Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

épp fantáziálunk
hiddel megoldható ;) Ha rá lehet ülni úgy oldalvást egy motorra hogynm borul el egyebet is lehet csinálni rajta Csak tessék fantáziadúsabbnak lenni
Hellobello mindenki :] Visszatértem :D Csak ritkán vagyok mert ugye szorgos kislány iskolába jár ^^ de azért olvasni be szoktam jönni :)) Most ráérek szóval tessék szórakoztatni
Biztos meg lehet azt oldani, vagy tuti kitámasztó kell, vagy menni kell vele, és akkor a kerék miatt stabilabb lesz
ne engem kérdezz, nem én vagyok a mester benne... még nem próbáltam:)
Da azt hogy lehet motoron? akkora borulás lenne a vége mint ház, vagy csak nekem gyér a fantáziám?
az
Az amire gondolok hogy gondolsz?
szinte érzed magad körül a pályát
Mi az a reszelés?
zümmögö...
állítsd egymás mellé egy 125ös 2t-t meg egy 125 4-t

kezdd el mind a kettőt forgatni 9-12ezren. kicsit más érzés, meg más jön át...
Hát azért egy derbi a képen mert 50-esbe van jó 4-ütemü szinte nem is létezik váltos 4 ütemü ötvenes!!!!!! De ha 125 akkor tuti hogy 4 ütem de sajna nem engedik meg hasonló......
pont arra akarok kilyukadni, hogy ne általánosítsunk, és kerüljük a sztereotípiákat.
Nem minden AF1 szar. sőt!
Minden az adott példányon múlik!
b+, igazad van.
megyek, ráveszem a Párom hogy hozzunk össze egy kufircot a moccon
Aztán majd jól elromlik..
na jó tyt, de te nem is használtad keményen se az rs-t se az af-1et, még egy égészségeset sem reszeltél rajta:D:D
hát az AF 1 ek nem épp a megbizhatóságukról hiresek!!! azzal csak szerencséd volt hogy nem lett semmi baja!!! az ugyanolyan Rotax 123 blokkal szerelt Apriliámnak minden héten volt vmi kínja állandóan beszart rajta valmi...
Érdekes, az RSbe 6000km van ,és semmi baja, gyanítom nem is lesz.
de tudodmit? volt egy 15éves AF1 Futurám, abba is beletekertem kb. 8ezret, és nem volt semmi egetverő baja. szervízig megy el? én azért elég sok helyet megjártam ezzel a 2 motorral, gond nélkül...

általános butaságokat ne írj. Ne minősítsd a 2t-ket, amíg semmi tapasztalatod nincs velük.
Hümm ha egy kétütemű 125-ösből is csak 13 LE-t szednek ki, az is elmegy a világ végére! Lásd ETZ 125.... Ha pedig a négyütemű van agyonhúzva, az se bírja sokáig! Szóval ennek a vitának sok értelme van...
az én DT menek soha nem volt semmi baja (igaz hogy csak vagy 3 hétig használtam) csupán annyi hogy nehezen indult!!! mondjuk amilyen hidegek voltak akkor ezen nem is csodálkozok!!
hiányzik az a motor!!! szerettem ott ülni a magasban !!! ez a gyorsaságis fekvés annyira nem jön be vagy nem tom ! lehet még szoknom kell !! néha mikor felszállok nem az ülésre hanem a tankra ülök megszokásból
cbr125re slickek,vágva,vagy nyersen eladók,előlre 90--95ös méret,hátra 120-125 igény szerint
itt egy kép egy vágott garnitúráról.
ha valakit érdekel,email,msn,telefon....
Jaj ne is mond!
Nekem is volt 125-ös DTm,powerszelepes,vizes.
Én nem akarom minösiteni a motort,lehet csak nekem volt bajom vele,de nekem aztán minden.
Szinte minden elromlott rajta.
Ezt nem a 2T-kre mondom.Volt MBX80-asom is és azt nagyon szerettem.
Ez azért nem így van, nsr-t pörgetheted ahogy csak akarod 30ezer km et elmegy, akkor meg dugócsere és megy tovább, ha szar olajat raksz bele, vagy hidegen gyilkolod a 4t is megpusztul, ami lényegesen költségesebb.
hát én a DT-m inkább rugdostam hogy indujon be
a CBR-t csak simogatni kell ehhez
SHIFT et ne nyomj