na akkor is ennyi meddig él sok mindnen múllik de akkor is az a lényeg nincs olyan 2T szerintem ami a hayabusa turbónak ellenfél lenne 499 ló eltudod te azt képzelni 390 km/h na kkor y2k mondjam inkább ne
Sebességet mondjuk nem is szeretem, inkább kanyarok, 200 bőven elég..., aki meg 300al akar száguldozni hát tegye(de csak ha nem veszélyeztet másokat)...
És akkor most jön részemről amit hangoztatni szoktatok, és mennyít megy el a 950hp val? cska az a különbség hogy ez gyárilag 197 Le, ez olyan mintha gixer 334 Le lenne amikor kijön a gyárból..., versenypályán(ezt már írtam ide) ahol gixereknél max 240et mértek ott ennél a motrnál nem mértek soha 290nél kevesebbet...
ott van az xt ténéré 660 az már tud valamit a nyomaték vele van még aha a ló nincs de a nyomaték a lényeg a terepen hogy 3 ba huzom neki és megy a 50 centis sárba erőlködés nélkül a nyomaték nekem az adja
rg 500, nsr 500, lehet választani, rs 500 136 kg 197 Le, ehhez asszem nem kell többet hozzátennem, bőven 320 felett van a vége, pályán egy gixernek esélye sincs
mind 1 nem vitázok veled én a sebességet szeretem a kayarokat ahogy rá lehet tenni a sportgépet azt el nem lehet mondani nem a krossz gép amivel csak városba meg terepen jó kimegyek az autópályára azt iodom mögé hagy szóljon ez amotorozás élménye a ka nyar meg a speed ez az adrenalin
ó akor hasonlítsam össze a cr-t 1 hayabusával na 4T úgy megy hogy beszarsz nem lehet elmondani milyettol 1 1000 res vagy 1 1300-as busa 1 aszt már 200 és még van 5 nekem nem ez az hipp hopp 1 krték cr kéne hanem 1 motor 1 sor 4 es vagy v 2 es az a tuti jó és azon kivűl minek jó a cr hogy emeli az elejét barátom megsugom neked a cbr 600 RR a 07 -es 155 kiló ennyi
Egy link? , pár éve 2t re izgulok, azóta ismertem meg hogy van egyáltalán kawasaki h2, azelött még csak nem is halottam róla, a többségenk az 500as 2t és lehetetlennek tűnik, beszéltem már olyannal aki még a 250es el bírta valahogy képzelni de afölött