Uff midnekinek, megjártam a kiállítást!
Ha valaki igényel képet, szóljon tok adni!
Am csak annyit akartam mondani, hogy megvettük a motorkatalógust, és a cbr ára 850 000Ft
kb behatároltam az olajszűrő helyét!
A motor belsejében van és csak akkor tood megnézni ha szétbombázod az egész blokkot! nem vmi finom szűrő hanem inkább ilyen 0,2 mm es lyukak vannak rajta sztem nem is kell tisztítani csak akkor kellene sztem hogy ha vmi rossz olaj kerülne a motorba.
Ja és azt is tom hogy ha az olajleeresztő csavart kiszeded akkor onnan is látszik az alja!
SZtem nem kell foglalkozni vele!
Légszűrőt honnan lehet venni?
Csak K&N találtam 14000-ért én nem akarok ilyen sokat költeni rá!
Na én elolvastam az összes hozzászólást és arra a következtetésre jutottam hogy nem tudjuk hol van! Az a két csavar kapásból kuplung-hoz van köze most nem tom má melyik de az egyiken a durva állítóhoz a másikon meg vmi beállító szarsághoz lehet hozzáférni (EGYÉBKÉNT TELJESEN UGYANILYEN A SIMSON IS ) Holnap megkérdezem egy Hondaszervíztől hogy ha csináltak má ilyet akkor mondjanak róla vmit ennyi!
Nekem most jelenleg kéne egy 14 es fogaskerék egy szűrő meg holnap jóidő az olajcseréhez (az má van Repsol 4T racing szintetikus az API-ja SJ-s szóval elég jó!
Hátha az elsővel szerencsém lesz, és akkor nem kell a 2.at leszedni Hát ha van rajta valamilyen tisztító berendezés (direkt nem szűrő), akkor azt jó lenne kitisztítani...
Ahamm, hát nem tom szerintem maj azt a 2 csavart megnézem mikor cseréljük le az olajat... szépen bejelölöm h h állt, emg h mennyt csavartam... aztán majd lesz valami, max ha sz*r akkor elviszem a hondábba h rakják helyre oszt akor buktam
NAh de mostmár megyek aludnui, mert holnap korán kelek, mert megyünk a Mocc kiálításra!
Jó éjt minenkienk! ÉS Holanpra Napsütéses, motorozós, balesetmentes napot!
Ahogy ismerem a magyar forditásokat
El tudom képzelni hogy sablon forditás és több motorra is érvényes.Pl a 600as CBRben biztos van külön szürő.
De ez a mágneses szürés elég egy ilyen kis motornak.Néha darabok is elöfordulhatnak,igaz elég kicsik,de álltalában nagyon finom"reszelék".Ez az olajsár.
Pl a 250-es RGVen sem volt külön szűrö,márpedig abba nem 0,9liter olaj ment,hanem ha jol emlékszem 1,5liter talán.Nyugi annak szét lett szedve az egész blokkja és tutira nem volt benne külön olajszűrő.
igaz nem ezért lett szétkapva,de szinte atomjaira szedtük,észre vettem volna egy szűröt.
"Nah megtaláltam a magyarban: Az oljaszűrő cseréjéhez különleges szűrőfogóra és nyomatékkulcsra van szükség.ha ezek a szükséges gyakorlattal együtt nincsenek meg Önnek, javasoljuk! hogy honda márkakereskedőnél végeztesse el a műveletet." Ez a magyar használati utasítás írta....
Valamint igaz h miden olajleengedő csavar mágneses! Még az IFÁé is!Az meg régen rosz ha ahoz már látható darabok tapadnak, az csak a hiba elterejdésének lassítására van...
A szűrő az apró korom, és hasonló részecskék kiszűréséhez kell, amit a mágnes mező nem végez el...
Egyébként ez az egész hajcihö az olajszürövel szerintem egy nagy baromság.
Jobban belegondoltam az egészben,és megváltozott a véleményem.
Egyébként az angol könyv az olajleengedö csavarra irja hogy oil filter cap/dipstick,azaz nagyábol olajszürö/bemerül pálca(?) Na ezt a bemerülö pálcát nem értem
A lényeg hogy szerintem nincs ebben semmilyen szürö.
Azok a motorok amiken ilyeneket csináltam szinte mindegyikben csak annyi volt hogy az olajleengedö csavar belö fele mágneses.Ezen a mágnesem megtapadnak a fémszemcsék/darabok.
Olajleengedés után csak le kell törölni róla és ennyi.
Nem,nem!
A kuplung bowden a álltalában azon az oldalt van ahol a kuplung.Mármint a blokkon.
Öszintén megmondva én még nem is láttam olyan motort aminek a másik oldalán lenne a kuplunműve.Na nem azt mondom hogy nem létezhet ilyen,de akkor is nagyon ritka.
És ezen a motoron a kuplung(mint szinte mindegyik japánon) a kuplung a jobb oldalon van.Az olaszokat nem ismerem annyira,de szerintem azokon is jobb oldalt van.
Ha valaki igényel képet, szóljon tok adni!
Am csak annyit akartam mondani, hogy megvettük a motorkatalógust, és a cbr ára 850 000Ft
Itt a K&N szűrő 11200 forint! Én is innen rendeltem.
A motor belsejében van és csak akkor tood megnézni ha szétbombázod az egész blokkot! nem vmi finom szűrő hanem inkább ilyen 0,2 mm es lyukak vannak rajta sztem nem is kell tisztítani csak akkor kellene sztem hogy ha vmi rossz olaj kerülne a motorba.
Ja és azt is tom hogy ha az olajleeresztő csavart kiszeded akkor onnan is látszik az alja!
SZtem nem kell foglalkozni vele!
Légszűrőt honnan lehet venni?
Csak K&N találtam 14000-ért én nem akarok ilyen sokat költeni rá!
Olajszürő 2t ben ökör
Nekem most jelenleg kéne egy 14 es fogaskerék egy szűrő meg holnap jóidő az olajcseréhez (az má van Repsol 4T racing szintetikus az API-ja SJ-s szóval elég jó!
na csá
Jo éjt,szia
NAh de mostmár megyek aludnui, mert holnap korán kelek, mert megyünk a Mocc kiálításra!
Jó éjt minenkienk! ÉS Holanpra Napsütéses, motorozós, balesetmentes napot!
El tudom képzelni hogy sablon forditás és több motorra is érvényes.Pl a 600as CBRben biztos van külön szürő.
De ez a mágneses szürés elég egy ilyen kis motornak.Néha darabok is elöfordulhatnak,igaz elég kicsik,de álltalában nagyon finom"reszelék".Ez az olajsár.
Pl a 250-es RGVen sem volt külön szűrö,márpedig abba nem 0,9liter olaj ment,hanem ha jol emlékszem 1,5liter talán.Nyugi annak szét lett szedve az egész blokkja és tutira nem volt benne külön olajszűrő.
igaz nem ezért lett szétkapva,de szinte atomjaira szedtük,észre vettem volna egy szűröt.
Mindegy hogy 2 vagy 4 ütemü,mindegyik ilyen.
Söt még az autóknál is igy van,ahol van még rendes olajszürő is
Valamint igaz h miden olajleengedő csavar mágneses! Még az IFÁé is!Az meg régen rosz ha ahoz már látható darabok tapadnak, az csak a hiba elterejdésének lassítására van...
A szűrő az apró korom, és hasonló részecskék kiszűréséhez kell, amit a mágnes mező nem végez el...
Na jo az irás hevében nem vettem észre hogy miket is irok.Van pár érdekes mondat szerkezet
Jo éjt,szewa!
Jobban belegondoltam az egészben,és megváltozott a véleményem.
Egyébként az angol könyv az olajleengedö csavarra irja hogy oil filter cap/dipstick,azaz nagyábol olajszürö/bemerül pálca(?) Na ezt a bemerülö pálcát nem értem
A lényeg hogy szerintem nincs ebben semmilyen szürö.
Azok a motorok amiken ilyeneket csináltam szinte mindegyikben csak annyi volt hogy az olajleengedö csavar belö fele mágneses.Ezen a mágnesem megtapadnak a fémszemcsék/darabok.
Olajleengedés után csak le kell törölni róla és ennyi.
Köszi a segítséget!(mindenkiek am...)
A kuplung bowden a álltalában azon az oldalt van ahol a kuplung.Mármint a blokkon.
Öszintén megmondva én még nem is láttam olyan motort aminek a másik oldalán lenne a kuplunműve.Na nem azt mondom hogy nem létezhet ilyen,de akkor is nagyon ritka.
És ezen a motoron a kuplung(mint szinte mindegyik japánon) a kuplung a jobb oldalon van.Az olaszokat nem ismerem annyira,de szerintem azokon is jobb oldalt van.