Igen, nem az elmúlt másfél évben láttam, hanem még mikor a CsikiBegében voltam eladó (mármint értékesítő) egy rövid ideig, ami jó két éve volt már, de a Yoshi-kipuff és eme sárga Thundercat párosítást már láttam az biztos. Asszem még a fórumra is akartam írni, csak aztán elvetettem a dologot mert azért annyira mégsem nagy szenzáció ha felismerek valakit iaz utcán innen a fórumról.
Most gixxerezek. Bár holnap elhozom a thundert a szervízből és teszek vele egy jó nagy kört.
Másfél éve nem ültem rajta! Bár a gixxer elég jól helyettesítette.
igen, de szerintem már össze is futottunk valamikor Hringen vagy a CsikiBege plázánál talán. Nemtudom pontosan de a mennydörgőmacskádat láttam már az biztos
Mért hiszi egy csomó korlátolt embert azt hogyha valakinek drágább motorja van, akkor azt biztos alátették? Az soha nem vetődik fel egyikben sem, hogy lehet hogy a másiknak jobbanfizető munkája van, vagy hosszabb ideig spórolt a motorra. Ehelyet mindig bedobják ezt a szar szöveget, mintha ez lenne a jolly-joker. Félre ne értsd, ez engem hidegen hagy, hisz csak magadról állítasz ki szegénységi bizonyítványt vele. Viszont utálom az olyan embereket akik azt hiszik hogy azért mert 8-10 lóerővel erősebb motorjuk van már minden tudnak a motorozásról és eme őrületes "power" birtokában mindenkit oda-vissza körbemotoroznak.
üdv: Nyas. Gem.
Egyszerű, mint a faék? Most bókolsz? Tisztázzunk, valamit... én nem fikáztam semmit és senkit, csak elmondtam a véleményem... Ha ez téged felháborít barátom, te vagy korlátolt, mint a Kossuth tér...
Tudod máshogy áll a dolgokhoz az akinek nem dugnak a segge alá mindent, hanem maga dolgozik meg érte... Az én első motorom is Simson volt, szerettem is, de kinőttem. Az NSR a következő lépcső, ezt tudtam megvenni, ez van és miután próbáltam egy CBR-t tudatosodott bennem, hogy semmi pénzért nem cserélném rá el. Azokat az embereket meg ki nem állhatom, akik úgy beszélnek valamiről, hogy halvány lila fingjuk sincs mit bizonygatnak. Azokat meg pláne, akik másokat fikáznak, ok nélkül... talán nem volt gyerekszobájuk, vagy felsőbbrendűnek hiszik magukat?
Egyébként ne értsetek félre. Jó kis motor a 125-ös CBR: keveset eszik, könnyű kezelni, kényelmes, jól néz ki és városba ideális, de nem sportmotor, eladni szinte lehetetlen és a menetteljesítményei sem meggyőzőek. A jelzőket pedig szeretném kérni, hogy szüntesd be velem kapcsolatban, bár ezzel úgyis csak magadról állítassz ki szegénységi bizonyítványt...
Üdv: P.Z.
Hát Rajtszámként a ,,7"-est kértem nem tom hogy meglesz e még és az új Rs-sel fogok indulni úgy ahogy van úgyhogy a Rich-ék lehet egyenesben odabasznak
Tegnap már mentem egy 100ast az nsr-el, jó volt , felmentem szentkeresztre is , tovább nem ment farkasvakságom van és szart se látok, pedig kurva jó lámpája van, rohad jól világít
múlt hét szombaton voltam Nyíregyen motorral! s most, h ki lett égetve a kipuff, meg karbi ki van tisztítva a 100km 3.8l benzin (azért tudni kell hozzá, hogy én nem szoktam húzni egyfojtába neki. inkább a biztonság, mint a gyorsaság!)
Hát nemtudom, én igazából nagyivből szarok rá, hány éves a motor, ha jó... Akinek az a fontos h új legyen, fizesse ki nyugodtan a plusz 200 rugót érte. Az meg h teljesítménygörbe? Erre is van mit mondani... Power alatt kb úgy megy az nsr, mint a cbr, nem is fogyaszt akkor többet 4 liternél, ne ellenkezz, lemértem. Fölötte meg simán állva hagyja, igaz akkor eszik is. Sztem no comment. De az igaz, h egyszerű vezetni a cbr-t mint a faék... Nekem inkább az a fontos, h élvezetes legyen a motorozás és erre a power garancia. Kanyarban, egyenesben, mindenhol...
egy 10 éves NSR kerül 300-ba, míg a legrégebbi CBR még nincs 3 éves se. Erről az összehasonlítás témáról hogy mi ér meg mit, csak ennyit.
Az meg hogy a teljesítmény görbe egyenetlen, nem egy olyan tulajdonság amit erényként szoktak hangoztatni egy motor esetében. Milyen szar a CBR hogy csak ráülsz és minden simán működik rajta, nem kell hozzászokni, de szar is ez tényleg
Másfél éve nem ültem rajta! Bár a gixxer elég jól helyettesítette.
üdv: Nyas. Gem.
Tudod máshogy áll a dolgokhoz az akinek nem dugnak a segge alá mindent, hanem maga dolgozik meg érte... Az én első motorom is Simson volt, szerettem is, de kinőttem. Az NSR a következő lépcső, ezt tudtam megvenni, ez van és miután próbáltam egy CBR-t tudatosodott bennem, hogy semmi pénzért nem cserélném rá el. Azokat az embereket meg ki nem állhatom, akik úgy beszélnek valamiről, hogy halvány lila fingjuk sincs mit bizonygatnak. Azokat meg pláne, akik másokat fikáznak, ok nélkül... talán nem volt gyerekszobájuk, vagy felsőbbrendűnek hiszik magukat?
Egyébként ne értsetek félre. Jó kis motor a 125-ös CBR: keveset eszik, könnyű kezelni, kényelmes, jól néz ki és városba ideális, de nem sportmotor, eladni szinte lehetetlen és a menetteljesítményei sem meggyőzőek. A jelzőket pedig szeretném kérni, hogy szüntesd be velem kapcsolatban, bár ezzel úgyis csak magadról állítassz ki szegénységi bizonyítványt...
Üdv: P.Z.
Az meg hogy a teljesítmény görbe egyenetlen, nem egy olyan tulajdonság amit erényként szoktak hangoztatni egy motor esetében. Milyen szar a CBR hogy csak ráülsz és minden simán működik rajta, nem kell hozzászokni, de szar is ez tényleg