Én azért nem merném kijelenteni hogy egy 125ös 4t-nek nagyobb egyes fordulattartományoban a nyomatéka mint egy 2-tnek. De ha valaki mutat egy grafikont.. elhiszem.
100on 8-9 liter, 110kg a gép, 65 Le és igazi rendes lovak, nem valami injektorszabályzótt múló , és cr 500 nem esik szét 6000 a max fordulat, a büdös életben nem pörgi szét magát, és igen is ilyet veszek majd ha lesz rá pínz
..., ez csak hangolástól függ, nem az ütemektől, ülj rá V motor után sor 4 re és nem fog menni
cr 500 pl 2t de 1000től 6000ig mindenhol megvan benne ugyanaz az erő...
2t ből van 500as 550(ritka) és 750es, maszekba van nagyobb is, de ezek gyáriak...
Végülis jól bevált teknika, 4 ütemű a régebbi, 2 ütemű az újabb találmány...
nem baj én maradok a 4T-nél akármi is lessz az az isten a 4T az a motor nekem az vált be aki meg nagyon odáig van a 2T-ért vegyen ezután is 2T-600as-t én meg cbr 600RR-t
azt nem mondanám el magamról, hogy nekem jobban tetszik a naked, hanem ha már így van akkor biztos bátrabban egykerekeznék vele meg hasonlók főleg úgy, hogy a pályázás engem annyira nem vonz. Bár biztos nagyon jó az is, de engem akkor már inkább a streetfighterkedés vonzana.
Doky, nem feltétlen szarabb a kenése a 2tnek, inkább itt az játszik közre, hogy a 2t sokkal nagyobb teljesítményt ad le (literteljesítmény!), és éppen ezért jobban eszi az alkatrészeket.
Ha egy 4t 125ccm 30-34lovas lenne, sűrűbben kéne benne alkatrészt cserélni, mint 2tben a dugót!
cr 500 pl 2t de 1000től 6000ig mindenhol megvan benne ugyanaz az erő...
majd a 600RR
Végülis jól bevált teknika, 4 ütemű a régebbi, 2 ütemű az újabb találmány...
Ha egy 4t 125ccm 30-34lovas lenne, sűrűbben kéne benne alkatrészt cserélni, mint 2tben a dugót!