Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na jól van jó éjszakát! Holnap 500km túra ha minden jól megy!
Hmmm ez érdekes. Nem rémlik, hogy valaha is jártam volna a Csikinél. Persze lehet, hogy tévedek!
Igen, nem az elmúlt másfél évben láttam, hanem még mikor a CsikiBegében voltam eladó (mármint értékesítő) egy rövid ideig, ami jó két éve volt már, de a Yoshi-kipuff és eme sárga Thundercat párosítást már láttam az biztos. Asszem még a fórumra is akartam írni, csak aztán elvetettem a dologot mert azért annyira mégsem nagy szenzáció ha felismerek valakit iaz utcán innen a fórumról.
Most gixxerezek. Bár holnap elhozom a thundert a szervízből és teszek vele egy jó nagy kört.
Másfél éve nem ültem rajta! Bár a gixxer elég jól helyettesítette.
igen, de szerintem már össze is futottunk valamikor Hringen vagy a CsikiBege plázánál talán. Nemtudom pontosan de a mennydörgőmacskádat láttam már az biztos
Látom Te a környékemen laksz.
Ja! Én sosem ültem se CBR-en sem NSR-en de nem is cserélném le a gixxert rájuk. De a thundercattot sem!
Mért hiszi egy csomó korlátolt embert azt hogyha valakinek drágább motorja van, akkor azt biztos alátették? Az soha nem vetődik fel egyikben sem, hogy lehet hogy a másiknak jobbanfizető munkája van, vagy hosszabb ideig spórolt a motorra. Ehelyet mindig bedobják ezt a szar szöveget, mintha ez lenne a jolly-joker. Félre ne értsd, ez engem hidegen hagy, hisz csak magadról állítasz ki szegénységi bizonyítványt vele. Viszont utálom az olyan embereket akik azt hiszik hogy azért mert 8-10 lóerővel erősebb motorjuk van már minden tudnak a motorozásról és eme őrületes "power" birtokában mindenkit oda-vissza körbemotoroznak.
üdv: Nyas. Gem.
ha CBR ed lenne és úgy próbálnál ki egy NSR t lehet a CBR t nem cserélnéd el az NSR re!
Egyszerű, mint a faék? Most bókolsz? Tisztázzunk, valamit... én nem fikáztam semmit és senkit, csak elmondtam a véleményem... Ha ez téged felháborít barátom, te vagy korlátolt, mint a Kossuth tér...
Tudod máshogy áll a dolgokhoz az akinek nem dugnak a segge alá mindent, hanem maga dolgozik meg érte... Az én első motorom is Simson volt, szerettem is, de kinőttem. Az NSR a következő lépcső, ezt tudtam megvenni, ez van és miután próbáltam egy CBR-t tudatosodott bennem, hogy semmi pénzért nem cserélném rá el. Azokat az embereket meg ki nem állhatom, akik úgy beszélnek valamiről, hogy halvány lila fingjuk sincs mit bizonygatnak. Azokat meg pláne, akik másokat fikáznak, ok nélkül... talán nem volt gyerekszobájuk, vagy felsőbbrendűnek hiszik magukat?
Egyébként ne értsetek félre. Jó kis motor a 125-ös CBR: keveset eszik, könnyű kezelni, kényelmes, jól néz ki és városba ideális, de nem sportmotor, eladni szinte lehetetlen és a menetteljesítményei sem meggyőzőek. A jelzőket pedig szeretném kérni, hogy szüntesd be velem kapcsolatban, bár ezzel úgyis csak magadról állítassz ki szegénységi bizonyítványt...
Üdv: P.Z.
ez a cbr mintha az enyém lett volna remélem nektek se lessz vele semmi problémátok! és sok sikert és jó gurulásokat!
Hát Rajtszámként a ,,7"-est kértem nem tom hogy meglesz e még és az új Rs-sel fogok indulni úgy ahogy van úgyhogy a Rich-ék lehet egyenesben odabasznak
Nagyon sok balesetmentes km-ert kívánok a barátnődnek, és neked is majd az sv hez
Sziasztok! Barátnőm is megvette a kis CBR-t!
Tegnap már mentem egy 100ast az nsr-el, jó volt , felmentem szentkeresztre is , tovább nem ment farkasvakságom van és szart se látok, pedig kurva jó lámpája van, rohad jól világít
Jelentem én nem , na jó, kezdőmotornak tökéletes valamin meg kell tanulni szerelni
Most ebből megint csak vita van, kinek mi tetszik, ez van... én inkább ülök fel egy 50es 2t re mint egy sv 650re mert kevésbé unalmas...
simsont?dehogynem kérdezz meg bárkit a simót mindenki szereti aki már ment vele
hát sajnos ennyit esznek Mi voltunk multkor Rockyékkal és 3,5evett a kis tüzér 100on.
Te is egyszerű vagy mint a faék
múlt hét szombaton voltam Nyíregyen motorral! s most, h ki lett égetve a kipuff, meg karbi ki van tisztítva a 100km 3.8l benzin (azért tudni kell hozzá, hogy én nem szoktam húzni egyfojtába neki. inkább a biztonság, mint a gyorsaság!)
...jah meg egyenes nyomatékgörbe? A Simson-é is az, mégsem dícsérik agyon menetteljesítmény szempontjából.
Hát nemtudom, én igazából nagyivből szarok rá, hány éves a motor, ha jó... Akinek az a fontos h új legyen, fizesse ki nyugodtan a plusz 200 rugót érte. Az meg h teljesítménygörbe? Erre is van mit mondani... Power alatt kb úgy megy az nsr, mint a cbr, nem is fogyaszt akkor többet 4 liternél, ne ellenkezz, lemértem. Fölötte meg simán állva hagyja, igaz akkor eszik is. Sztem no comment. De az igaz, h egyszerű vezetni a cbr-t mint a faék... Nekem inkább az a fontos, h élvezetes legyen a motorozás és erre a power garancia. Kanyarban, egyenesben, mindenhol...
egy 10 éves NSR kerül 300-ba, míg a legrégebbi CBR még nincs 3 éves se. Erről az összehasonlítás témáról hogy mi ér meg mit, csak ennyit.
Az meg hogy a teljesítmény görbe egyenetlen, nem egy olyan tulajdonság amit erényként szoktak hangoztatni egy motor esetében. Milyen szar a CBR hogy csak ráülsz és minden simán működik rajta, nem kell hozzászokni, de szar is ez tényleg