Szépek ezek a tuning cbr-ek, amúgy szerintem ez csak idő és pénz kérdése, én őszintén annyit nem költenék rá amennyit ezekre a gépekre rátettek (persze ez magán vélemény) Volna egy kérdésem, hogy ha felrakok egy teljesen üres dobot akkor azzal roncsolom a motort, vagy nem? Repsol16, te milyen gyertyát raktál bele??
Ha tudsz szerezni ocsóóért sport-leömlőt akkor szólj légyszives, mert egy olyanra nekem is nagyon fáj a fogam. A sportdod, légszűrő stb. amit írtál már megvan. Jövőhéten már a karbituning is.
sziasztok fórumosok nekem is van a cbr-en 14-es JT lánckerék vegytek ti is mert megéri sokkal jobban pörög a motor és könnyű felrakni is + vegyetek gyertyát is bele mert sokkal jobb lessz jobban fog húzni a motor most szeretnék 1 rendszert rá már a dob megvan és kéne azért rá 1 leömlő rész dobig hogy az igazi legyen + hozzá kell állítani a karbit és úgy jó lessz + légszürő ha van kérdésetek akármivel kapcsolatban nyugodttan segítek nektek előre is boldog új évet és balestementes közlekedést az új esztendőre
ismerősömnek is most lett kész a cbr 125je kicsit levolt zúzva a gép streetfighter fejidom megno oldalidom, mbx 125 villa majd ha itt lesz a motor lefotózom
Okoskodjak? Azért szartak rá mert vaákumos benzincsap van rajta (olyan mint arobeszokon) és így csak akkor engedi a benyát ha nyomja a motor a levegőt így ha lehúzod a csöveket, 1-2 cseppnél több nem fog kifolyni.
Tök mindegy, de ha kevesebb benzin van benne akkor könnyebb emelgetni a tankot, de mivel nem nyúlsz hozzá a benzincsőhöz ezért nem kell hogy üres legyen a tank. De ha hozzá is nyúlnál akkor se kell szerintem leszívni a benzint. Legalábbis nekem már nem egyszer leszedték a tankot a szervízben (teljesen) és nem érdekelte őket hogy van-e benne nafta.
Örülök hogy neked is bejön a cucc Viszont nyugi, nem fogyaszt tőle többet a motor!!! Az igaz hogy kb. 500-zal többet forog most adott sebességtartományokban, viszont eddig nem nagyon lehetett használni a 6. sebességifokozatot, és mivel emiatt a negyediket és az ötödiket használta az ember a legtöbbször ezért így hogy most szinte mindig a 6.-ban van, így az átlagos fordulatszám viszont csökken, ergó a fogyasztás is.
Ja és, Boldog Karácsonyt minden CBR125-ös kolegának!!! és persze a többieknek is!
Nem kell leszedni teljesen a tankot. Én dobozokat raktam a motor mellé és a tankot leemelve (a bekarikázott gumicsöveket kihúzva) egyszerűen ráfektettem a dobozokból épített emelvényre a tankot. Így nem kell szétcsavarozni a benzincsövet és a többi vezetéket ami a tankból jön.
Ja, a két kihúzott gumicsövet, mielött leemeltem a tankot, alulról a végüknél, feljebb nyomtam hogy legyen elég hely ahoz hogy a kezem beférjen a tank alá. Így pedig már egy mozdulattal, mindenféle szerszám nélkül ki lehet húzni a két csövet a tankból.
Előszőr Boldog Karácsonyt mindenkinek és szerencsében gazdag új évet kívánok mindenkinek.
Köszi a tanácsot és a segitséget RockandRoll -i.. a légszűrő és a 14 fogaskerék ügyben.
A rövidebb áttétel nagyon komoly.. mindenkinek ajánlom.
a gyári első fogaskerék 15-ős a a cbr 125 tőn. én lecseréltem 14-re rövidebb lett az áttétel.
kb.. 500 fordulatal többet pörög mert rövidebb de jobban gyorsul és nagyon jól pörög.
de én még ilyet nem szoptam.. 3dik, 4 dikbe kanyarodni de a legjobb ha 6 dikba alázom a köcsögöket. felpakolod hatodikba aztán nyél had menjen és meglodul juhhééé .
kicsit többet eszik mert rövideb és többet pörög de nem vészes.
A mosható légszűrő szintén nagy ötlet...
a gyárival elentétben sokkal jobb a légáteresztő képesége és sobban reagál a gázra.
na hali mindenkinek boldog új évet kívánok.
csákány fyrgi győrcity
Én 22.-én kitoltam a vasat, és mentem vele egy kört Igaz csak 6 fok volt de... Nagyon jó volt!
Azért a kanyaroknál vigyázzatok, én néztem a kerék épp h elegszik valamit, és hát a tapadás jóval kevesebb, úgyhogy ha kitoljátok csak figyelmesen!
egyetlen egyszer szednétek szét azt a retek motort vagy minimálisan olvasnátok utána, vagy kérdezzetek valami hozzáértőt mielőtt iyeneket leírtok
Feljönnél emesenre?
Ja és, Boldog Karácsonyt minden CBR125-ös kolegának!!! és persze a többieknek is!
Ja, a két kihúzott gumicsövet, mielött leemeltem a tankot, alulról a végüknél, feljebb nyomtam hogy legyen elég hely ahoz hogy a kezem beférjen a tank alá. Így pedig már egy mozdulattal, mindenféle szerszám nélkül ki lehet húzni a két csövet a tankból.
Előszőr Boldog Karácsonyt mindenkinek és szerencsében gazdag új évet kívánok mindenkinek.
Köszi a tanácsot és a segitséget RockandRoll -i.. a légszűrő és a 14 fogaskerék ügyben.
A rövidebb áttétel nagyon komoly.. mindenkinek ajánlom.
a gyári első fogaskerék 15-ős a a cbr 125 tőn. én lecseréltem 14-re rövidebb lett az áttétel.
kb.. 500 fordulatal többet pörög mert rövidebb de jobban gyorsul és nagyon jól pörög.
de én még ilyet nem szoptam.. 3dik, 4 dikbe kanyarodni de a legjobb ha 6 dikba alázom a köcsögöket. felpakolod hatodikba aztán nyél had menjen és meglodul juhhééé .
kicsit többet eszik mert rövideb és többet pörög de nem vészes.
A mosható légszűrő szintén nagy ötlet...
a gyárival elentétben sokkal jobb a légáteresztő képesége és sobban reagál a gázra.
na hali mindenkinek boldog új évet kívánok.
csákány fyrgi győrcity
Én 22.-én kitoltam a vasat, és mentem vele egy kört Igaz csak 6 fok volt de... Nagyon jó volt!
Azért a kanyaroknál vigyázzatok, én néztem a kerék épp h elegszik valamit, és hát a tapadás jóval kevesebb, úgyhogy ha kitoljátok csak figyelmesen!
További kellemes ünnepeket!