csá mki!bocsesz h belerondítok a forumba...kunhegyesi cbr125ös barátom msnre plz vegyél fel:D...ma motorozni kellett vna egyet a felvonulas után címem:gozsidav@hotmail.com
Most olvastam hogy a honda xr 400-as supmotoján is pontosan ugyanezek a fékek vannak elől 276mm (1db) hátul meg 220mm pontosan ugyanazok! még hogy szar a fék, lehet bekente zsírral me nyiszorgott
szerintem jó a cbr 1 olajnyomás lámpa jó lenne de így is tökélestes. Futómű ,fék 1 ső osztályú és az óra is nekem bejön a mutató színe ,meg a skálázás is jó gép ma nyiregyházán nem lessz kint valaki cbr-esek közül?
Lehet a váltást segitö flasht hiányolja meg a GPS navit :D Mondjuk egy olajnyomás lámga tényleg jo lenne.Egyébként hány éve motorozott aki ezt irta?Mert végülis minden motoron lehet hibát találni ha akar az ember,csak azt is nézze meg hogy mennyibe kerül a motor.Szerintem nem egész 800ért(tavalyi ár)nagyon jo kis moci!Persze lehetne rajta jobb fék meg,pályagumi :D de akkor már nem enmyibe kerülne!
msn: crossfreestyler@hotmail.com
köszi
ja ja majd mikor kétszáz évesen ülnek a hintaszékben akkor már késő lesz! esetleg vesznek majd egy trike-ot
-
köcce
nem veled mentem a városban valahol egy kis ideig? valami piros moci volt de nem tom már milyen
most végre mocival jöttem Miskolcra juppppííí
Kösz Tuning ma már meg volt a torta meg minden!
-fékekre,
-gumikra
-műszerekre.
Rohadt láma még ugyan jó a fék, a műszerek meg hogy lennének elspórolva, mi kellene még akkumlátor töltöttség jelző, meg pillanatnyi fogyasztás ökör