Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez így van ahogy mondod, de nem is szakszervízben fogom megjavítattni és nem is gyári állapotúra. Pályaidom megy rá, gyári lámpa helyett projektor. És szinte mindent meg lehet oldani okosban.

Az utsó képen szereplő (piros) 600RR egy barátomé. Mindjárt keresek róla képett hogy hogy néz ki most az operáció után.
Én nem nagyon vennék ilyen törött mocit. Szerintem mire én megcsináltatnám, árban ugyanott lennék mintha vettem volna egy jó állapotút, de akinek jobb kapcsolatai vannak biztos kihozza olcsóbban, és neki megéri, de ezt én így gondolom
CSak váz ne sérüljön, az gáz, idomok le vannak szarva, nsr nek szét lehet szedni a vázát 2 darabb
Most erre a kijelentésedre alapozva "annyira vastag sajnos nem vagyok" raktad be ezeket a törött cbr-eket? Ezeket tudnád, megvenni vagy mi?
ja, elbénázta mert nyitva felejtette a zsákját és leestek a szánról repülés közben
Be volt baszva a mikulás?
Én meg egy ilyen hasonló kis 600RR-t kérnék a mikulástól.

Basszus, tegnap belegondoltam, hogy el kell hogy adjam majd a kis CBR-t és full nem akarom. Nagyom a szívemhez nőtt a kis kék brummogóm, nem szívesen látnám más tulajdonaként

Dehát ez van, annyira vastag sajnos nem vagyok (sőt, semennyire) hogy két CBR-em legyen, pedig mennyire jó lenne!
...sorry MV Agusta
Hát igen, egy Bluell is jöhetne... meg egy MV Augusta F4 is, de hosszútávú társnak egy CBR 600 F-et is elfogadnék. Aztán ne is beszéljünk egy Harley Street Rod-ról...
Nagyköbcentiből nem kéne 2T. Az már túl vad lenne nekem.
Hát én meg egy buellt fogadnék el , de csak 3-4. motornak, sok 2t mellé
Én meg úgy egyébként V-motor párti vagyok... Egy SV 1000-est nagyon szívesen a birtokomban tudnék.
Az becsülendő, az a tuti
most meg egy : r
Istvánt ! egy t betű kimaadt
nem "hülyeség" az ! neked az jön be és kész! én meg egyhenger buzi vagyok! mind1 2 or 4 T :D nemsokára Husqvarna TE 610 ! legalábbis remélem! akkor majd jöhet kamion, árok, növény, ember , állat akármi István semmi nem állithatja meg! csak el kéne pászolni a CBR-t
muhahahaha
Az biztos hogy mondhatsz akármit , 70Le nyi 4t sem cserélnék el 20Le nyi 2t re, de ez az én "hülyeségem",beleszerettem és kész
nem is vitatkoznék az ördöggel
meg sz.tem neked mondhat akárki akármit akkor sem pártolsz e la 2T től ami nem baj persze! a Yamaha DT mért én is oda voltma meg vissza! csak akkor nem mikor nem idnult be... de ha bepöccent...
4t is ki lehet nyírni hamar ha szar olaj van benne, és hidegen is nyúzod, úgyanúgy szétmegy..., csak több dologt kell cserélni
Na de elég lesz mert kezdek vitatkozni, és ez nem jó
attól füg hogy hajtod! meg lehet enni az hamarabb is!
25 ezer km dugócsere, hát nagy cucc, az 3 év is megvan...
Azzal függ össze hogy most új motorod van és nem 10-15 éves
szerintem azért egy kicsit csak összefügg! egy 2T nek közel nem olyan jó a kenése mint egy 4T nek! tehát a dugó az fogyóeszköz!


újkorában lehet nem betegeskedett annyit mint mikor hozzámkerült de hát 16 évesen már nem volt az igazi