Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

mármint amegbizhatatlanság nem függ össze?
ez nem függ össze a 2 ütemmel, egyzserűen rosszat fogtál ki...
hát én annyira nem értek ehhez csak a tapasztalatomat irtam le! azzal egyetértek a pocok gyerekkel hogy egy power- es motornak megvan a maga feelingje! (mész mész egyszercsak kinyit és vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmmmmmmmmmm) (dicsérem pedig emiatt törtem össze magam) amúgy én is nagyon vágyok vissza az Apriliámhoz néha mert kibaszottul ment a gép! otthagyott akármit! csak megbizhatatlan volt emiatt ne mvennék megint 2T -t
Tyt RESPECT!

Pöcök24:

"Egyéni szociális magánügy..." Azmeg mi a csipa? JÚÚÚÚJ!

Ja meg Rocky-t nem baszogatni!
Nana, sok féle power van, mtxemen pl nem nyit hanem zár a power szelep, mert kamrás, de attül függ hol hagyod zárva a powert, ha apriliádba nyitva hagyod akkor nem lesz olyan erős alsó fordulaton, de nem fogja magát szétköhögni, így hogy nincs benne a power elég nagyon ránt a kicsike, de még ígyis erősebb alacsony fordulaton mint a cbr, de ezt csak úgy megjegyzem, nem azért mert be akarok szólni, nsrem jelenleg nem erősebb szerintem power alatt, be kéne lőni
ebben biztos vagy? mert az én kis Pegasomnak rossz volt a power elektronikája (magyarul mondhatjuk azt is nyugodtan hogy nem volt benne power szelep) és valahogy nem köhögte szét magát! ja és 8000 fölé nem tudott felpörögni! amikor megcsináltuk a powert akkor birt csak felpörögni 8000 fölé (11ig) ! ja és alatta ugyanúgy ment mint azelőtt hogy nem lett megcsinálva! próbáld ki az RS eddel! kösd ki a motorját a powernek és láss csodát!
Kunhegyesen szombaton, motorkiállítás és szépségverseny. Gyertek minél többen!
Bp-i cbresek hova szoktátok szervizbe vinni a mocit?
...ha ettől sem változik meg a hangnem akkor feladom...
Így van, alatta van zárva és utána nyitva, technikailag. Csak nem akartalak összezavarni. Hidd el, láttam már power szelepet, és nem csak képen.
Tyt! Miért ellentmondás amit írtam magyarázd már el nekem légy szíves, mert így kigyűjtve és visszaolvasva sem tűnik annak. Tudodmit inkább mégse, nem szeretek hülyeségekről vitatkozni, meg a magam igazát bizonygatni. Kb. 4-szer mondtam el, hogy a saját különbejáratú véleményemet írtam le, akinek ez nem tetszik, annak nem tetszik. Sztem motoros motorosnak a szemét ne vájja már ki, szal mi lenne, ha motoros találkozókról, közös gurulásokról beszélgetnénk?
És még csak nem is power szelep a hivatalos neve, csak ráragadt
gyerekek meg van a kresz vizsgám A1ből
75/71

ezzel sorsomat megpecsételve
"Szal power nélkül alul lenne gyenge és fölül ugyanúgy menne, de nem ugrana"

power nélkül oyat ugrana mint a szemét! az előtte lévő tartomány az egy rohadt nagy luk... aztán hirtelen eléri a megfelelő fordulatatot amikor a hanguhullámok pont a megfelelő időben pattannak le és akkor megindul... de úgy h amikor először próbáltam ki bejáratás után akkor hátrabicsaklott a fejem... de mind1 azért mi még elmegyünk olvasgatni mielőtt hüyeségeket írunk.
a power alacsony fordulaton is nyitva van de mind1 aztán zár. aztán megint nyit
Hát lehet hülyeséget mondok de: tudtommal minden 2t motor kiélesedik (ugrik) bizonyos fordulaton... Spec ittaz RXem... Sima membrános szívás, power szelepnek nyoma sincs, nemis volt és mégis ugrik egy ponttól. Még a hangja is hasonlít az EXENSRem hangjára bár sokkal halkabb
Most idézek tőled párat,

"Az meg h teljesítménygörbe? Erre is van mit mondani... Power alatt kb úgy megy az nsr, mint a cbr,"

"Nekem inkább az a fontos, h élvezetes legyen a motorozás és erre a power garancia. Kanyarban, egyenesben, mindenhol"

"Csak javítanék. A power alacsony fordulaton ad nyomatékot. Szal power nélkül alul lenne gyenge és fölül ugyanúgy menne, de nem ugrana."


tiszta ellentmondás vagy. kicsit olvasd már el amit írsz.
Csak javítanék. A power alacsony fordulaton ad nyomatékot. Szal power nélkül alul lenne gyenge és fölül ugyanúgy menne, de nem ugrana. Látod erről beszélek. Azt sem tudjátok miről osztjátok az észt. Az ára meg viszonyítás kérdése. Nekem sokkal kevesebbe van és a világért se kéne cbr... legalábbis 125-ből. Egyébként nem tudom min folyik a vita, én csak a szubjektív véleményemet mondtam el. Ha ez nektek nem tetszik, egyéni szociális magánügy, de nem kéne ezen ennyit lovagolni. Ez ugyanolyan vita, mint cross vs sportmotor. Mindenki olyat vegyen amit akar. Nekem az ár/érték arány volt a fontos és h azért a városból is ki lehessen vele merészkedni. Ezért lett nsr. Nektek más a fontos, nem akarok én meggyőzni senkit, isten ments. Ti sem tudtok meggyőzni, de ha érveltek inkább előtte nézzetek utána miről beszéltek, mert így égő.
nem szívesen adok senkinek igazat soha, de most igazán Benccénél van a pont..
na meg Rockandy is leírta a lényeget...
meg nem azért pocok de az árát egy 2t soha nem hozza be. felejtsd el. ha neked ez a szempont akkor tényleg vegyél cbr-t arra nem kell költeni. én 450-ért vettem és 350-t költöttem rá 1 év alatt. ennyi erről. ja és ebben nincs benne a benzin meg az olaj.
"és erre a power a garancia":)))))))
jajj Istenem. egyesek azt hiszik h a power az valami titkos dolog, valami rejtélyes gomb vagy valami ami ha megnyílik aztán megindul a paripa, plussz lóerők, nitro minden.... és összekeverik a dolgot h a power alatt meg mittudom én. elmondom kisbarátom ha power nem lenne benne akkor az általad említett "úgy megy mint a cbr" tartományban szarrá köhögné magát, de az adott fordulat után úgy megugrana a szeleped nélkül is mint az állat. még jobban mint a powerrel. de dobálozzál csak a szavakkal, jó az úgy! de ezt is már annyiszor ki volt tárgyalva.
most erre úgy beugatnék valamit
És azt miért hiszik az emberek, hogyha minél többször mondanak hülyeséget akkor az már úgy is van?
Na jó, nem idegesítem föl rajtad magam, mert úgysem érted mit magyarázok már egy ideje...
Azért csak megfejtettük a dolgot!
Na közben összeállt a kép ahogy törtem a fejem. Egy CBR 600-as ismerősöm kért tőlem egy kis power-tape-et a hungaroringen pár éve, hogy pályázás elött le tudja ragasztani a rendszámtábláját. És a CBR-én kívül, még egy ugyanilyen Yoshi-s sárga Thundercat-nek is leragasztotta a rendszámát.
Egy héttel késöbb mikor reggel mentem be a CsikiBegébe akkor láttam az épület elött a motorparkoló részen állni a Yamahát, még mindig leragasztott rendszámmal, amin jót mosolyogtam. Ezért maradt meg a motor képe a fejemben és gondolom régen is azt hittem hogy a Tiéd, de ezekszerint csak egy hasonló motorról van szó