Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

1000 és 6000 között, haver mondta alpjáraton pöfög rárántja és gondolkozás nélkül emeli az elejét ha azt kéri tőle
Mito is annyi meg az RSis nemde?
Én azért nem merném kijelenteni hogy egy 125ös 4t-nek nagyobb egyes fordulattartományoban a nyomatéka mint egy 2-tnek. De ha valaki mutat egy grafikont.. elhiszem.
Én négyütemű párti vagyok, persze kis ccm-nél ugye gyenge a négyütem, de üzembiztos, most ebbe nem mennék bele. Amúgy meg SOR4 600CCM CBR 600RR
ja..cr500 5000-6000 között leadja a maxot...
Vagy kawasaki h2 az se pörgi szét magát, 100Le és atombrutál gép
15 nyúúútttonméter
100on 8-9 liter, 110kg a gép, 65 Le és igazi rendes lovak, nem valami injektorszabályzótt múló , és cr 500 nem esik szét 6000 a max fordulat, a büdös életben nem pörgi szét magát, és igen is ilyet veszek majd ha lesz rá pínz
Mennyi a nyomatéka a ciberének?
meg szétforogaj az agyát meg vegyéj jó olajat 5000/liter én meg csak megyek megyek azt nem kell félni mikor döglik meg a motor
az SV 1000res meg eszik 8at max? és nyomatékos mint az állat 125felett 4t a király (szerintem )
bocsi itt is van tl 1000 meg sv is meg sorolahtnám jó vegyél cr-t azt a gytádat is ráköltöd meg végre elbújhatsz na ennyi meg 100 on 100-at eszik
Haveromnak van sm, apjának meg tl 1000, hát tl 1000 összefossa magát ha a cr megindul , elbújhat jó mélyre
sv 1000abba van nyomaték a cr500-at én nem hasonlítanák V-blokkhoz meg sor 4 hez ennyi
..., ez csak hangolástól függ, nem az ütemektől, ülj rá V motor után sor 4 re és nem fog menni
cr 500 pl 2t de 1000től 6000ig mindenhol megvan benne ugyanaz az erő...
én maradok a 4T nél a nyomaték a lényeg én azért vagyok oda dombra felfelé nem kell visszaváltani
majd a 600RR
2t ből van 500as 550(ritka) és 750es, maszekba van nagyobb is, de ezek gyáriak...
Végülis jól bevált teknika, 4 ütemű a régebbi, 2 ütemű az újabb találmány...
nem baj én maradok a 4T-nél akármi is lessz az az isten a 4T az a motor nekem az vált be aki meg nagyon odáig van a 2T-ért vegyen ezután is 2T-600as-t én meg cbr 600RR-t
Én viszont igen, nem is nagyon akarok idomosat , vagy legalábbis egyetlen motornak nem, talán ha lesz több motor (álmodik a nyomor )
azt nem mondanám el magamról, hogy nekem jobban tetszik a naked, hanem ha már így van akkor biztos bátrabban egykerekeznék vele meg hasonlók főleg úgy, hogy a pályázás engem annyira nem vonz. Bár biztos nagyon jó az is, de engem akkor már inkább a streetfighterkedés vonzana.
Doky, nem feltétlen szarabb a kenése a 2tnek, inkább itt az játszik közre, hogy a 2t sokkal nagyobb teljesítményt ad le (literteljesítmény!), és éppen ezért jobban eszi az alkatrészeket.
Ha egy 4t 125ccm 30-34lovas lenne, sűrűbben kéne benne alkatrészt cserélni, mint 2tben a dugót!
Nekem jobban is tetszik a naked
Én lehet streetfighteresíteném így őket túl sok idomot nem kell róluk levenni "sajna"
Azért ezekkel a gépekkel vigyázni kell , csak óvatosan, meg kell nézni rendesen..., sok sikrt hozzá