Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez is tény, de nem is ez a lényeg... Persze itt megint előjön a 2T vs 4T vita. Nem is arról van szó, hogy egyenesben ki meri húzni neki, meg ki nem. A sebesség motorfüggő, de az hogy tudod-e uralni az teljesen más tészta, ahogy mondtad is. Amit mondtam az is az én szubjektív véleményem. Én vezettem kis CBR-t is, nekem pedig egy NSR-em van, tehát van összehasonlítási alapom. Nem is kizárólag a menetteljesítmények miatt vagyok kis köbcentiben a 2T mellett, hanem elsősorban a karaktere miatt. Ezeknek a motoroknak lelke van. Tudni kell bánni vele, teljesen más a karakterisztikája, emellett nagyon jól dönthető, manőverezhető. A CBR-nek igazából az az előnye (nekem viszont pont ez nem tetszett benne), hogy teljesen egyenletesen húz 5 ezertől szabályzásig, semmi meglepetés, csak felülsz rá és megy minden. Egy NSR-en nem teljesen így van. Nemcsak a döntést kell érezned benne, hanem együtt kell élned a motorral is, mert a power szelep dolgozik, elmegy az erő, majd megjön hirtelen, szóval résen kell lenni. És árban sem mindegy. NSR-t 300 ért már nagyon tiptopot lehet venni. 500-nál kezdődnek a cbr-ek. Tény h kevesebbet fogyaszt 2-3 literrel. De számold ki a különbséget hány km alatt hozza be árban!
3 hét alatt az un meg egy motort aki csak egyenesben tudja húzni neki, mint egy degenerált fasszopó. De az ilyen egy 600-asra is hamar ráun. Nekem lassan 3 éve megvan a CBR és egyre jobban élvezem vele a kanyargást. Még nem motoroztam ki. Érzem a kanyarokban hogy még dönthetném mélyebbre, pörgethetném jobban, de még nem tartok ott. Szépen, lépésről lépésre fejlesztgetem a technikám, hogy aztán majd bemerjek venni minden kanyart a 600RR-rel és ne törjem össze magam és a motorom csak azért mert azt hittem hogy nem lehet bevenni a kanyart ezért inkább kimotoroztam a fák közé.
Egyenesben a 2T-és 125-ös is nagyon hamar unalmassá válik, mert csak 160-at tud (ami egy nagy motorral még mindig csak lájtos tempó) hamar hozzá lehet szokni a sebességhez, hamar unalmassá tud válni, de hogy kanyarban mit tud az ember egy motorral az már igencsak más tészta. Nekem ez a véleményem.
Év közben is lehet nevezni egy-egy futam erejéig! Asszem most együtt mennek majd az RS kupások, a CBR kupások és a Dunlop trophysok. Szóval idén legalább lesz mezőny.
Melyik géppel mész? hányas rajtszám? stb.
"=2
" ütemü a 4 ütemüvel hát ez elég fura lehet kor megkötés nékül és a tuning?
Há nálunk itt győrbe azért ez elég város igaz én a külvárosba lakom de azért csak szép zöld piciklis kawaaki kopintások vannak szal nem ám Yamaha hanem kawasaki biciklik. NA itt se gyér a helyzet!
Jaja én is indulok, de ez nem Rs Kupa hanem a Dunlop Trophy. Itt mindnefajta 125ös mehet
Úgyhogy ha már idén nem is de jövőre gyertek
A dobot Vésztőn csinálta egy csávó rá.
Lehet hogy postások is járnak vele de ez is csak azt mutatja hogy olcsó és megbízható . Sztem biztos jobban megéri mint venni egy használt 2t. Ennyi pénzért kpasz kb 1 10 éves mitot, ami foygaszt 4szer annyit meg néha megszorul stb... Ennek meg csak benzin kell. ( az is ritkán )
Pomázon is láttam már postást YBRrel szal csak felétek ilyen rossz a helyzet
Norbi, majdnem jó... A szent istván úton jobb oldalon van park, nem a balon, ha csorna felől jössz. Baross út végén balra kell kimenni a körforgalomból, a kis utcában BMW szalon lesz jobb oldalon. Köv körforgalomnál jobbra és végig egyenesen ki a városból...
Jó szórakozást! :)
Köszönöm.Elég kielígétő válasz volt...
HEllo BEnce!

NOS hát akkor uyg kapuvár csorna irányból jössz majd. BEérsz győrbe ÁTmész egy hid allat majd(szent istván út). Utána lesznek jobról balról iskolák meg egy park bal oldalon addig mész még el nem érsz a városházáig ez kb ugy az 5.ik piroslámpánál lesz ott a városháza melet lesz egy híd(BAroos gábor híd) jobb oldalon. Azon átmész és azon az utcán végig(BAross gábor utca) mész elég hosszú lesz addig még el nem érsz egy nagy körforgalomig. A körforgalomnál vége is lesz az utcának ez egy elég ki rüövid utva A nevét nem tom De az autószalon fele menjél. Egy temetőhőz fogsz kiérni. A körforgalomnál elmész ballra. Elfogsz menni egy autó motor szalon előtt jó nagy üvegkalitba az egész. Miután elmntél ballra körforgalomba utána lesz még egy körforgalom röktön ott elmész jobbra. Ott lesz egy esso kut is. NA és miután elmentél jobbra azon az uton is végig mész(szent imre út) az is marha hosszú lesz. Átmész majd közbe még egy körforgalmon és a 2. körforgalomnál ott elkell menned jobbra de onna már látni fogod. Tömören a városházánál jobbra át a hidon aztán azo az utcán végig körforgalomnál ballra (temetőnél) aztán röktön jobbra Azon az utón is végig a 2 körforgalomnál meg jobbra ott má kimész győrből de ott lesz az autópláza jobbra látni fogod. De ne ilyend meg a városháza után az a két utca marha hosszú egész győrt átkell szelned. Amuyg az autópláza külső veszprámi uton van. Remélme segíttem HA valamit még nem tudsz akkor irjál nyugotan segítek
Üdv Norbi
És hol lehet rá kapni ilyen jó kis dobot? Meg még egy oldalstander is jól jönne rá.
Amúgy én is ilyen dolgokon gondolkozok. pl streetfighter fejidom, kormány , dob, felnicsík. Ezzel elég ütős lenne. És talán nem is baj h nem idomos, mert én főleg városba használnám és nekem a gyorsulás a legfontosabb.
Egy ybr olyan mint egy mz, csak újba. nem eszik 5-7 litert, ennyi az előnye vele szemben, de amúgy egy szállal nem ér többet.
Hát igen, tény h jóval erősebbek a 2T-k. Ilyen szempontból egyetértek. Viszont egy 125 ccm fölötti 2T-nek már olyan fogyasztása van, amit már sztem nem reális. Hasonló menetteljesítményekre képes 4T kevesebbet eszik, tény h jóval nagyobb lökettérfogattal és magasabb áron... De hát kinek mi a fontos.
Ezzel én is így vagyok, kezdőmotorra nem érdemes sokat kifizetni, de ha van pénz...
Mondjuk most jön a megszokott sablonszöveg tőlem, én minden ccm ben inkább 2t vennék
Győrön belül pontosabban,hol lesz/van ez a kiállítás?Lehet,h holnap elugrok...
Gyerekek, nem kell ez az anyázás... beírod szépen a keresőbe, h ybr és kidob egy csomó dolgot...
Egyébként meg 125-ösből ne 4T-t vegyetek, ennyi pénzért már motort is kaptok. Sztem a 06-os cbr se lesz annyival ólcsóbb h érdemes legyen megvenni. Egyik ismerősömnek muszáj volt egy Yamaha Booster robogóra elcserélni a 125-ös cbr-t mert nem vette meg senki, így legalább csak kicsit bukott rajta.
Szal sztem vagy nagyobb 4T vagy ha mindenképp 125, akkor 2T. Meg egy picivel erősebb gépet nem nőssz ki 3 hét alatt és tanuláshoz is jó. Sztem kezdőmotorból nem érdemes újat venni... de ez csak az én véleményem, mindenki arra költi a pénzét amire akarja.
Kösszi szépen a segítséget
Nem egy erő gép, 13Le de egész jó hangja van, kulturált, egész pofás retro kinézete van, picike, könnyű, kezdő gépnek jó, és nem halottam hogy bezsélt volna valaha is szervizelésről...
NA hát asszed ha felént egy ybr-el árna a postás nem evnném észre nyugi megkérdezném tőle de hát nem jár
amuyg most sokat segítetél még sose láttam postást ybr-el. Erről enyit amuyg tusz róla valami használhatót mondani azok kivül hogy a postás azzal jár?
Budapesten lakom, és te nagy paraszt vagy... segíteni akarok te fasz, az egyik postás ybr 125el jár, de van még ezenkívűl 2, ezeknek xr 125 van...
Hozzán nem jár yamahána postás d ha te iylen szuper helyen laksz hogy iylen távolságok vannak hogy a biciklivel sose érne ki a levél akkor hajrá várd meg a postást!