Ha az utolsó az a srác akivel versenyeztem akkor mindegy, mert őt én is lehagytam csak az első 4-5 méteren vezetett aztán lehagytam bár lehet, h én is lefogom cserélni a 14-esre!
Mi is a száma a 14-es fogaskeréknek? Valaki megmondaná a számát, mindig fel akkartam magamnak írni csak elfelejtettem!
Elöre is köszönöm!
Szevasz Yaneeken.
Dunaharasztiban a Hosubán keresztül rendeltem meg a Raptor dobot a készitöttöl!
Felhívtam, elmondtam milyen motora és hogy mikori a motor és azt mondta, hogy megcsinálja!
A dob maga 47 ezer forint volt, de ez a legdrágább van olcsob is!
A szállitási költség 3 ezerbe került a szervizben a felrakása és a motor rá állítása volt 5 ezer!
De megérte mert nagyon szép hangja van!
Ha érdekel találkozhatunk és megmutatom a hangját!
Rendszert nem tudom, hogy készit-e ilyen motora megkell kérdezni!
Ha gondolod egyszer beugrom a Hosubába és megkérdeztettem nekked vagy akkár együtt is be mehetünk!
Amugy nekkem 15-ös fogaskerekem van! Lassaban gyorsul egy picivel de huz rendesen!
Hali!
Fizikailag nincsen benne semmi fojtás.Az nem az.Voltam márkaszervízbe érdeklődni, hogy van e benne de azt mondták, hogy a magyar piacra dobott cbrekben nincsen fojtás.Sajnos ez a vége. Sziasztok
Száguldozó!
A sportdobot hol vetted? Tetszik nagyon! Én is gondolkozok hogy kéne vennem sport dobot,esetleg teljes rendszert,igaz az árakat nem ismerem.
Na meg hiában keresek,neten nem találok egy magyar oldalt sem CBR 125 tuning cuccokról
A te dobod mennyi volt,és mennyit dob a teljesitményen?
Na meg persze kéne még sport légszűrő és 14-es elsö lánckerék.Tudtok segíteni hogy ezeket hol tudnám megvenni,és hogy kb mennyibe kerülnek?
Elöre is köszi mindenkinek!
Sziasztok!
Ma voltam olyan bátor és leszedtem a kipufogó rendszert.
Kerestem az esetleges gyári folytást benne.Hát nem találtam semmit
Legalább is azt hiszem nem! Van a fátsó hangtompító csatlakozásánál egy"szűkítő".Illetve hát nem is tudom szűkítő ez?Ahogy néztem nem lehet csak ugy kiszedni,bele van aplikálva rendesen
De abban sem láttam semmi relációt hogy ez esetleg szűkítene valamit,hisz igaz a csatlakozási átmérőt kb a felére szűkíti,de elötte a kipufogó cső átmérőlye kb ugyan akkora mint amekkorára leszűkül a mérte.
Szerintetek fog ez valamit a rendszeren?
hát igen száguldozóval én eggyetértek gondold meg mert én hát pesten lakom hát a kis cbr itt előnny mert kissebb,egy csomó robógónál is!!(főleg tükör nélkül) ahogy láthatátok is a képeken és hát megyek én evvel mindenfelé ezt már többen tuggyák is !! és nekem nincsen vele semmi problemám!!
Hát figy ha rám hallgatsz Japán motort veszel mindenkép! Én nem akkarlak lebeszélni semmiröl ha te Olasz motort vagy mást akkarsz akkor vegyél azt csak nézd meg, hogy jó állapotban legyen, fiatal és persze, hogy az elöző gazdája mennyire vigyázot rá, mert hiábba gyors meg jol huz ha hétvégenként szervízbe kell vinned, h mindig rendbe rakják mert szará van pörgetve meg szét van nyuzva!
Én a Japán motorok közül a Hondát ajánlom, mert azzok szinte elnyühetetlenek mint a jó öreg NDK-ás motorok közül az MZ. De persze azt is gondold átt, hogy hol fogod használni gyakrabban, mert én gyakran megyek be a motoral pestre és ott bizony szükséges a kevés fogyasztás meg hát szinte bárhol elférek a CBR-el! És ne feled, hogy mennyire vagy ügyes motoron itt a tapasztalataidra gondoltam mert én se azt fogom csinálni ha meg lesz az A jogsi akkor rögtön rá egy 600RR-re hannem még egy gyengébbre valszeg 400RR, mert azért nem mindegy, h 15paci után egy 117 lóvasra vagy egy 50 lóvasra ülsz rá meg persze, h megtudod-e tartani a motort, mert azért meg kell tanulni kezzelni a több pacit is csak nehogy hirtelen sokkat hajtsál magad alá vagy elbizd magad "ááá nekkem nem okoz gondot a hirtelen több pacira történő átt ülés" aztán borulás a legrosszabb esetben peddig koporsó legyen a vége! Fő a fokozatoság!
Na most jol ki tértem na mindegy szoval én a Hondát ajánlom de, hogy gyorassági vagy tura motort azt nekked kell eldöntened és persze, h hogy birja a pénz tárcád benzinileg nem mintha olyan sokkat fogyasztana az NSR azt hiszem!
Az Olasz motorosok meg ne vegyék magukra én csak a véleményemet mondtam el!!!!
fasse tudja annyit tudok hogy powernál az enyém 1 ben felhúzza az elejéz holtpontig (2 személlyel) 2ben emeli nemtom meddig, 3ban meg már csak könnyül, de tuti, hogy még 5ben is kapaszkodósat tol (én is meglepődtem mint faltörő kos a fotocellás ajtó előtt ) figyu, holnap veszek bele gyertyát, meg 100as benzint mert a helyi az szar és holnapután megmondom, hogy milyen
Hát figy... Megmondom őszintén nemtom. Annyit tok, hogy 5.be 2 személlyel powernál qrva jól tol.tegnap mikor voltunk mocizni akkor is leforogta 5 ben a 12500-at simán és akkor még 6. ááá Jah és én nem venném biztosra, hogy 6.ban alig tol, ugyanis ez nem pollini a MALO nyomatékra épít hengert a Polini pörgésre...
Nem azért mondom mert rosszul megy, sőőőt...
Csak 125ösre is szoktak nagyobbat rakni, legalább nem zabál annyit, viszont rohadt nyomatékos, főleg hogy 110-120 a vége
Mi is a száma a 14-es fogaskeréknek? Valaki megmondaná a számát, mindig fel akkartam magamnak írni csak elfelejtettem!
Elöre is köszönöm!