes már cserélni kipuff. csere után nem?? Utánna pedig a karburátort hozzáálítani a kipuff+légszűrő eggyütteshez(gondolom én)!
Szerintetek a hátsó 100/70-est fel lehet rakni előre?? Befér a sárvédőtől??
Vagy inkább 1 fajta gumi legyen elöl-hátul?? Mert, ha a hátsó bemegy előre, akkor veszek hátra 130/70-est. Esetleg be tudnátok linkelni 1-2 honlapot az ilyen gumikról??
Előre is köszi !
Szerinted az NSR felni mennyibe kerül????????
150-es CBR-t sosem fogsz itt kapni hivatalosan,azon egyszerű oknál fogva,hogy ezeket csak ázsiai piacra gyártják,mint anno a 150-es NSR-t,TZR-t,KR-t stb...
Sztem elég durva lehet 1 150-es CBR!!!