Hehe, nem pont, egyáltalán nem vagyok kocka, de van egy pár osztálytársam akiről tényleg messziről meg lehet mondani hogy infós
Egyébként útálom a számítógépekete , mindig kiborít(mióta linux van azóta nem annyira), biciklinek meg még soha sem sikerült.
Nem a színe érdekelt engem a legjobban. Volt egy jó vétel. Megvettem, most az hogy hogy néz ki a legkisebb probléma. Van egy karosszériás haverom aki lesfestette szépen, jó árban. Elég szép festés lett egyébként (persze nem dicsérni akarom). Most nem adok 200eFt-vel többet egy ugyan olyan motorért ami már alapból fekete. Meg ha használtan veszel akkor nem úgy van mint a szalonban, hogy bemész aztán Repsol, piros-fekete, kék-fekete, fekete-szürke. Na de hát mindegy, ízlések és pofonok.
Nem tudtam, hogy az eredeti színe milyen volt mondjuk én alapból megsem vennék egy olyan motort aminek az a színe amilye van nem tetszik, de nekem aztán teljesen mindegy, hogy ki hogy vélekedik erről
Hali Doky! Nem tudom mit tudsz meg mit nem, de nem is ebben akarok én Veled kötekedni. Csak annyit jegyeznék meg, hogy ezek a motorok, mint pl. az én "szar" NSR-em szétpörgik magukat. És hogy mi megy szét benne meg mi nem az más kérdés. Aki ezt megveszi felvállalja. Én nem megyek bele a CBR szidásba, mert jó kis motor. Több barátomnak van, de hidd el nem bántam meg az NSR-t. A 26eKm meg szerintem nagyon is szép végeredmény egy ilyen motornak. Ha ennél jobban kíméled mint én... mert ilyet lehet, akkor mégtöbbet elmegy. Majd a Te motorodnak is lesz hibája, de kívánom ne legyen. Csak azért írom ezt. hogy ne szánalmaskodj és ne keresd a hibát semmiben. Mert míg a 2T (egy kategóriában) jobban megy és jobban gyorsul addig szavad ne legyen a problémáira, főleg ha nem Te fizeted azt meg.
Egyébként útálom a számítógépekete , mindig kiborít(mióta linux van azóta nem annyira), biciklinek meg még soha sem sikerült.